2022-10-17, 23:54
Medlem
Bhagavans avatar
#158 är till och med tristare än The Naked Gun, och det vill inte säga lite. Pistolen förstod åtminstone att han lyckats förstöra sitt eget liv, det här senaste äcklet fattar ingenting av vad han gjort och är allmänt förvirrad bara. Suck.
Citera
2022-10-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Men nu måste det fan bli fler gäddor, vad gör Sara och Patte, på semester??????

Nja statsbesök enligt vissa.

Thea återkomsten Ingen wisemind eller 30 min ögongodis men vass och cool som vid "Sitta på näsan". Synd att hon bara opererar i Skåne för rivjärnet behövs i hela landet. Tänk att degradera whiskeyrösten till "vikarie".
Citera
2022-10-18, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kanske inte är hans unge. Hade kvar hans FB uppe i webbläsaren innan den släcktes ner och det verkar vara ett förhållande som startade först i höstas. Sedan som sagt hon har ändrat till singel nu efter förmodligen litet funderade och förmodligen även läst chatten.

Hans barn.
Citera
2022-10-18, 00:34
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Berättade han hela sanningen direkt, eller lindade han in det på något sätt?
Han berättade inte allt han skrivit men annars berätta han allt vad jag vet.
Citera
2022-10-18, 00:39
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Hur skulle ”man”? skött det snyggare tycker du?
Finns det något snyggt överhuvudtaget i gäddor som söker hitta barnoffer att våldta?
Har du ingen annan du kan trakassera?
Citera
2022-10-18, 00:41
Medlem
Aldrig varit på Dumpens Facebook tidigare, inte ofta på fejjan öht, men fastnade.

Det här om hoten mot Sara och Patrik stack ut: https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/834378834582535/
Citera
2022-10-18, 00:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Vad vill du ha ut av det? TV4 kan väl knappast rå för vem han visar sig vara. Eller har du tänkt att TV4 är nya Centerpartiet?

Med tanke på hur Tv4 tog bort alla associationer till Martin Timell efter att han anklagades för våldtäkt så borde de väl göra likadant här när brottet är 100 ggr värre och det inte råder någon tvivel om vederbörandes skuld.
Citera
2022-10-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Gypsy-tears to the rescue?
Han har all intel.

Vet inte mer om den biten än det som står i pk-media. Sara verkar dock inte ha förnekat det. Läste du artikeln: "Misogyna maffian" på Dumpen? Då blir du klokare.
Citera
2022-10-18, 00:59
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Aldrig varit på Dumpens Facebook tidigare, inte ofta på fejjan öht, men fastnade.

Det här om hoten mot Sara och Patrik stack ut: https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/834378834582535/
Är det inte så att ”you reap what you sow” Karma.

Något 90 nummer kommer dessa tomtar aldrig erhålla.

För övrigt, är det rätt underhållande att hon hänger ut folk till höger och vänster. Får några email från några tokstollar, stoppar svansen mellan benen och ordnar skyddad identitet. Hon bodde väl i sin bil om jag inte missminner mig. Vad hade hon förväntat sig skulle hända? Leker man med elden….

Tror hon har författat dom emailen själv.

Martyr, not so much
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-18 kl. 01:12.
Citera
2022-10-18, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nja statsbesök enligt vissa.

Thea återkomsten Ingen wisemind eller 30 min ögongodis men vass och cool som vid "Sitta på näsan". Synd att hon bara opererar i Skåne för rivjärnet behövs i hela landet. Tänk att degradera whiskeyrösten till "vikarie".

Ja, gött och se henne tillbaka. Firar hennes come back med några järn Gammeldansk och ett paket Pall Mall utan filter här. Tjoflöjt!

Hon skötte det proffsigt. Nästan lite väl proffsigt, för vilken tråkig konfrontation. Gäddan var å andra sidan inget original precis, far from it, för fy fan vilken fyrkantig gubbe, så inte mycket att jobba med rent dramaturgiskt.
Senast redigerad av Fosforos 2022-10-18 kl. 01:26.
Citera
2022-10-18, 01:24
Bannlyst
Citat:

För övrigt, är det rätt underhållande att hon hänger ut folk till höger och vänster. Får några email från några tokstollar, stoppar svansen mellan benen och ordnar skyddad identitet. Hon bodde väl i sin bil om jag inte missminner mig. Vad hade hon förväntat sig skulle hända? Leker man med elden….

Martyr, not so much

Såsom hon breder ut sig på hemsidan, att hon slåss för uppmärksamheten, hennes sätt att uttrycka sig, alla bilder, hennes våldsamt aggressiva stil och ton under klippen.

Ska man tycka det är patetiskt eller ska man bara tycka det är sorgligt?

Du skriver avslutningsvis, "författar emailen själv"

Har under senare tid fått känslan av att där gömmer sig ansvariga utgivaren själv bakom alla "inkommande stryka medhårs/ge komplimanger enbart" kommentarer under de olika inläggen. Känns inte inläggen lite väl genomskinliga ibland?

Skulle inte förvåna mig. Är man världsmästare i manipulation finns inga som helst hämningar.
Senast redigerad av Lavinder 2022-10-18 kl. 01:27.
Citera
2022-10-18, 01:29
Bannlyst
Citat:

Martyr, not so much

Tycker också det är sjukt. Tar på sig rollen som en helig gud och hänger ut folk, stoppar bildörrar, beter sig allmänt gränslöst. Men så fort någon kritiserar blir det genast skyddad identitet. Är staten så lättvindiga med att ge skyddad identitet förresten?

Hon kanske hänvisade till sin tidigare historia? Annars borde det väl bara vara rena hot som kan tas emot som skäl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in