2022-10-19, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Informationsembargo. Jag är också belagd med dito, har direktkanal i NATO, FRA samt SÄK Författningsskyddet. Det skulle se ut nåt om jag satt och skrev hej vilt.

Om detta skulle stämma är nog detta inlägg från dig det sista man ser i detta forum...
Citera
2022-10-19, 17:11
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YBB641
Minns med glädje. Fascinerande skrivet av någon som tittat för mycket på film 😎

Hans bästa kompis heter Pansargeneral H Arnstad och han får all hemlig info från honom.
Citera
2022-10-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Påtal om att stoppa (huvudet i vattnet?)

https://t.me/DonbassDevushka/30359

🇷🇺🇺🇦⚡ The Russian military destroyed the landing of Ukrainian troops who were trying to seize the Zaporozhye nuclear power plant, said the official representative of the Russian Ministry of Defense, Lieutenant-General Igor Konashenkov.

"Today, at about four in the morning, the enemy, with the forces of up to two companies, made another attempt to land troops on the left bank of the Kakhovka reservoir and seize the territory of the nuclear power plant. 37 boats with military personnel of the Armed Forces of Ukraine were involved in the landing, including 12 heavy and 25 light types. As a result, active actions of the Russian troops guarding the outer perimeter of the Zaporozhye nuclear power plant, the enemy landing force was destroyed," Konashenkov said.

Så jävla skönt att slippa opticscucking från Rysk ledning, General Armageddon levererar!
Men herregud, köper ni åsnor allting med hull och hår? Den är riktigt gammal. Och det är så mycket fake så det skriker om det. Detta har redan gåtts igenom för typ två månader sedan.

Jävla as är du.
Citera
2022-10-19, 17:14
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Normalt tänkande ja, men Ryssarna slår ju närmast världsrekord i omvänt taktiskt tänkande.
Dom är överraskande (not) inte funtade som vanliga människor.
Citera
2022-10-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Du är en clown, clown.
Vi ser om 30 dagar vad som hände.

Men vi tar det där med dammen. Kherson ligger 51m över havet. Nova Kharkova damm ligger 30m över havet. Förklara för mig hur någonting av Kherson väster om Dnepr kan dränkas?

Staden byggdes ju 1778 och då gissningsvis på en plats som är rätt torr även om Dnepr inte är uppdämd eftersom dammen inte fanns 1778. Det som svämmar över är låglandet till öster om Dnepr men där så bor ju 0% av Khersons invånare. För Kherson ligger på den västra sidan.

Om det är du som sitter och hittar på att "det ryktas" så är det du som är så lågbegåvad så att du inte ens orkar faktrakolla din egen bullshit. Om det är ett telegramrykte du läst så kan du applicera det där med lågbegåvad på din källa.

Det kan fan bara vara Putin-incells som till och med inte tror på fysikens lagar.
Men tror man på Mikrochip i vaccin, chemtrails, pedofiler i en pizzerias källare och på att Ryssland vill ha fred så är man ju rätt bäng.
Du är som ledningen du stödjer i Kiev och det är inte konstigt att ni förlorar. Vad det gäller stora mängder uppdämt vatten som kommer forsande mot en stad lämnar jag åt dig att fundera mer på (du känner inte ens till bron i Kherson som råskinnen försöker förstöra).

Märkte du ens att jag besvarade ett inlägg som också kom med rykten? Nu är det så att mina rykten är ganska sanna visar det sig som så du får krypa tillbaka under stenen.

Det sista du skriver gör din typ då man inte har vettiga argument.
Senast redigerad av Moretex 2022-10-19 kl. 17:21.
Citera
2022-10-19, 17:20
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YBB641
Minns med glädje. Fascinerande skrivet av någon som tittat för mycket på film 😎
Ja, sedan vet jag inte var idén om att evakuera civilbefolkningen i Kherson stad kom ifrån, inte säkert Solbrillorna kom på den idén. Såvitt jag kan se står fronten i syd still. https://deepstatemap.live/en#8.75/46.8205/32.8406

Det är naturligtvis en helt bisarr ide att skicka 100’+ civila över en 500 m bred flod med flottar, om de nu vill evakuera sig. Det borde väl fortfarande gå att ta sig över på bron till fots.
Senast redigerad av farbror_barbro 2022-10-19 kl. 17:23.
Citera
2022-10-19, 17:22
Medlem
Kul timing på det här priset!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=973410

Ukrainska folket hyllas för sitt hjältedåd
samtidigt som ryzzarna flyr I panik från Ukrainas storstad med 1,5 miljoner invånare. 🤩
Bara att gratulera juryn! Blir historia!!
Citera
2022-10-19, 17:22
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Mærkligt det dær..

Ryssarna skjuter ivæg lite missiler på morgonen, sen kommer något annat på førmiddagen och sist så en skvætt på eftermiddagen..

Vore det inte fiffigast att førsøka skjuta ivæg samtliga, samtidigt ? Så att man kan øverbelasta det ukrainska luftførsvaret ?
Inte om huvudsyftet är att skrämmas.
Citera
2022-10-19, 17:23
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Skillnaden är t ex att Iran inte är känsligt för (nya) påtryckningar från USA medan Israel förvisso är känsligt för påtryckningar från Moskva.
Kanske för ett år sedan, tveksamt idag.
Citera
2022-10-19, 17:24
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Informationsembargo. Jag är också belagd med dito, har direktkanal i NATO, FRA samt SÄK Författningsskyddet. Det skulle se ut nåt om jag satt och skrev hej vilt.

Jag har ju tystnadsplikt från SD och Mossad men kan ändå avslöja att Iron Dome installeras i Kiev inatt. Nu måste jag genast slipa bort mina fingeravtryck med sandpapper.
Citera
2022-10-19, 17:25
Medlem
Sakahrovpriset är finare än Nobelpriset tycker jag! Grattis!

Har du fått ngt pris än Moratex?
Får du ens någon lön?
Citera
2022-10-19, 17:26
Medlem
Snapcounts avatar
Det var fler æn vad jag trodde :

The US government reckons between 900,000 and 1.5million Ukrainians have disappeared through filtration camps and into Russia, their whereabouts unknown. Or detention. Ukraine claims thousands have been held, tortured or disappeared during Russia's illegal occupation.

https://news.sky.com/story/ukraine-latest-news-putin-bombs-energy-facilities-across-ukraine-as-30-of-power-stations-wiped-out-1 2541713

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in