Citat:
Ursprungligen postat av
DirtyDiggerNick
Du är en clown, clown.
Vi ser om 30 dagar vad som hände.
Men vi tar det där med dammen. Kherson ligger 51m över havet. Nova Kharkova damm ligger 30m över havet. Förklara för mig hur någonting av Kherson väster om Dnepr kan dränkas?
Staden byggdes ju 1778 och då gissningsvis på en plats som är rätt torr även om Dnepr inte är uppdämd eftersom dammen inte fanns 1778. Det som svämmar över är låglandet till öster om Dnepr men där så bor ju 0% av Khersons invånare. För Kherson ligger på den västra sidan.
Om det är du som sitter och hittar på att "det ryktas" så är det du som är så lågbegåvad så att du inte ens orkar faktrakolla din egen bullshit. Om det är ett telegramrykte du läst så kan du applicera det där med lågbegåvad på din källa.
Det kan fan bara vara Putin-incells som till och med inte tror på fysikens lagar.
Men tror man på Mikrochip i vaccin, chemtrails, pedofiler i en pizzerias källare och på att Ryssland vill ha fred så är man ju rätt bäng.
Du är som ledningen du stödjer i Kiev och det är inte konstigt att ni förlorar. Vad det gäller stora mängder uppdämt vatten som kommer forsande mot en stad lämnar jag åt dig att fundera mer på (du känner inte ens till bron i Kherson som råskinnen försöker förstöra).
Märkte du ens att jag besvarade ett inlägg som också kom med rykten? Nu är det så att mina rykten är ganska sanna visar det sig som så du får krypa tillbaka under stenen.
Det sista du skriver gör din typ då man inte har vettiga argument.