2022-10-17, 09:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Varför är det så populärt att klanka ner på Arsenal? Tycker inte ens Generalen sagt att vi kommer ta ligan.
Skrivet av GeneralAndersson
Men för all del, jag kommer att heja på Liverpool i den matchen, ni kan ev hjälpa oss i våran väg mot PL-bucklan 💪🏆😎

—-
Väldigt nära även om man kan skarva inlägget.
Citera
2022-10-17, 10:00
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Är lustigt att se hur ”alla” underskattar Arsenal.
Är det konstigt? Om man inte har varit topp 4 sista åren så är det övermod att tro man kan gå från placerad till guld helt plötsligt, extremt sällan sånt händer.
Alltså ni har varit 5 8 8 5 6 och helt från ingenstans ska ni vara titelkandidater? Lyckas ni med bedriften är det bara att gratulera men ÖDMJUKHET ligger nog på sin plats för din del. Det som är extra bra för er är att de allra flesta får vara hemma och träna när VM pågår.
Citera
2022-10-17, 12:11
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Liverpool vann men ändå kastar deras fans mynt på city fansen. Mysigt
Citera
2022-10-17, 12:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Den här segern såg jag inte komma. Väldigt skönt att LFC visar att man har det i sig, även om det är långt mellan gångerna. Sen kunde det ju gått lite hursomhelst, men stolpe in denna gång.

Med denna backlinje såg jag inte en hållen nolla. Foden har haft lekstuga med Milner förr, Gomez har inte spelat så mycket denna säsong.

Sen har man ju Alisson, vars räddningar man bara tar för givet numer. Har en mancrush på karln, bara så fruktansvärt stabil, en stor del i Liverpools framgångar.

Darwins beslutsfattande i 3on1-läget på slutet ger mig gråa hår. Hur ego får man bli?
Citera
2022-10-17, 12:13
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Såg denna:

"Pep Guardiola was targeted by coins from LFC fans during the game"
"First time he's ever complained about money being thrown at him"

Skämt åsido, kasta projektiler är grottmans-beteende. Hoppas de hittar idioterna och bannar på livstid.
Citera
2022-10-17, 12:33
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Såg denna:

"Pep Guardiola was targeted by coins from LFC fans during the game"
"First time he's ever complained about money being thrown at him"

Skämt åsido, kasta projektiler är grottmans-beteende. Hoppas de hittar idioterna och bannar på livstid.
Pep säger att inga mynt träffade honom, får se vilken sanning det är med kastandet finns ju ganska många kameror att titta på. Självklart ska de stängas av om mynt är kastade sen ska Pep inte stå och hetsa publiken heller även om jag förstår varför.

Sen ska det utredas om cityfans sjöng väldigt olämpliga sånger och om skadegörelse är begånget. Att kasta sten i glashus är dum idé.

Pep fick frågan om det bortdömda målet och svarar: This is Anfield 😱
3 händelser att blåsa före målet: hörna, tröjdragning & handen på bollen… Så det är inte bara Klopp som kommer med sämre ursäkter.
Citera
2022-10-17, 12:36
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det är väldigt svårt att hitta er där nere i tabellen.
Det är lätt att hitta oss i prisskåpet och i maratontabeller..

Era kommande 5 är inga hämta 3 enkla poäng matcher.
Citera
2022-10-17, 12:41
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Pep säger att inga mynt träffade honom, får se vilken sanning det är med kastandet finns ju ganska många kameror att titta på. Självklart ska de stängas av om mynt är kastade sen ska Pep inte stå och hetsa publiken heller även om jag förstår varför.

Sen ska det utredas om cityfans sjöng väldigt olämpliga sånger och om skadegörelse är begånget. Att kasta sten i glashus är dum idé.

Pep fick frågan om det bortdömda målet och svarar: This is Anfield 😱
3 händelser att blåsa före målet: hörna, tröjdragning & handen på bollen… Så det är inte bara Klopp som kommer med sämre ursäkter.

Grottmansbeteende ska ha konsevenser oavsett tröjfärg på fansen. Gott så.

Jag ger Pep benefit of doubt: Alla managers bullshittar för att byta diskussionsämne. Klart Pep inte kan säga "det är korrekt, Håland sliter honom i tröjan, tråkigt för oss". Att säga "this is Anfield" triggar igång diskussion om hemmadomare, och han slipper frågor på varför City inte kom upp i nivå igår.
Citera
2022-10-17, 12:55
Medlem
Schmooves avatar
Citat:

Nu läste jag att Man Citys spelarbuss återigen blev attackerad av foolsen:

Citat:
Manchester City alleged that their team bus was damaged by a missile on leaving Merseyside after Sunday’s unsavoury defeat at Liverpool.

Players and staff heard a crack in the glass as the coach passed down Anfield Road following a day that saw Pep Guardiola claim he had coins thrown at him and away supporters were heard singing vile chants.

https://www.dailymail.co.uk/sport/sportsnews/article-11323321/Manchester-Citys-team-bus-windscreen-cracked-missile-Liverpool-defeat.html
Citera
2022-10-17, 13:25
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Blev ju åtminstonde lite mer spännande i tabellen nu och glad att det bara blev ett mål mot oss. Något som gjorde mig sömnlös är att inte Milner fick mycket att jobba med.
Citera
2022-10-17, 15:09
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

We are deeply disappointed to hear vile chants relating to football stadium tragedies from the away section during today’s game at Anfield. The concourse in the away section was also vandalised with graffiti of a similar nature.

"We know the impact such behaviour has on the families, survivors and all those associated with such disasters. We are working with the relevant authorities and we will also work with Manchester City in order to do our utmost to ensure these chants are eradicated from football altogether."

Mysigt
Citera
2022-10-17, 16:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Är det konstigt? Om man inte har varit topp 4 sista åren så är det övermod att tro man kan gå från placerad till guld helt plötsligt, extremt sällan sånt händer.
Alltså ni har varit 5 8 8 5 6 och helt från ingenstans ska ni vara titelkandidater? Lyckas ni med bedriften är det bara att gratulera men ÖDMJUKHET ligger nog på sin plats för din del. Det som är extra bra för er är att de allra flesta får vara hemma och träna när VM pågår.
Det gäller att leva i nuet, och vad som var relevant för 1 eller 4 år sen är inte det längre i dag. Vi har nu ett helt annat lag.

_ _ _

Ja, jag är alltid ödmjuk.

_ _ _

Aha, där har vi alltså din ursäkt när (om) vi kommer att säkra titeln. Ni är ”bra” på att komma med ursäkter för Arsenal’s succé
Senast redigerad av Generalandersson 2022-10-17 kl. 16:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in