2022-10-17, 09:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Historielöst
Radikalfeminiseringen av sveriges befolkning förtjänar medaljer i Kreml.

Ovärdigt är ovärdigt och inget värt att dö över, ens ta smärre risker för.
Att någon annan arbetar för att öka på splittringen behöver inte göra att vi bejakar den.

Att lössen i pälsen idag har bytt fodervärd gör inte att vi måste bejaka intern splittring nu heller.
Citera
2022-10-17, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Att någon annan arbetar för att öka på splittringen behöver inte göra att vi bejakar den.

Att lössen i pälsen idag har bytt fodervärd gör inte att vi måste bejaka intern splittring nu heller.

Svaga pojkar som försöker släta över tokfeministernas agenda har bidragit till att vi är där vi är idag.
Citera
2022-10-17, 10:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Svaga pojkar som försöker släta över tokfeministernas agenda har bidragit till att vi är där vi är idag.
Tokfeminister är en väldigt liten grupp. Jag tror jag har träffat tre stycken under hela livet.

Tokfeminismen blåses upp i media just för att skapa splittring mellan vita män & kvinnor.
Samma krafter ligger bakom åsikter typ "Svenska kvinnor är inte värda att försvaras".

Kvinnor är genetiskt mer känsliga för våga sticka ut & avvika från "The Current Thing". Så männens uppgift är att ändra vad som är "The Current Thing" så följer kvinnorna snart efter.
Citera
2022-10-17, 10:09
Medlem
Citat:
Tokfeminister är en väldigt liten grupp. Jag tror jag har träffat tre stycken under hela livet.

Tokfeminismen blåses upp i media just för att skapa splittring mellan vita män & kvinnor.
Samma krafter ligger bakom åsikter typ "Svenska kvinnor är inte värda att försvaras".

Kvinnor är genetiskt mer känsliga för våga sticka ut & avvika från "The Current Thing". Så männens uppgift är att ändra vad som är "The Current Thing" så följer kvinnorna snart efter.

Jag ser fler än så bara i denna tråd och de blåser definitivt upp splittringen mellan könen och borde därmed enligt deras egen logik betraktas som en den av Putins påverkanskampanjer.

Nej jag anser inte att männens uppgift är att hantera dessa tokstollar. Vad varje mans uppgift är bestämmer varje man själv och det mest rationella anser jag är att låta dessa stolliga kvinnor ta hand om sig själva. Hade män agerat så mycket tidigare hade det inte gått så långt som det nu gått.
Citera
2022-10-17, 10:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag ser fler än så bara i denna tråd och de blåser definitivt upp splittringen mellan könen och borde därmed enligt deras egen logik betraktas som en den av Putins påverkanskampanjer.

Nej jag anser inte att männens uppgift är att hantera dessa tokstollar. Vad varje mans uppgift är bestämmer varje man själv och det mest rationella anser jag är att låta dessa stolliga kvinnor ta hand om sig själva. Hade män agerat så mycket tidigare hade det inte gått så långt som det nu gått.
Vita mäns uppgift är att skaffa vita barn.

Ok, du börjar också dilla om Putin.
Ha ett fortsatt trevligt foliehattande.
Citera
2022-10-17, 10:17
Medlem
Citat:
Vita mäns uppgift är att skaffa vita barn.

Ok, du börjar också dilla om Putin.
Ha ett fortsatt trevligt foliehattande.

Jag hänvisade till tokstollarnas egen logik som går ut på att alla som skapar splittring jobbar för Putin. Jag själv anser som sagt att de är stolliga och helt verklighetsfrånvända.

Men nej, vita mäns uppgift är inte nödvändigtvis att skaffa vita barn. Varje man väljer sin egen uppgift och min är definitivt inte att vara med en svensk kvinna då dessa är så stolliga.
Citera
2022-10-17, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och unga killar blir misshandlade eller skjutna, det är väl också nån BDSM-grej kan tro.

Betydligt färre unga killar röstar på invandringsvurmande partier så jag förstår inte riktigt vad din poäng är.
Citera
2022-10-17, 11:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Betydligt färre unga killar röstar på invandringsvurmande partier så jag förstår inte riktigt vad din poäng är.
Fler killar än tjejer ställer till så de blir misshandlade, måste vara en BDSM-grej.
Citera
2022-10-17, 12:50
Medlem
Citat:
Fler killar än tjejer ställer till så de blir misshandlade, måste vara en BDSM-grej.

Den kopplingen får det att låta som att du tror att killar röstar SD för att de inte gillar att bli misshandlade, medan tjejer röstar vänster för att de gillar att bli våldtagna?

Får trollvibbar av dina kommentarer så jag tackar för mig, nu vet jag att du hellre vill förneka den extrema våldsvåg som kommit med invandringen.
Citera
2022-10-17, 13:05
Avslutad
Citat:
Den kopplingen får det att låta som att du tror att killar röstar SD för att de inte gillar att bli misshandlade, medan tjejer röstar vänster för att de gillar att bli våldtagna?

Får trollvibbar av dina kommentarer så jag tackar för mig, nu vet jag att du hellre vill förneka den extrema våldsvåg som kommit med invandringen.
Det finns andra sätt att bli misshandlad på än genom hur man röstar.
Citera
2022-10-17, 13:12
Medlem
Citat:
Det finns andra sätt att bli misshandlad på än genom hur man röstar.

Ja eller hur, man kan ju gå lättklädd i Rinkeby också.
Citera
2022-10-17, 13:19
Avslutad
Citat:
Ja eller hur, man kan ju gå lättklädd i Rinkeby också.
Ta en hamburgare efter krogen funkar för många killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in