2022-10-18, 21:57
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Z1VsrZdBYVo

Den här konfrontationen är ju lite tuff men så kan det gå. Antar att Dumpens motsvarigheter finns i de flesta länder. Det har alltid varit så att folk har värnat om barn. Men här så vet man inte heller varför man gillar att våldta barn.
Citera
2022-10-18, 21:58
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Att två nu tagit sitt liv efter uthängning känns rätt rimligt. Fan vilken skam att leva med. Finns säkert några misslyckade självmordsförsök likaså.

Vet inte vad Patrik och Sara känner, men jag skulle inte velat ha det på mitt samvete oavsett vem det än var.

De har ju inget på sitt samvete. Han var på väg att åka dit – då är det staten som ska ha dåligt samvete. Dumma den som ibland (men bara ibland) låser in pedofiler. Klart alla gulliga pedofiler blir ju deppiga och man riskerar ju att de hellre tar livet av sig än att åka dit.
Citera
2022-10-18, 21:59
Medlem
Citat:
Att två nu tagit sitt liv efter uthängning känns rätt rimligt. Fan vilken skam att leva med. Finns säkert några misslyckade självmordsförsök likaså.

Vet inte vad Patrik och Sara känner, men jag skulle inte velat ha det på mitt samvete oavsett vem det än var.

De har hjärtan av sten.
Annars hänger man inte ut folk som se gör.
Normala människor avskyr utnyttjande av barn men man provocerar inte fram brott och man hänger inte ut människor. Sara och Patrik är riktigt vidriga och samvetslösa personer.
Citera
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Märklig inställning.

Om du får en pedofil att ta sitt liv är du en hjälte. Hade gärna haft varenda död pedofils liv på mitt samvete

Låter rätt känslokallt. Hur sjuka personerna än må vara som åker dit så gör det inte dig till en bättre människa genom att du får dem att avsluta sina. Snarare tvärtom.
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Märklig inställning.

Om du får en pedofil att ta sitt liv är du en hjälte. Hade gärna haft varenda död pedofils liv på mitt samvete

Enig. Det är ju garanterat mer än 2 barn som blivit räddade ifrån dessa 2 vidriga predators som tagit sina liv.

Får hoppas Dumpen fångar fler ⚔️
Citera
2022-10-18, 22:01
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
De har ju inget på sitt samvete. Han var på väg att åka dit – då är det staten som ska ha dåligt samvete. Dumma den som ibland (men bara ibland) låser in pedofiler. Klart alla gulliga pedofiler blir ju deppiga och man riskerar ju att de hellre tar livet av sig än att åka dit.

Vet inte om jag tycker pedofiler direkt är gulliga.
Citera
2022-10-18, 22:02
Medlem
Det är fint att se att dumpen fortsätter fånga äckelgubbar som vill suga på småpojkars penisar, MEN oavsett hur mycket syftet är bra och allt så tappar dom sin clickbait-status när dom skickar ut gamla tanter i sitt ställe.
För vi ska inte lura oss själva här, oavsett om dumpen rider på godhetens syfte så är det underhållning vi vill ha. Samtidigt som pedofilerna åker fast.
Och nja, det är inte direkt underhållande att se och höra när en gammal skånsk tant tafatt konfronterar den senaste gäddan. Eller trött-mormor i gäddklippet innan dess. Patrik och Sara är vad vi vill se. Eller?
Som sagt, vi ska inte lura oss själva här.

Och utöver det tycker jag att gäddfångsten på senare tid börjat snudda vid fiskyngel snarare än gäddor.

Förhoppningsvis blir underhållningsvärdet bättre snart igen.
Citera
2022-10-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Men var de senare råkar ut för ställs inte i proportion till deras "brott".

Men de får skylla sig själva. De vet ju vad de gör och vad de kommer råka ut för om dumpen får tag i de. Sluta leta småtöser på nätet så kommer inte Patrik och gänget och jagar dig.
Citera
2022-10-18, 22:03
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
De har hjärtan av sten.
Annars hänger man inte ut folk som se gör.
Normala människor avskyr utnyttjande av barn men man provocerar inte fram brott och man hänger inte ut människor. Sara och Patrik är riktigt vidriga och samvetslösa personer.

Hur kan det i din värld heta att ”provocera fram ett brott” när det inte ens är brottsligt att sex-chatta med fiskarna?
Citera
2022-10-18, 22:03
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Låter rätt känslokallt. Hur sjuka personerna än må vara som åker dit så gör det inte dig till en bättre människa genom att du får dem att avsluta sina. Snarare tvärtom.

Disagree. En död pedofil är en vinst för hela mänskligheten, och den som bidrar till att det händer får en guldstjärna i Livets Bok.
Citera
2022-10-18, 22:05
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Disagree. En död pedofil är en vinst för hela mänskligheten, och den som bidrar till att det händer får en guldstjärna i Livets Bok.

Livets Bok får blodiga handavtryck på omslaget.
Citera
2022-10-18, 22:06
Medlem
Vem är det som har tagit sitt liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här