2022-10-17, 13:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
"Bögar i bastun på Fyrishovsbadet"
Låter som något ur Gluntarna.
Citera
2022-10-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehutcafe
Vet att det ertappats samlag för något år sedan på relax-avdelningen hos fyrishov mellan en 40 årig läkare som jobbar på samariterhemmet och en äldre herre (ca 75) som är bosatt i centrala uppsala och har ett extremt vanligt efternamn. Om ryktet stämmer mottog läkaren oralsex från pensionären. Läkaren kunde ej portas eftersom hans barn behövde simskola. 😆

Läkaren skrev sedan en arg insändare någonstans om hur homofob relaxens policy är. Den finns säkert att finna.

Runt 2019/2020 ertappades också en herre med någon annans näve i stjärten i bastun på fyrishovs beryktade relaxavdelning.

Ser fram emot att följa denna homofobiska skandal, naturligtvis ska homosexuella ha upprättelse!

Inser när jag såg en bild på herrn, att Christian är han jag refererar till som "läkaren". Så lustigt. Han är ute i media igen och sparkar alltså
Citera
2022-10-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Är inte första gången Fyrishov ertappas med byxorna nere:
Aftonbladet 2020-02-20:

och dagen efter:

Även:

Bakom betalvägg men rubriken säger det mesta.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dO8jPj/shirin-40-de-hade-intensivt-sex-precis-framfor-oss
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XgLprB/tidigare-anstalld-pa-fyrishov-jag-blir-acklad
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3r9yK/sextraffar-pa-badhus-i-uppsala
https://unt.se/bli-prenumerant/artikel/lw8nm7vl/unt-2m_0kr_art

Dra åt helvete vad vidrigt!

Utgår från att samtliga polisanmälningar mot dem lagt ned...
Citera
2022-10-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasick-Steve
Förmodligen pedofil också.

Babben är juridiskt skottsäker.

Garanterat är han centerpartist dessutom.
Citera
2022-10-17, 13:15
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uberstar
Samt att de tänder på att trycka upp sin sexualitet i ansiktet på icke-homos. Därför gör de badhuset, gymmet och bastun till en sexklubb. Istället för att ha sina egna mötesplatser.

Gymmet vet jag inte om jag håller med om, inte där jag går i alla fall.
Skulle någon böga sig där så skulle det krävas en omfattande tandvårdsreform efteråt.
Citera
2022-10-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Dra åt helvete vad vidrigt!

Utgår från att samtliga polisanmälningar mot dem lagt ned...

Dom gör inte polisanmälan som jag förstått, utan rutinen är att spärra badkortet och be dom sluta komma dit.
Citera
2022-10-17, 13:20
Medlem
Citat:
Dom gör inte polisanmälan som jag förstått, utan rutinen är att spärra badkortet och be dom sluta komma dit.

Jag tänkte mer på badgäster som polisanmält.
Citera
2022-10-17, 13:25
Medlem
Kanonklass avatar
"Fyrishov, med verksamhet på Fyrishov och Gottsundabadet, är ett helägt kommunföretag som ingår i Uppsala kommun arenor och fastigheter AB"

Måste dom inte anmäla om brott begås? Kommer säkert komma fram så småningom att halva kommunhuset besöker relax avdelningen.
Citera
2022-10-17, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Jag tänkte mer på badgäster som polisanmält.

Det är upp till gästen själv, men i CAK's fall så ertappades han såvitt jag vet av en ordningsvakt, och då är det ju fyrishovs rutin som gäller, vilken utåt säger att dom polisanmäler och i själva verket skiter i det totalt.

En annan rolig anekdot jag hört därifrån är att det kort efter CAK blev utkastad tillsammans med hans samlagspartner och hela den härvan avslutades, så skickades sexuella trakasserier i form av sexuell video till företaget via mail i någon form av snapchat-liknande som försvann efter att man kollat på det en gång. Videon föreställde män med erigerade penisar inne på fyrishovs bad. Inget gjordes av det heller såklart.
Citera
2022-10-17, 13:30
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Det är upp till gästen själv, men i CAK's fall så ertappades han såvitt jag vet av en ordningsvakt, och då är det ju fyrishovs rutin som gäller, vilken utåt säger att dom polisanmäler och i själva verket skiter i det totalt.

En annan rolig anekdot jag hört därifrån är att det kort efter CAK blev utkastad tillsammans med hans samlagspartner och hela den härvan avslutades, så skickades sexuella trakasserier i form av sexuell video till företaget via mail i någon form av snapchat-liknande som försvann efter att man kollat på det en gång. Videon föreställde män med erigerade penisar inne på fyrishovs bad. Inget gjordes av det heller såklart.

Ja du ser. Tycker synd om ordningsvakten, drar en repa på badet så hamnar man i ett möte med runk-klubben.

Skämt å sido, för jävligt
Citera
2022-10-17, 13:34
Medlem
Nog ska man kunna gå på badhus utan att se ståkukar och bögerier. Sker till och med i den lilla staden jag bor i.
Citera
2022-10-17, 13:34
Medlem
Tror att det finns kvinnor som tvålar in sin tunga byst extra länge när småflickor tittar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in