J är kanske en av dom mest korkade människorna jag har träffat, inte alls förvånad om hon lyckats bli manipulerad att kidnappa någon för att synas.
Finns mer hjärnceller i en paprika
Angående Grepen på marketplace som Jj lagt upp åt sin pappa för 2 dagar sedan.
En snabb sökning på efternamnet och orten hittade jag ett gift par som verkar vara JJ föräldrar. När jag kollar in mammans fb så var hon lagt upp bilder från London under helgen.
I så fall kan polisen prata med de personal som jobbade på utestället Nöjet i Vetlanda samt de personer som var där som kan ha sett den försvunna 21-åriga kvinnan träffa på de 2 misstänkta kvinnorna som har med hennes försvinnande att göra .
J är kanske en av dom mest korkade människorna jag har träffat, inte alls förvånad om hon lyckats bli manipulerad att kidnappa någon för att synas.
Finns mer hjärnceller i en paprika
Du tror alltså att hon är kidnappad och hålls mot sin vilja någonstans?
En snabb sökning på efternamnet och orten hittade jag ett gift par som verkar vara JJ föräldrar. När jag kollar in mammans fb så var hon lagt upp bilder från London under helgen.
Är de hemma än? Annars kanske läge att åka till päronen och undersöka.
Förmodligen fel personer. Hennes föräldrar lever inte ihop. Pappan bor i en mindre by utanför Vetlanda och mamman i Vetlanda.