2022-10-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Nej men du inser att risken finns?

Jo kanske, men det gäller ju för alla publicister.

Tänker tex på alla de privatpersoner som hängdes ut av Expressen för att de kommenterat på Avpixlat.
Citera
2022-10-20, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Du är slut i huvudet, lär dig läsa. De hänger på Tiktok för att träffa barn, de är pedofiler.
Lär dig slutledning istället för att låta som ett efterblivet mongo. Att söka efter barn på TikTok när man är vuxen kan tyda på att man har pedofil sexualitet. Men det måste inte betyda att man är peddo för att man har ett TikTok-konto. Det kan ju vara en vuxen som vill ha koll på vad kidsen sysslar med.

Vad är det för fel på den här pöbeln? Förstår ni inte bättre? Om jag skapat ett konto på kik och låtsas vara gädda, hur ska Dumpen veta att 1. Det är jag 2. Att jag vet att det är ett "barn" 3. Att jag vill någonting med det barnet irl och 4. Att jag träffas för att utföra något brottsligt?

Det är ju bara antaganden alltihop. "Du skrev att du ville knulla.." ja men vad betyder det i en rättssal? Får Dumpen ens bort några peddos från gatorna? Inte en chans.
Citera
2022-10-20, 01:45
Medlem
HazzardAlards avatar
Pedofiljägarsajten dumpen.se är till salu hos Kronofogden.

Bakgrunden är grundaren Sara Nilssons privata skulder.

Om sju dagar kan sajten hamna i andra händer.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4ooV8e/dumpen-se-saljs-pa-exekutiv-auktion-hos-kronofogden

Patrik Sjöberg: "Inget som stoppar oss".
Senast redigerad av HazzardAlard 2022-10-20 kl. 01:47.
Citera
2022-10-20, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Jo kanske, men det gäller ju för alla publicister.

Tänker tex på alla de privatpersoner som hängdes ut av Expressen för att de kommenterat på Avpixlat.
Exakt! Eller att bli uthängd här. Detta är vad Dumpen sysslar med. Rättsvidrigt är det.
Citera
2022-10-20, 01:47
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Pedofiljägarsajten dumpen.se är till salu hos Kronofogden.

Bakgrunden är grundaren Sara Nilssons privata skulder.

Om sju dagar kan sajten hamna i andra händer.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4ooV8e/dumpen-se-saljs-pa-exekutiv-auktion-hos-kronofogden

Oj, hon är nog rätt körd.

"Jag har en historia som missbrukare och under den tiden drog jag på mig skulder på 800 000 kronor, säger Sara Nilsson till Aftonbladet. "

Parasit. Hon glömde nämna hora.

Undrar vem som var korkad nog att låna ut pengar till henne? Dom kan man sätta in på blåskontot.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-20 kl. 01:55.
Citera
2022-10-20, 01:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Du vet att de hittar peddona på sidor där barn hänger, va? Vet inte vilken typ men liknande TikTok, Kik, hästspel mm. Männen har alltså skaffat användarkonto på olika appar och sidor där mest kids hänger, där snappar Dumpen upp dem och börjar chatta under alias som minderåriga. Det är alltså aktiva pedofiler som är ute på nätet för att hitta barn.

Svin som dig som sitter och försvarar pedofiler är nästan lika illa som peddos, inser du inte att de måste bort ur samhället?
Visst finns barn på ex v kik, men det finns vuxna också, så det är inte säkert de reggat sig för barnens skull. Vissa loggar är från Facebook och där är i stort sett alla, företrädelsevis vuxna och föräldrar. Just det verkar mysko, för föräldrar brukar ha koll på vad deras barn gör på Facebook. Men eftersom barnen är fiktiva så finns det ingen förälder som ser.
Citera
2022-10-20, 01:59
Medlem
GeleZachas avatar
Olof K Gustavsson tycks budgiva på hemsidan enligt hans twitter
Citera
2022-10-20, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Exakt vilket initiativ? Få in Swish pga lågintelligenta med Lolita komplex?

"Lolita komplex" var det det "mackan i hissen" led av? Eller mrX tex.

Att du ens använder ordet "Lolita" om minderåriga säger en hel del om dig.
Citera
2022-10-20, 02:02
Medlem
Statsminister2030s avatar
Går de så kallade gäddorna ihop och stämmer henne för förtal, så lär inte skulden till kronofogden stanna vid några 180.000 . Snarare +18miljoner. Jävla trashig pundare. . När ingen längre ville betala för och knulla det fula fanskapet, så fick hon hitta annan inkomst.
Citera
2022-10-20, 02:03
Medlem
Relentlesslys avatar
Det här går från bad to worse
Citera
2022-10-20, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Vad är det för straff som har utdelats menar du? Den sociala stigmatiseringen osv kommer ju av att omgivningen får information om vad de har skrivit och därför tar avstånd från dem. Dumpen har inte utdelat något straff, utan endast tillfört information som tidigare inte var känd för deras omgivning.

Själv hade man ju också omvärderat en vän tex, om det skulle framkomma att han hade skrivit såna vidriga chattloggar.

Kanske mer rätt då att säga att gäddorna straffar sig själva?

Ett straff behöver inte enbart betyda det i juridisk mening. Dumpen.se straffar människorna genom att hänga ut dom publikt och meddela anhöriga samt arbetskollegor. Fundera på vad som hade hänt om liknande bödlar var verksamma inom andra områden. Ska arbetsgivare och familj få veta när man rökt en holk? Skrivit okvädningsord på nätet? Listan kan göras lång men faktum kvarstår fortfarande att vi har polisväsendet i det här landet som har till huvuduppgift att upprätthålla allmän ordning och säkerhet samt bekämpa brott. Alltså INTE Patrik Sjöberg och Sara Nilsson.
Citera
2022-10-20, 02:04
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzabudet-Nidde
"Lolita komplex" var det det "mackan i hissen" led av? Eller mrX tex.

Att du ens använder ordet "Lolita" om minderåriga säger en hel del om dig.

Epstein hade ett flyplan som flög till Bahamas, den hette Lolita Express.
Du får Goggla Nabakov, han skrev boken om Lolita
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in