2022-10-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja, att vänstermedia står på blattens sida är klart som korvspad. Han checkar alla boxar; bög, invandrare...

Han är dock inte kvinna så riktigt full pott får han inte.

För övrigt helt bisarr argumentering. "Det finns inte så många mötesplatser i Uppsala". Finns gott om cafeer där man kan ses. Går också bra att gå ihop och hyra en lokal för ändamålet. Varför ska det ens finnas "särskilda mötesplatser för homosexuella"?
Citera
2022-10-17, 12:46
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Jonas Gardell o Mark Levengood - läs mitt inlägg - Centralbadet har historiskt varit ett känt bögställe

Jaha okej! Antar att alla badhus snart är fyllda med människor som har allt annat i tanke än vad ett badhus är till för.

Jag säger som många andra, jag har inget problem med homosexuella men bara tanken på att det kan ha förekommit hårt analsex i bastun tex gör att man förmodligen aldrig kommer besöka ett badhus utan konkret information att det badhuset man besöker inte är en mötesplats för oblyga, utåtriktade homosexuella utan en moralkompass. För det kan dom inte ha när badhus besöks mest av barnfamiljer. Fyrishov är ju ett äventyrsbad vilket skriker HÄR FINNS DET SMÅBARN, oavsett om det är på relax avdelningen så har dom ju i princip ockuperat den.

Om man inte gillar en mans person som icke är homosexuell, kan man lura med personen till badet igenom att säga "Ska vi dra en skön relax på Fyrishov" sen kastar man in honom på avdelningen och kollar vad som händer
Citera
2022-10-17, 12:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Är inte första gången Fyrishov ertappas med byxorna nere:
Aftonbladet 2020-02-20:

och dagen efter:

Även:

Bakom betalvägg men rubriken säger det mesta.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dO8jPj/shirin-40-de-hade-intensivt-sex-precis-framfor-oss
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XgLprB/tidigare-anstalld-pa-fyrishov-jag-blir-acklad
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3r9yK/sextraffar-pa-badhus-i-uppsala
https://unt.se/bli-prenumerant/artikel/lw8nm7vl/unt-2m_0kr_art
Verkar ju vara ett trevligt ställe...
Citera
2022-10-17, 12:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Äh vad är du för överkänslig fjolla? Har du aldrig satt en tjej i tvåan?

Varning för bög är dock inte helt fel, man vet inte vad de har för olika sjukdomar, apkoppor och hiv och allt möjligt.
Överkänslig när den kommer till mina barn? aldrig.
men förstår att en incel som du tänker annorlunda
Citera
2022-10-17, 12:51
Medlem
Bor i Sthlm, men tänkte ta mig en tur till Fyrishovsbadet efter att ha läst den här tråden. Vilka dagar/tider är det som gäller om man söker action i relaxen?
Citera
2022-10-17, 12:52
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Och läkare?
https://se.linkedin.com/in/christian-abi-khalil-844bb561
Har inte LinkedIn, kan du ta en screenshot och lägga upp.
Citera
2022-10-17, 12:54
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Bor i Sthlm, men tänkte ta mig en tur till Fyrishovsbadet efter att ha läst den här tråden. Vilka dagar/tider är det som gäller om man söker action i relaxen?

Skulle tippa på onsdagar och fredagar efter 15.00 eller så, är det mycket folk på systembolaget är det mycket folk på relax avdelningen förmodligen. Använder systembolaget som referens för det brukar stämma
Citera
2022-10-17, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Skulle tippa på onsdagar och fredagar efter 15.00 eller så, är det mycket folk på systembolaget är det mycket folk på relax avdelningen förmodligen. Använder systembolaget som referens för det brukar stämma

Tack! Jag åker dit en sväng på onsdag och kollar läget. Coolt med old-school, bättre än grindr.
Citera
2022-10-17, 13:01
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Tack! Jag åker dit en sväng på onsdag och kollar läget. Coolt med old-school, bättre än grindr.

Kör så det ryker! Dela med dig av din upplevelse efter du varit där. Glöm inte gummi bara för fan
Citera
2022-10-17, 13:08
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Varför har bögar en sådan fascination för att knulla runt på badhus och bland barn?

Det ingår i deras "cruising" kultur med sex på offentliga toaletter, i parker, badhus etc
Risktagandet är en del av spänningen
Citera
2022-10-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Det ingår i deras "cruising" kultur med sex på offentliga toaletter, i parker, badhus etc
Risktagandet är en del av spänningen

Samt att de tänder på att trycka upp sin sexualitet i ansiktet på icke-homos. Därför gör de badhuset, gymmet och bastun till en sexklubb. Istället för att ha sina egna mötesplatser.
Citera
2022-10-17, 13:10
Medlem
Mrcool911s avatar
Att man ska behöva kalla på säkerhetsvakt för att någon spanar in din penis i bastun säger ju helt vart Sverige är på väg. Men det som vi alla ska komma ihåg är att samhället inte ska kämpa emot hbtq utan mot alla andra som har fördomar mot bögar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in