2022-10-17, 17:48
Medlem
lyktstolpes avatar
Ryska TASS rapporterar att ett militärflygplan kraschat i ett bostadshus i Ryssland.
Citera
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Vad duktig du är. Du kan till skillnad från Kiddie skriva på korrekt svenska!

Jag kan tala om för dig att dina förhoppningar om att Ukraina någonsin skulle segra/få som de vill, aldrig kommer ske. Det kommer göra mindre ont i ditt hjärta nu när jag talat om för dig vad slutresultatet blir, alltså att Ryssland tar över Donbas.

Ryssland vill helst förhandla om fred, men det tillåter inte Zelensky (eller ni NPCs) så tyvärr kommer fler ukrainska soldater dö pga Zelensky (och er), innan mitt scenario blir till verklighet
Ryssland vill helst förhandla om fred, men det tillåter inte inkräktandet.
Citera
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Har du tänkt på att det kanske är en strategi de har? Att lura idioter som Azov och er NPCs till att tro att de är svaga?

Man märker att du är en riktig lallare med tanke på din sista mening
Du verkar inte precis vara en tänkare eller insiktsfull vad jag sett dig bakåt i detta ett par steg.

Vilken strategi är det du ser?

Kan du utveckla dina tankar om den?
Citera
2022-10-17, 17:51
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Om Ukrarna är så himla överlägsna, hur låter de en drönare komma in i Kievs centrum för att bomba en elcentral?

Nä, nu ser man ju hur tafatta Ukraina är. Något försvar finns knappt.

Om rySSnaZZarna är så överlägsen varför är det inga flygplan över Kiev? Ni borde kunna bomba skiten om ni har luftherravälde. Förlåt, ni har inte något luftherravälde och dessutom brist på missiler, det är knappt att ni har bränsle till era plan. Då blir det enklare att terrorbomba civila och mörda oskyldiga barn och räddningsarbetare.
Citera
Medlem
fernebos avatar
Det går bra för ryssarna nu. Ett av deras militärplan har störtat rätt i ett bostadshus. Vi får be om att väldigt många ryssjävlar dödades:

Citat:
Ett flygplan har kraschat in i ett bostadshus i Yeysk, Ryssland, rapporterar ryska nyhetsbyrån TASS.

Enligt uppgift ska flygplanet vara ett militärflyg. Byggnaden är nio våningar högt och en massiv explosion och rökpelare syns på bilder från platsen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=972733
Citera
Medlem
Citat:
Vad duktig du är. Du kan till skillnad från Kiddie skriva på korrekt svenska!

Jag kan tala om för dig att dina förhoppningar om att Ukraina någonsin skulle segra/få som de vill, aldrig kommer ske. Det kommer göra mindre ont i ditt hjärta nu när jag talat om för dig vad slutresultatet blir, alltså att Ryssland tar över Donbas.

Ryssland vill helst förhandla om fred, men det tillåter inte Zelensky (eller ni NPCs) så tyvärr kommer fler ukrainska soldater dö pga Zelensky (och er), innan mitt scenario blir till verklighet
Det

Ryssarna gått ut med var aldrig öppningar till förhandling alltså givande och tagande mellan parter
Ryssarnas utspel var i princip Ukraina måste lägga sig för alla våra krav om vi skall förhandla
vilket naturligtvis är ett fullständigt orimligt förhållningssätt.
Då återstod bara ett alternativ att först driva ut Ryssarna ur landet och sedan förhandla om
ett fredsavtal det är inte Kiev regeringen som varit mot förhandlingar men dom måste ju ske
på demokratiska rättvisa villkor .
Citera
2022-10-17, 17:52
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HIMAR56
Vi får hoppas på det!

Belaruserna behöver få sig en rejäl läxa så de håller sig borta från Ukraina.
Jag ger det 1% chans att Nazi-Ryssland attackerar Ukraina någonstans utanför nuvarande ockuperade områden. Att Nazi-Ryssland har ökat sin närvaro i Belarus nu är säkert bara för att rädda Lukashenko från att bli avsatt. Typ som att Nazi-Ryssland nu kan anses ha slutfört annekteringen av Belarus.
Citera
2022-10-17, 17:53
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Ryska TASS rapporterar att ett militärflygplan kraschat i ett bostadshus i Ryssland.

Undrar om bränslet tog slut eller kanske han rökte också.
Citera
2022-10-17, 17:54
Medlem
fernebos avatar
Filmklipp från kraschen i Yeysk. Ska handla om en SU-34 och den har dragit rätt in i ett stort hyreshus. Lär tack och lov bli många döda. Haha..

https://www.youtube.com/shorts/9ZVTpR9V55Y
Citera
2022-10-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Filmklipp från kraschen i Yeysk. Ska handla om en SU-34 och den har dragit rätt in i ett stort hyreshus. Lär tack och lov bli många döda. Haha..

hahahah fan vad nice.
Citera
2022-10-17, 17:55
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Förklara varför rySSland terrorbombar civila och inte militära objekt. Skippa allt skitsnack och berätta bara varför.
Om du berättar varför Azov (som är en del av Ukrainas armé) har bombat och slaktat civila i Donbas sedan 2014, så har du svaret på varför Ryssland invaderat!

Att civila bombas under krig är en konsekvens av att de ej tillåts evakuera av ukrainska armén samt en skvätt västerländsk propaganda. Denna propaganda är anledningen till att ni NPCs kokar av ilska när ni ser ryssar och gärna skulle swisha hela er lön till den store Zelensky.
Citera
2022-10-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo

Hoppas bara inga oskyldiga blivit skadade!
Oh wait, det var i ryzzland det kraschade.. ingen risk alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in