Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
Så, är jag oxå en av dessa rysktroll som jobbar för propagandamedian?
Har ni bevis?
Ni är fanimej helt rabiata, som Waxxers var mot Anti-Waxxers, vilka visade sig ha rätt till slut?
Jag är inte för kriget men jag förstår varför Ryssland agerat efter all kaos i Ukraina, där judarna vill förklara det som deras nya land, folkmord på ryssar i ukraina sen 2014 vad jag minns. Zelensky är ju både clown och jude. Ser ni inte det som händer? Vad dom vill? Varför Zelensky inte vill ha fred?
Jag tänker inte ens besvara det fetmarkerade. Den smärtan slipper du.
Märkligt att du går igång så hårt på att Zelensky är jude. Har du helt missat att Zelensky och hans soldater blivit utpekade som nazister av Putingänget? Det sägs också vara precis därför som Ryssland invaderade Ukraina. "Kreml var tvungna". Kiev hade i princip förvandlats till Tredje Rikets återuppståndelse. Zelensky måste ha sett ljuset i nazinazi och kastat sin
maktelitjudendom under bussen.
Lite så är det, om man nu ska tro 99% av de övriga rysstrollen i tråden. Du är en udda sort. Kanske inte rysstroll, men definitivt ryssrunkare.
Det är vidriga Ryssland som startade kriget i Donbas via "separatisterna". Det är vidriga Ryssland som inte kan acceptera att Ukraina vill närma sig västvärlden i ställetför den äckliga ryska cancersvulsten. Det är psyksjuka Ryssland som invaderat sitt grannland.
Ryssen ska ut ur Ukraina eller dö. Den civiliserade världen står rakryggad i sitt stöd och kommer inte vika en millimeter.

Putin ska knäckas, kosta vad det kosta vill.