Citat:
Ursprungligen postat av
Statsminister2030
Men Sara stod ju redan på botten av botten. Även om Sjöberg inte kan skruva i en glödlampa, så har han i allafall ett namn och en del kontakter. Jag tycker Sjöberg tänkt otroligt kortsiktigt. Inget seriöst företag eller organisation lär vilja ta i honom med tång efter detta. Var han verkligen så desperat så att han kände att detta är nåt jag måste hoppa på? Det är ju lätt att få för sig att många människor älskar Dumpen, men detta är Flashback. Här kryllar det ju av folk med pöbelmentalitet. Jag kan bara inte förstå vad Sjöberg skulle in i detta och göra. Visst, de så kallade föreläsningarna minskade säkert till väldigt få. Men som en föredetta olympisk medaljör finns alltid jobb att få. . . . Om man inte är så jävla dum så man hoppar på ett projekt som Dumpen.

Putte kommer inte att vara kvar så länge på Dumpen, det är ivf min gissning, som du skriver han har ett NAMN.
Horan hon är manisk, hon har ett sjukligt hämndbegär, hon är spritt språngande galen milt utryckt, att Putte skulle orka vara kvar i Dumpen med henne vid sin sida, det finns bara inte. Att han däremot biter ihop och blundar för horans sinnessjuka utbrott vid konfrontationer, mm, har enbart med ordet Swish att göra, han är pissblack och vill helst få in pengar utan att behöva jobba så hårt, Dumpen blir då tillsvidare perfekt.