2022-10-20, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Det är fiktiva fjortisar, finns undantag

Ja? Även om det är en fiktivt barn så ger det väl inte hebefiler eller pedofiler rätt att grooma?
Citera
2022-10-20, 02:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Sjöberg är en idiot, men ändå smart nog och låta Sara fronta verksamheten. Problem är ju det minsta hon har att räkna med. Men jag antar att en sönderknarkad hora, med nån form av bokstavskombination aldrig haft annat än problem hela livet.

"Födgeni" är väl ett epitet som passar båda de här personerna, men jag håller med om att Sara nog är den "drivande" i verksamheten. Kan inte hjälpa det, men jag tycker ändå lite synd om Sara, trots att jag inte i övrigt känner någon attraktion till henne. Har inte analyserat det djupare – det kan helt enkelt vara pga att hon har fått en så'n bedrövlig kompanjon...
Citera
2022-10-20, 02:29
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzabudet-Nidde
Ja? Även om det är en fiktivt barn så ger det väl inte hebefiler eller pedofiler rätt att grooma?
Finns människor som är sjuka i huvudet. Är så bara. Men Dumpen löser inte det med 2 sönderknarkade individer.

Faktiskt obstruerar dom Polisens arbete.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-20 kl. 02:31.
Citera
2022-10-20, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Finns människor som är sjuka i huvudet. Är så bara. Men Dumpen löser inte det med 2 sönderknarkade individer.

Faktiskt obstruerar dom Polisens arbete.

Löser inte problemet nej. Men exponerar störda individer och kanske avskräcker en hel del. Får hoppas att tidöavtalet går igenom så polisen får brottsprovocera svinen.
Citera
2022-10-20, 02:38
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Löser inte problemet nej. Men exponerar störda individer och kanske avskräcker en hel del. Får hoppas att tidöavtalet går igenom så polisen får brottsprovocera svinen.
Är vi eniga om
Citera
2022-10-20, 02:40
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
"Födgeni" är väl ett epitet som passar båda de här personerna, men jag håller med om att Sara nog är den "drivande" i verksamheten. Kan inte hjälpa det, men jag tycker ändå lite synd om Sara, trots att jag inte i övrigt känner någon attraktion till henne. Har inte analyserat det djupare – det kan helt enkelt vara pga att hon har fått en så'n bedrövlig kompanjon...

Men Sara stod ju redan på botten av botten. Även om Sjöberg inte kan skruva i en glödlampa, så har han i allafall ett namn och en del kontakter. Jag tycker Sjöberg tänkt otroligt kortsiktigt. Inget seriöst företag eller organisation lär vilja ta i honom med tång efter detta. Var han verkligen så desperat så att han kände att detta är nåt jag måste hoppa på? Det är ju lätt att få för sig att många människor älskar Dumpen, men detta är Flashback. Här kryllar det ju av folk med pöbelmentalitet. Jag kan bara inte förstå vad Sjöberg skulle in i detta och göra. Visst, de så kallade föreläsningarna minskade säkert till väldigt få. Men som en föredetta olympisk medaljör finns alltid jobb att få. . . . Om man inte är så jävla dum så man hoppar på ett projekt som Dumpen.
Citera
2022-10-20, 02:40
Medlem
Vem i helvete har budat 45k för domänen?

Undrar hur mycket av swishintäkterna som gått till heroinsaras privata skulder, dom har ju minskat från 800 till 180k, hur? Hon har ju levt på bidrag och horeri hela sitt liv.
Citera
2022-10-20, 02:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Vem i helvete har budat 45k för domänen?

Undrar hur mycket av swishintäkterna som gått till heroinsaras privata skulder, dom har ju minskat från 800 till 180k, hur? Hon har ju levt på bidrag och horeri hela sitt liv.

Tjacksara*! Rätt ska vara rätt!
Citera
2022-10-20, 03:11
Avslutad
Citat:

Om du tror att polisens brottsprovokation i så fall blir någon version av dumpenfiskarna, kan du nog torka dig på valfritt ställe med den tanken. T.ex är ju oskuldspresumtion ett bärande begrepp i svensk rättsskipning, ganska tvärt emot dumpens metoder. Det skulle förvåna mig, om polisen kommer att få tillgripa brottsprovokation utan åtminstone "skälig misstanke".
Citera
2022-10-20, 03:16
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Om du tror att polisens brottsprovokation i så fall blir någon version av dumpenfiskarna, kan du nog torka dig på valfritt ställe med den tanken. T.ex är ju oskuldspresumtion ett bärande begrepp i svensk rättsskipning, ganska tvärt emot dumpens metoder. Det skulle förvåna mig, om polisen kommer att få tillgripa brottsprovokation utan åtminstone "skälig misstanke".
Polisen kan göra vad fan dom vill under det scenariot
Citera
2022-10-20, 03:24
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Men Sara stod ju redan på botten av botten. Även om Sjöberg inte kan skruva i en glödlampa, så har han i allafall ett namn och en del kontakter. Jag tycker Sjöberg tänkt otroligt kortsiktigt. Inget seriöst företag eller organisation lär vilja ta i honom med tång efter detta. Var han verkligen så desperat så att han kände att detta är nåt jag måste hoppa på? Det är ju lätt att få för sig att många människor älskar Dumpen, men detta är Flashback. Här kryllar det ju av folk med pöbelmentalitet. Jag kan bara inte förstå vad Sjöberg skulle in i detta och göra. Visst, de så kallade föreläsningarna minskade säkert till väldigt få. Men som en föredetta olympisk medaljör finns alltid jobb att få. . . . Om man inte är så jävla dum så man hoppar på ett projekt som Dumpen.

Putte kommer inte att vara kvar så länge på Dumpen, det är ivf min gissning, som du skriver han har ett NAMN.
Horan hon är manisk, hon har ett sjukligt hämndbegär, hon är spritt språngande galen milt utryckt, att Putte skulle orka vara kvar i Dumpen med henne vid sin sida, det finns bara inte. Att han däremot biter ihop och blundar för horans sinnessjuka utbrott vid konfrontationer, mm, har enbart med ordet Swish att göra, han är pissblack och vill helst få in pengar utan att behöva jobba så hårt, Dumpen blir då tillsvidare perfekt.
Citera
2022-10-20, 03:26
Avslutad
Citat:

Ok, det kan väl vara så, att jag rent allmänt känner ett ansvar att beskydda fruntimmer – får väl ta och analysera det lite noggrannare, när jag har fått sova några timmar. Ett annat mysterium (för mig) är, vad Sjöberg möjligen kan ha haft att föreläsa om... Får fundera på det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in