2022-10-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Polisen kommer ju troligtvis inte att göra något åt anmälan, läs bara vad en åklagare skriver här.

Åklagaren låter som en försvarsadvokat till en pedofil misstänkt.
https://www.expressen.se/nyheter/man-tog-sitt-liv-efter-dumpens-konfrontation/

Åklagaren säger tex att det var ju vuxna personer som spelade barn, så det har inte begåtts något som helst brott...

Åklagaren låter som om denne själv är en pedofil typ..

Vilket stämmer alldeles utmärkt, rollspel, så även med sexuellt innehåll, på eller utanför nätet är inte olagligt i Sverige.
Citera
2022-10-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Det finns ju en del som tycker att det är bättre om hundra barn våldtas än att en enda pedofil döms felaktigt, jag tror att man får ta att det kan gå fel någon gång då och då, om det räddar hundratals barn.

Stod väl nyligen om nån pedofil som åker in och ut på anstalterna som hade våldtagit typ nåt 70 tal barn under åren...

Här är ett exempel
https://www.domstol.se/nyheter/2022/07/35-arig-man-doms-for-sexualbrott-mot-42-barn/

Det är inte en del som tycker så. Det är en grund som i princip alla rättsstater är byggda på, förutom Kina och Nordkorea. Så mängden människor som tycker att det är på riktigt avskyvärt om oskyldiga människor döms är ganska stor.
Citera
2022-10-19, 22:49
Medlem
efftolvs avatar
Vem är den senaste gäddan som har begått självmord?
Citera
2022-10-19, 22:52
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Tragiskt att konstatera efter andra självmordet på kort tid.

Ändamålen helgar medlen utbrister Sara f.d. missbrukare och nuvarande anarkist gång på gång på gång på den egna bloggen på Dumpen.se. Totalt hänsynslös mot Sveriges rättsapparat och skrivna lagar. Uthängning efter uthängning har skett bara under det senaste året på dumpen.se, där 2 nu tagit livet av sig och Sara hänsynslöst och utan empati fortsätt hänga ut, noll hänsyn till anhöriga, noll visad förståelse för anhöriga som faktiskt lider när de här människorna tar sitt liv, då bödelsamhället förstört deras rätt att få leva.

…..

Hur många av alla barn som har blivit utsatta för pedofiler har sedan tagit sina liv innan de fyllt 25 år? Jag gissar att det går minst 100 pedofilutsattas liv på ett ynkligt peddoliv. Har du någon källa på att en suicidpedofil har fler chockade och sörjande anhöriga än vad en pedofilutsatt som tagit sitt liv har?
Citera
2022-10-19, 22:52
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Två barn förlorade sin pappa. Det sätter nog ett trauma resten av deras liv.

Han åkte inte på mötet. Jag antar att det gjorde Sara rasande och krävde hämnd.
Har det framkommit hur han tog sitt liv?
Citera
2022-10-19, 22:56
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Precis det här Dumpen leder till dessvärre. Finns det några som helst bevis på att problemet skulle vara större idag än tidigare, ändå så vågade du ha en relation innan Dumpen kom till.
Nej, jag hade inte innan heller, inte sedan jag separerade från barnens pappa. Barnen är 11. När de började förskolan (samtidigt) valde vi en förskola som inte hade manlig personal.

Dumpen har med sina siffror förstärkt rädslan. Jag tänker att flera av klasskompisarnas pappor/bonuspappor enligt statistiken måste vara pedofiler. jag funderar på vilka barn i klassen som är utsatta? Om det mot förmodan inte är någon så finns det garanterat i parallellklasserna. Det gör ont i mig.
Citera
2022-10-19, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Nej, jag hade inte innan heller, inte sedan jag separerade från barnens pappa. Barnen är 11. När de började förskolan (samtidigt) valde vi en förskola som inte hade manlig personal.

Dumpen har med sina siffror förstärkt rädslan. Jag tänker att flera av klasskompisarnas pappor/bonuspappor enligt statistiken måste vara pedofiler. jag funderar på vilka barn i klassen som är utsatta? Om det mot förmodan inte är någon så finns det garanterat i parallellklasserna. Det gör ont i mig.

Helt ärligt känner jag för dig, det måste vara en hemsk tillvaro att ha det så. Att behöva vara så rädd för allt hemskt som kan hända i livet.
Citera
2022-10-19, 23:08
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Whisky är inte olagligt, inte sex heller, men sex och whisky är olagligt för en 13 åring. Ondska är att bjuda en f.d. alkoholist på alkohol, och att fresta en pedofil med 13 åring. Att fresta en man med nakenbilder på barn som Dumpen gör är ondska. Dessutom helt olagligt. De har maskat bilderna i loggarna som de skickat till männen, men av texterna förstår man det är nakenbilder på barn.

Skillnaden är att en alkoholist behöver hjälp (och skadar bara sig själv när han dricker). En pedofil har avsagt sig rätten att leva. Men eftersom det är olagligt att handgripligen slå ihjäl dem så är Dumpen ett bra sätt att driva dem till självmord.
Citera
2022-10-19, 23:08
Medlem
st33rs avatar
Från senaste texten på dumpen

” Någon som är förvånad över att 25% av Sveriges barn blivit utsatta för övergrepp?
Det är EXAKT detta som är problemet i Sverige.”

Jag tror verkligen inte det minsta på den siffran. Den stämmer inte.
Citera
2022-10-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Från senaste texten på dumpen

” Någon som är förvånad över att 25% av Sveriges barn blivit utsatta för övergrepp?
Det är EXAKT detta som är problemet i Sverige.”

Jag tror verkligen inte det minsta på den siffran. Den stämmer inte.

Hitte-på-siffror. Givetvis har inte 25% av Sveriges barn blivit utsatta för övergrepp.

Enligt SBU ligger siffran på ca 8% för tjejer och 3-5% för killar. Och då räknar man med kränkningar i form av när någon säger "hora" eller när en tonårskille tex smiskar till en tjej på rumpan på väg in till klassrummet.

Dumpen är desperata lögnare som gör allt för Swish-pengar. Barnens väl skiter de i.
Citera
2022-10-19, 23:15
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Har det framkommit hur han tog sitt liv?

Han hittades ute.

https://www.etc.se/inrikes/mannen-pressades-av-dumpen-tog-sitt-liv-domare-och-boedel
Citera
2022-10-19, 23:18
Medlem
st33rs avatar
Nivån på kommentarerna på dumpen är hemsk. Det verkar dra till sig efterblivna?

De misstänkliggör en åklagare för att hon inte tar ställning för en swisch-driven folkdomstol och pöbel - och misstänkliggör henne för att hon anser att sånt här bör skötas inom rättssystemet?

Alla dessa idiotier som inte förmår att tänka bortom FÖR eller MOT pedofili. Som om man vore FÖR för att man föraktar Dumpen. Det går utmärkt att vara en vuxen människa som hatar såväl pedofiler som hebefiler och ebeofiler samtidigt som man kan känna att folkdomstolar bör bekämpas till varje pris. Man kan rentav tycka det är tragiskt att en potentiell förövare tar livet av sig. Utan att för den skull vara det minsta för peddos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in