2022-10-16, 23:57
Medlem
Fy. Alex är helt väck i vanlig ordning och man hör alva prata i telefon i bakgrunden med någon tjej som skriker ”är det bra eller inte”… Kaos kaos kaos..
Citera
2022-10-17, 00:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hahahah, hans rövhår har blivit så långt sen senaste trimningen av Alva... kanske därför han kommer tillbaka?
Nya bruden Nicole var kanske inte lika taggad på att frisera hans skinkor ...

Men troligtvis är väl han pank efter sin knarkrush och behöver tjäna lite pengar.. det gör han väl enklast genom att bjuda Alva på pizza och blommor så hon kan fixa lite youtubevideos(läs: mer pengar/knark) till honom.
Så jävla sorgligt alltihopa.

Inte ens pizzan och blommorna kunde han bjuda henne på, det var sponsrat och reklamen är uppe på hans storys. Pinsamt. Hon ser jävligt ledsen ut på den lilla bilden man hann se av henne. Han ber henne säkert om en ny chans samtidigt som han trycker ner henne som vanligt. Svårsmält för henne. Hon får bara inte gå på det igen...

Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Okej så Han o Alva träffas igen, och Alex är hög på sin story + verkar festa på en söndag, hejja!

Ja inte är han ren direkt, värsta var ändå på storyn nu när han drar ner mössan över ögonen och fingerskjuter mot kameran till musiken "popp popp popp" Han försökte leka rånarluva. Man 30+. Jag slaknar för livet nu.

Hade lite hopp där och var glad för Alvas skull att hon var fri. Men hon är inte fri. Nä tröttnat nu.
Citera
2022-10-17, 00:04
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Fy. Alex är helt väck i vanlig ordning och man hör alva prata i telefon i bakgrunden med någon tjej som skriker ”är det bra eller inte”… Kaos kaos kaos..

Ja inte är det bra iallafall..

Undrar också varför Cluenews tagit bort sin story om detta, var ju där det började spridas först väl? blev han hotad av Alex eller?
Citera
2022-10-17, 00:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Skulle inte förvåna mig om det var Alva som betalade för kvällens näsgodis.

Vart ska paret bo nu, ska dom flytta hem till Alvas flickrum? Alex, packa ner dina märkeskläder, vi kan bo på mammas bäddsoffa.

Hemlösa jävla luffare
Citera
2022-10-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Skulle inte förvåna mig om det var Alva som betalade för kvällens näsgodis.

Vart ska paret bo nu, ska dom flytta hem till Alvas flickrum? Alex, packa ner dina märkeskläder, vi kan bo på mammas bäddsoffa.

Hemlösa jävla luffare
Han kastar henne direkt när hon inte kan hjälpa ekonomiskt längre
Men hon förstår inte det, som så mycket annat.. ..suck..
Citera
2022-10-17, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Undrar också varför Cluenews tagit bort sin story om detta, var ju där det började spridas först väl? blev han hotad av Alex eller?
Vad spred Cluee? Menar du uppbrottet, eller gäller det något annat som jag missat?
Citera
2022-10-17, 00:15
Medlem
Citat:

Vad hade cluenews lagt upp?
Följer inte det kontot. För mycket olof k rövslickeri där 😂 Jag läste det iallafall här på FB först i vanlig ordning.
Här levereras information i ett snabbt tempo 😃 Skulle inte alls förvånas av att Alex hotas ifall det är något som kan skada hans nya siffror på ett negativt sätt. Alva skärp dig nu! Stick iväg från honom. Han är skit och det vet du!
Citera
2022-10-17, 00:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vad spred Cluee? Menar du uppbrottet, eller gäller det något annat som jag missat?

Nej han la upp en bild från pizzerian idag när man skymtade Alva, alltså taget från Alex story. Några timmar senare hade Clue nu tagit bort det, skumt.
Citera
2022-10-17, 00:49
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Vad hade cluenews lagt upp?
Följer inte det kontot. För mycket olof k rövslickeri där 😂 Jag läste det iallafall här på FB först i vanlig ordning.
Här levereras information i ett snabbt tempo 😃 Skulle inte alls förvånas av att Alex hotas ifall det är något som kan skada hans nya siffror på ett negativt sätt. Alva skärp dig nu! Stick iväg från honom. Han är skit och det vet du!

Han la upp på sin story idag att Alva och Alex åt på pizzerian där, samma som syns på Alex story. Med några ord typ: är de ihop igen?
Nåt åt det hållet😊
Tror det var på clueenews de flesta såg nyheten först och sedan försvann det plötsligt lite märkligt!
Citera
2022-10-17, 01:58
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon85
Lägg gärna upp storyn, kommer inte in på insta 🙏🥹

Man kan kolla instagram via picuki.com (utan att behöva logga in).
Har inte heller insta, men uppdaterar mig via den sidan lite då och då.
Citera
2022-10-17, 02:23
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Aa hon tog bort den verkar det som. Sparade ner

Snälla nu måste du dela den till oss
Citera
2022-10-17, 03:25
Medlem
Citat:
Inte ens pizzan och blommorna kunde han bjuda henne på, det var sponsrat och reklamen är uppe på hans storys. Pinsamt. Hon ser jävligt ledsen ut på den lilla bilden man hann se av henne. Han ber henne säkert om en ny chans samtidigt som han trycker ner henne som vanligt. Svårsmält för henne. Hon får bara inte gå på det igen...

Ja inte är han ren direkt, värsta var ändå på storyn nu när han drar ner mössan över ögonen och fingerskjuter mot kameran till musiken "popp popp popp" Han försökte leka rånarluva. Man 30+. Jag slaknar för livet nu.

Hade lite hopp där och var glad för Alvas skull att hon var fri. Men hon är inte fri. Nä tröttnat nu.
Hon är där hon själv vill vara. Låt kvinnan få välja sitt liv utan att lägga dig i. Var glad att hon äntligen kan få komma tillbaka till sin drömman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in