2022-10-19, 10:51
Medlem
cj035s avatar
Inlägg på dumpens Facebooksida nu:

Hej
En stilla undran

Har det hänt något ??

Ser att Ert domännamn ligger ute till försäljning hos Kronofogden.

Dumpen.se

Citera
2022-10-19, 10:55
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Inlägg på dumpens Facebooksida nu:

Hej
En stilla undran

Har det hänt något ??

Ser att Ert domännamn ligger ute till försäljning hos Kronofogden.

Dumpen.se

Sara svarade precis:

Det rör mina gamla skulder på 168.000 som kronofogden tänkte att de kunde få in genom att sälja domännamnet.
Håller på och pysslar med mina fordringsägare så att skulderna återkallas.
Domänen tillhör dock föreningen så vi har begärt inhibition, alltså kommer försäljningen mest troligt att avbrytas.
Gör den inte det så får vi registrera ny domän och flytta över sidan dit.
Innehållet för sidan ingår inte i domännamnet.
Citera
2022-10-19, 11:04
Medlem
okok1s avatar
Hur många liv har Sara och Patrik tagit nu?
Citera
2022-10-19, 11:05
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Inget alls. Blev ingen videokonfrontation innan han valde stålbalken.
Balken alltså. Är det bekräftat att han hängde sig eller var det bara ditt val av metonym?
Citera
2022-10-19, 11:32
Medlem
Länk till Kronofogdens försäljning av Dumpen.

Citera
2022-10-19, 11:33
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Om man vänder på det - hur många barn hade begått självmord efter att dessa 140 gäddor stämt träff med dem?
Citera
2022-10-19, 11:36
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hur många liv har Sara och Patrik tagit nu?

Två officiellt, men hur många vet vi inte, för både SkellefteåGäddan och GäddanBengt har det varit olika rykten om.
Sen hur stort mörkertalet är vet vi inte, lär vara ett antal vilka aldrig kommer till publicering och därav når de aldrig allmänheten.
Den man trodde skulle blåsa av sej sitt huvud var ju Robinson-Lappjäveln, men han verkar vara kvar på jorden.
Citera
2022-10-19, 11:44
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Om man vänder på det - hur många barn hade begått självmord efter att dessa 140 gäddor stämt träff med dem?

Jag tror inte att sådana här möten äger rum på riktigt. Finns det bevis för det? Jag har inga problem med att ändra åsikt. Pedofiler hittar offer i sin närhet att grooma. Barn har inget intresse av vuxna.
Citera
2022-10-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1

Hur många barn som hade tagit livet av sig efter att frivilligt bokat en sexträff med random äldre snubbe på nätet?? Det vet vi inte, antagligen inte så många, för antingen ville de ha sex, och skulle då inte behöva ta livet av sig, eller så hade man redan ett aktivt självskadebeteende, och då spelade den där träffen mindre roll.

Att ett barn rent juridiskt inte bedöms som tillräckligt kapabel till att bestämma en sexträff må vara en sak, det betyder ju inte att personen tar skada av den frivilliga sexträffen.
Senast redigerad av Kommer-vara-anon 2022-10-19 kl. 11:45. Anledning: stavfel
Citera
2022-10-19, 11:47
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag tror inte att sådana här möten äger rum på riktigt. Finns det bevis för det? Jag har inga problem med att ändra åsikt. Pedofiler hittar offer i sin närhet att grooma. Barn har inget intresse av vuxna.

Läste chatten med den där gäddan som satt i rullator som hade någon diagnos. Uppfattade det som att han hade träffat flera 12 åringar förut, som både hade gjort det ena eller det andra.
Citera
2022-10-19, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Sara svarade precis:

Det rör mina gamla skulder på 168.000 som kronofogden tänkte att de kunde få in genom att sälja domännamnet.
Håller på och pysslar med mina fordringsägare så att skulderna återkallas.
Domänen tillhör dock föreningen så vi har begärt inhibition, alltså kommer försäljningen mest troligt att avbrytas.
Gör den inte det så får vi registrera ny domän och flytta över sidan dit.
Innehållet för sidan ingår inte i domännamnet.

Funderar på att köpa den där, bara för att.

Men fattar inte varför försäljningen skulle avbrytas. Domänen står i hennes namn, då är hon ägare. Den här gången hoppas jag att KFM håller på sin uppfattning och vinner.
Citera
2022-10-19, 11:59
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Funderar på att köpa den där, bara för att.

Men fattar inte varför försäljningen skulle avbrytas. Domänen står i hennes namn, då är hon ägare. Den här gången hoppas jag att KFM håller på sin uppfattning och vinner.

Man förstår att Swishintäkterna är av yttersta värde för Sara.
Har kassören i Dumpen hittat "någon bank med bra villkor" ännu, så att Sara "slipper" få Swishintäkterna till eget konto och istället till ett 123 nummer. Det är drygt två veckor sedan kassören fick det i uppdrag, har iofs inte kollat idag vart pengar går.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-19 kl. 12:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in