Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-10-19, 16:49
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Sympatisk, när framstod han som det? Det var väl redan i andra avsnittet han blev irriterande. Kanske t.o.m första avsnittet, i första tävlingen insåg man ju hur han var när han gnällde så mycket på sina lagkamrater.
håller med dig, redan från första avsnittet såg man va det är för typ. Och den typen är inte en sympatisk typ...
2022-10-19, 17:16
Medlem
"spelare" "spelare" "spelare"

Tror de blivit tillsagda typ hundra gånger att nämna det ordet....
2022-10-19, 17:53
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av re1Y
Misstag av Lars-Olov att inte hålla tillbaka en spydig kommentar i det läget. Typisk deltagare som skulle kunna flyga under radarn fram till plankan annars.

Jag tror han utgick från att Valle skulle vara normalt funtad inte att han skulle surra runt som ett ilsket bi med mindervärdeskomplex i timtal efteråt.

En acceptabel respons hade varit "Håll käften L-O!" eller "De (Valles labila nerver) sitter utanpå tröjan nu. Fan!" och sen hade det varit bra med det.
2022-10-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av re1Y
Pelle är i bra form och smart att lägga på sig innan. Får han testo under vistelsen på ön?
Precis min tanke!!
2022-10-19, 19:00
Medlem
Pelle Lilja I Unibet reklamen i nån pub med skägg, samma snack/dialekt, någon mer som sett samma?
2022-10-19, 19:19
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Gränslandet
2022-10-19, 19:19
Medlem
Britten ta bort nollan vem fan är det levererans??? Hahahahha
2022-10-19, 20:14
Medlem
DoktorNos avatar
Jag tror Anusbrorsan Valle ligger risigt till om Nord hamnar i öråd efter nästa tävling. Han är en lallare som nu försöker sig på att få till en pakt med några av fruntimren. Men han lär inte få med sig tillräckligt många för att kunna rösta ut t.ex Ulf, som han röstade på förra gången.

Men det behövs såklart att tillräckligt många lägger sin röst på den nervklena blatten. Men om Kristoffer, Alexander, L-O, Ulf snackar ihop sig så får de nog med Britten, hon verkar vara vaken nog för att se genom Valles stöddiga attityd.
2022-10-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tror Anusbrorsan Valle ligger risigt till om Nord hamnar i öråd efter nästa tävling. Han är en lallare som nu försöker sig på att få till en pakt med några av fruntimren. Men han lär inte få med sig tillräckligt många för att kunna rösta ut t.ex Ulf, som han röstade på förra gången.

Men det behövs såklart att tillräckligt många lägger sin röst på den nervklena blatten. Men om Kristoffer, Alexander, L-O, Ulf snackar ihop sig så får de nog med Britten, hon verkar vara vaken nog för att se genom Valles stöddiga attityd.
Jag tror inte de får med Britten till att rösta på Valle. Britten har en bra position då hon kan gå under radarn medan Valle paktar åt henne. Jag tror Valles pakt kommer rösta ut LO eller Ulf. Hoppas jag har fel.
2022-10-19, 21:01
Medlem
Skamligt att folk börjar grina och vill hem.
2022-10-19, 21:06
Medlem
Killen måste ju vara gay. Vem hade tackat nej till att skeda med 3 tjejer och en flata på en öde ö?????

Linda är en riktig MILF, kvinnlig som tusan. En sån man knullar länge oxh teasar med. Merdi har en grym rumpa, säkert en vacker snippa. Flatan kan man leva utan, så jäkla hemsk personlighet och pratar som en idiot. Sandra hade man lätt satt på och sett gunget i stor brösten😘
Senast redigerad av bridge 2022-10-19 kl. 21:16.
2022-10-19, 21:35
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag tror inte de får med Britten till att rösta på Valle. Britten har en bra position då hon kan gå under radarn medan Valle paktar åt henne. Jag tror Valles pakt kommer rösta ut LO eller Ulf. Hoppas jag har fel.
Började fundera och räkna. De är bara sju kvar i Nord? Då behöver ju Kristofer, Ulf, Andreas och L-O ingen hjälp av de två tjejerna för att rösta bort Valle. De behöver bara snacka ihop sig.
Senast redigerad av DoktorNo 2022-10-19 kl. 21:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in