2022-10-18, 17:09
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
son https://www.facebook.com/joakim.gianneschi/about_family_and_relationships
Hängde inte med i svängarna, vem är denne stekare?
Citera
2022-10-18, 17:36
Medlem
Den som tog livet av sig förra veckan, hann de lägga ut honom på Dumpen? 🤔
Citera
2022-10-18, 17:38
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle

Vart stod det om att nån tog livet av sig?
Citera
2022-10-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vart stod det om att nån tog livet av sig?

En artikel på ETC, men har inget konto där.
Citera
2022-10-18, 17:40
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Lite svårt att skriva med det gamla kontot när det är avstängt. Jag skiter dessutom i pondus, det låter som någon blekfet dansbandsgubbe från Bollebygd.

Inte lyssnar på en? Jag har lyckats driva på Dumpen på olika sätt att svara OCH agera. Dessutom trillar beundrarbreven in i PM nästan dagligen.

Och profilbild. Tja, Sean Banan är redan upptagen. Funderar då på att ta Dr Mugg. Vad tror du? Skulle det höja min seriositet?
På Flashback? Ja, då är Dr. Mugg ingen dum idé. Det skulle visa att du anpassar dig till FB-normen och därefter har större chans att påverka. Det är en subtil men ack så viktig detalj. En profilbild gör att man känner igen och kommer ihåg dig lättare. Kanske kan du rent av döpa nästa konto till Dr. Mugg, så behöver vi inte hälsa ytterligare en gång. Alternativt Dr. Analplugg, då du framstår en aning skitnödig. Mors.
Citera
2022-10-18, 17:41
Medlem
fittslems avatar
Citat:
En artikel på ETC, men har inget konto där.

Ok, hittade artikeln direkt https://www.etc.se/inrikes/mannen-pressades-av-dumpen-tog-sitt-liv-domare-och-boedel
Citera
2022-10-18, 17:47
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:

En fundering som kom upp nör jag såg ditt inlägg är, hur gör Dumpen med publicering om gäddan tar sitt liv kort efter konfrontationen, kan det vara så att vi har ett antal självmord vilka vi inte vet om?

Edit: Ser nu om ett sådant självmord i länk just ovan.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-18 kl. 18:30.
Citera
2022-10-18, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
På Flashback? Ja, då är Dr. Mugg ingen dum idé. Det skulle visa att du anpassar dig till FB-normen och därefter har större chans att påverka. Det är en subtil men ack så viktig detalj. En profilbild gör att man känner igen och kommer ihåg dig lättare. Kanske kan du rent av döpa nästa konto till Dr. Mugg, så behöver vi inte hälsa ytterligare en gång. Alternativt Dr. Analplugg, då du framstår en aning skitnödig. Mors.

Skitnödig? Det är uppenbart du Bananen som inte tål skoj och försöker läxa upp. Jag hoppar profilbild, litar på min fenomenala uttryckskonst och kvicka geniala analyser och jag alltid har ett eller två ess i rockärmen.
Citera
2022-10-18, 17:50
Medlem
Citat:

Smart att ta livet av sig innan publicering. Då slipper ju förmodligen familjen skammen.
Citera
2022-10-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Smart att ta livet av sig innan publicering. Då slipper ju förmodligen familjen skammen.

Ja, det är damage control på en nivå till och med högre än Saras.
Citera
2022-10-18, 17:56
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly

Tycker du att Dumpen är bra i dess nuvarande form?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-18 kl. 18:01.
Citera
2022-10-18, 18:02
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Ok, hittade artikeln direkt https://www.etc.se/inrikes/mannen-pressades-av-dumpen-tog-sitt-liv-domare-och-boedel
Det där är inte bra. Hur stora grisar dom än är så är självmord inget bra för Dumpen. Det finns en stor risk att detta kan få förödande konsekvenser för Dumpen. Två självmord på kort tid. Ur alla synvinklar är det en katastrof och en tragedi för anhöriga. Frågan är om Dumpen bör byta taktik annars tror jag risken finns att Dumpen får bomma igen tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in