Citat:
Ursprungligen postat av
urres
Skulle du vara ett hot mot rådande agenda kan du vara utsatt för gangstalking. Att det ska vara religiösa extremister eller grupper är ofta inte fallet. Det kan vara att du är ett obekvämt hot mot de som bestämmer över media, majoritetsbefolkningen, och landets samhällsklimat om du skulle börja tala ut. Vilka positiva egenskaper har du ,intelligens?. Om du är utsatt och du inte gör detta av andra skäl som psykisk sjukdom, gör du gott i att lära dig psykologi och counterintelligence.
Visst, gangstalking är sådant som skedde i DDR och liknande stater; sådana som var emot regimen.
Men i en demokrati som Sverige, med åsiktsfrihet, dessutom en person som inte ens innehar några extrema åsikter. Minst sagt konstigt...
Att försöka driva en person till vansinne eller att begå brott för att någon högt uppsatt person ogillar den nja, under så här pass lång tid, osannolikt. Kom detta ut, att SÄK (vilka det nu är) gått så hårt emot en schysst person bara på grund av prestige är det ju identitetskris för hela riket som helhet (vilket får mig att tro att fiender till riket; främmande makt eller extremister av ngt slag - på ngt sätt ändå ligger bakom). Social engineering för att få en att skaffa sig ett förhållande är en grej - det ställer jag mig inte emot. Det är mer allt det andra jag ställer mig ytterst tveksamt till nyttan/orsaken till (att prata med precis alla runt en mer eller mindre - samt andra former av trakasserier såsom crowding, coloring, sensitization, false flag-operationer etc etc) - Att använda en person som mig som försöksobjekt (om det varit fallet) är väldigt oetiskt. Dessutom förefaller de inte heller ha tänkt igenom konsekvenserna av sitt handlade om jag, måltavlan faktiskt kontaktar diverse kontakter inom media, och andra högdjur ang det hela. Vilket får mig att tänka att är ute efter att smutskasta riket som sådant, den liberala västerländska demokratin etc. Sedan om det är högerextremister eller vänsterextremister, främmande makt som ligger bakom, eller några andra, skall jag låta vara osagt.
Men för att höra din synvinkel, "hot mot agendan", vilken agenda är det som åsyftas? Sverige är som sagt en demokrati med åsiktsfrihet.
Vart har du fått dina uppgifter ifrån f ö v?
"hot mot de som bestämmer över media" låter minst sagt diffust, media är ju en massa olika grupper och intressen - knappast en grupp med gemensamt agenda, knappast en enhetlig grupp. Att jag skulle vara ett hot mot ens något av dem är som jag ser det helt otänkbart.
"hot mot landets" samhällsklimat... Samhällsklimatet ändras ju ständigt... Aldrig detsamma, ständig förändring. Hot mot vilket samhällsklimat, det nuvarande, det för 20 år sedan, för tio år sedan, längre tillbaka än så eller just nu. Helt ologiskt också det. Inte minst i en demokrati med åsiktsfrihet. Vi lever väl inte i Stalins sovjet där vem som helst, även de mest trogna kunde skickas till Gulag; bli utsatta för säkerhetstjänsten.
Hot mot majoritetsbefolkningen... "börjar tala ut"..... Tala ut om vad? Vad för hot mot majoritetsbefolkningen?
Konstig prestige som ligger bakom av något slag gissar jag (vilket också finns SÄPO-chefen att avgå, när jag nämnde det). Någon ytterst kompetent agent som nog aldrig har misslyckats i tjänsten som tyvärr tilldelades mig på felaktiga grunder, de har budget för det och passar in i mallen på något sätt (även om jag själv höll på att hoppa baklänges när jag läste rapporter om olika extrema grupper - passade verkligen inte in i någon av dem på något sätt - minst sagt förvånande).
Förstår inte idén. Först skickar de en del säkert bra tjejer på en, sedan blir man bestraffad med någon dåre efter sig för att man inte börjat prata med tjejen ifråga. Fotograferad, ja alla möjliga modeller. Konstigt. Då blir det ju nästan så att man kopplar dessa nice brudar till obehag i stället, eftersom obehag kommer efteråt. Är det syftet att man skall koppla det till obehag eller se det som bestraffning för att man inte pratat med dem? Det kan ju funka åt båda hållen. Börjar man koppla dessa förmodat nice brudar till obehag är ju operationen meningslös förutom som tortyroperation. Det är ju inte heller så att man tänker när man ser en snygg brud "oj pratar jag inte med henne" så kommer någon ifrån "sekten" (fotfolket ifrån säkerhetstjänsten) utsätta en för mindgames etc.
Det är helt oklart varför detta sker, varför det varit så långdraget. Dessutom så - när de haft folk jag känner efter mig och jag kontaktat dem - så har de inte svarat mig (fast det är personer som jag känner).
Rekommendera gärna sådan litteratur, om psykologi och counterintelligence.