2022-10-17, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Den här tråddiskussionen (mina svar) utgick från att det finns en gräns. Vid en viss nivå, med tillräckligt mycket stöd till Ukraina så är det inte något litet gränskrig mellan Ryssland och Ukraina längre.

Ja så är det ju redan. Men det började som det.
Citera
2022-10-17, 07:51
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Den här tråddiskussionen (mina svar) utgick från att det finns en gräns. Vid en viss nivå, med tillräckligt mycket stöd till Ukraina så är det inte något litet gränskrig mellan Ryssland och Ukraina längre.

Det har aldrig pågått något gränskrig i Ukraina, Det är Ryssland som invaderat Ukraina på ukrainsk mark med börja 2014 och fullskalig invasion skedde 24/2 2022.
Citera
2022-10-17, 07:52
Medlem
Nya attacker idag flera städer bl.a Kiev med "Kamikazedrönare"

Kan inte låta bli att tycka namnet Kamikazedrönare låter kul.
En drönare som begår självmord. En drönare är ju inte bemannad så..
men kul uttryck

Ser framför mig en AI, en drönare med sådana påklistrade ögon skrika BANZAI och sedan flyga rakt in i fienden
Citera
2022-10-17, 07:53
Medlem
LeXeLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag blir väldigt nyfiken på hur dessa individer fungerar, what makes em tick, liksom? Vad är det som går snett rent fysiskt? Kanske en intressant avhandling?

Jag tror på en kombination av autism, rättshaverism och idioti . Grannen min är sådan. Målar Z på varje yta han kommer åt. Totalt sinnesslö.
Citera
2022-10-17, 07:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Och USA arrangerade 9/11 för att kunna invadera Irak för olja..

Hade det inte varit smartare att använda irakier då istället för saudier?
Citera
2022-10-17, 07:56
Medlem
Citat:
Och USA arrangerade 9/11 för att kunna invadera Irak för olja..
nu när vi ändå håller på..

Allt som gjorts någonsin är false flag

Nej, men de övertolkade 9/11 i efterhand.
Citera
2022-10-17, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeXeL
Jag tror på en kombination av autism, rättshaverism och idioti . Grannen min är sådan. Målar Z på varje yta han kommer åt. Totalt sinnesslö.

Viktigt för dem att vara edgy också. Typ som att man bevisar inför andra sinnesslöa att man minsann gör en up yours till "etablissemanget". Att vara konspirationsteoretiker kräver att man positionerar sig mot precis allt som kan tänkas vara mainstream och gärna krydda med egna spekulationer för att göda på det konspiratoriska.
Citera
2022-10-17, 08:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Det är bevisat av internationella utredare att det var terrorstaten ryssland som sköt ner det civila passagerarplanet MH17. Bevisat ljusår bortom rimligt tvivel men fasciststaten ryssland ljuger och blånekar precis som vanligt.

Terrorstaten ryssland bär också ansvaret för den senaste tidens terrordåd. Sprängningen av fascistskökan dugina, sprängningen av gasledningen, sprängningen av krimbron samt försöket att spränga turkstream. Allt detta i syfte att skylla på ukraina för att få en ursäkt att terrorbomba civila. Samma modus operandi således som när fascisten putler lät FSB terrorbomba hyreshus med sovande moskvabor för att ursäkta det fega anfallet mot tjetjenerna 1994. Många moskvabor inkl sovande barn dödades av terrorputler.
Planet sköts ner från terrorstaten Ukraina.
Utredningen leddes f.ö. av ett NATO-land.
Citera
2022-10-17, 08:21
Medlem
KillPus avatar
Dag efter dag läser man nyheter/händelser och får bekräftelsen igen! vilket skräpfolk ryZZar är och deras utedassland med!
Några Z-soldater fr pissMordor slog sönder lägenhet och snodde magneter fr kylskåp. De blev upprörda att boende i lägenheten var i Paris, Berlin, Madrid mm. Och själva dessa vidriga orcher kommer från en lerig håla utan vatten och avlopp. Och deras barn/barnbarn får aldrig lämna imperiets gränser.
Ryska regioner lovar invalidiserade i kriget installation av FAST TELEFONI! Jag skojar inte! Installation av FAST TELEFONI! 2022! För förlorad ben eller arm! "Oljeimperiet" levererar.

Och denna video. 4-5 starka putlerhundar försöker mobilisera ngn student. Man nästan håller lite med putlers knähund Kadyrov: Varför mobilisering, när vi har flera millioner poliser, vakter mm?

https://twitter.com/SobolLubov/status/1581692588217995269
Citera
2022-10-17, 08:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jäkla nazze.
Allt i USAs intresse också såklart. Det är i USAs intresse at EUs arbetande befolkning finansierar nazis i Ukraina

Clownvärld

Det är sånt bottenlöst trams. Den här påstådda ’nazismen’ ska sen bevisas genom att man ska zooma in nåt svårtytt jackmärke, elker att nån ritat ett hakkors med krita på ett fordon som bogseras i bakgrunden på ett nyhetsklipp.

Det är ett land som beter sig nazistiskt här, och det är givetvis Ryssland. Det är de som startar krig, vill utöka sitt lands gränser, som terroriserar befolkningen där de är, som kidnappar hundratals barn, osv osv
Citera
2022-10-17, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Planet sköts ner från terrorstaten Ukraina.
Utredningen leddes f.ö. av ett NATO-land.

Sköts ner av ryssar ja
Citera
2022-10-17, 08:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Dag efter dag läser man nyheter/händelser och får bekräftelsen igen! vilket skräpfolk ryZZar är och deras utedassland med!
Några Z-soldater fr pissMordor slog sönder lägenhet och snodde magneter fr kylskåp. De blev upprörda att boende i lägenheten var i Paris, Berlin, Madrid mm. Och själva dessa vidriga orcher kommer från en lerig håla utan vatten och avlopp. Och deras barn/barnbarn får aldrig lämna imperiets gränser.
Ryska regioner lovar invalidiserade i kriget installation av FAST TELEFONI! Jag skojar inte! Installation av FAST TELEFONI! 2022! För förlorad ben eller arm! "Oljeimperiet" levererar.

Och denna video. 4-5 starka putlerhundar försöker mobilisera ngn student. Man nästan håller lite med putlers knähund Kadyrov: Varför mobilisering, när vi har flera millioner poliser, vakter mm?

https://twitter.com/SobolLubov/status/1581692588217995269
Det började delas ut ryska SIM-kort i regionerna för flera månader sedan så folket kunde använda sina mobiltelefoner igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in