2022-10-16, 16:34
Medlem
Det är något med Holger Rune som får mig att tänka på Avicii. Lika på nåt sätt. Den bakvända kepsen gör väl sitt. Andra lika-som-bär-favoriter är Kohlschreiber-Rosol, Stepanek-JonCryer och möjligen Gasquet-RandyTravis
Senast redigerad av psonpson 2022-10-16 kl. 16:42.
Citera
2022-10-16, 16:53
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Det är något med Holger Rune som får mig att tänka på Avicii. Lika på nåt sätt. Den bakvända kepsen gör väl sitt. Andra lika-som-bär-favoriter är Kohlschreiber-Rosol, Stepanek-JonCryer och möjligen Gasquet-RandyTravis

Haha, roligt inlägg. Ja, Rune och Avicii är verkligen lika.

Komikern Jimmy Carr är lik Roger Federer, han körde det som ett skämt i en av sina "Specials". Men jag tror att han sa "I look like Roger Federer with Downs syndrome".

https://www.independent.ie/style/celebrity/celebrity-news/hes-crossed-the-line-its-no-laughing-matter-as-jimmy-carrs-limerick-father-reportedly-sues-well-know n-comedian-42053124.html
Citera
2022-10-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Haha, roligt inlägg. Ja, Rune och Avicii är verkligen lika.

Komikern Jimmy Carr är lik Roger Federer, han körde det som ett skämt i en av sina "Specials". Men jag tror att han sa "I look like Roger Federer with Downs syndrome".

https://www.independent.ie/style/celebrity/celebrity-news/hes-crossed-the-line-its-no-laughing-matter-as-jimmy-carrs-limerick-father-reportedly-sues-well-know n-comedian-42053124.html

Hittade den. https://m.youtube.com/watch?v=xB7lP5wl4Xs
Citera
2022-10-16, 17:42
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Hittade den. https://m.youtube.com/watch?v=xB7lP5wl4Xs

Ja, där är den ju. Inte helt ordagrant, men nåt åt det hållet. Förövrigt en sjukt rolig komiker, inte helt rumsren om man säger så.

Bra start av Felix, han tar nog sin andra titel idag. Hans elfte ATP-final, men bara en titel hittills.
Citera
2022-10-16, 17:57
Medlem
Citat:
Ja, där är den ju. Inte helt ordagrant, men nåt åt det hållet. Förövrigt en sjukt rolig komiker, inte helt rumsren om man säger så.

Bra start av Felix, han tar nog sin andra titel idag. Hans elfte ATP-final, men bara en titel hittills.
Bra antagande
Citera
2022-10-16, 18:31
Medlem
"Vargen" ser ut att bli avpälsad av FAA i dagens final
Citera
2022-10-16, 18:59
Medlem
Nicola Pietrangeli som prisutdelare när 90 år många år sedan man såg han kubbas med Janne och Uffe
Citera
2022-10-16, 20:22
Medlem
Fick Borg ändå ett Wild card till huvudturneringen, eller klarade han kvalet? För han verkar vara med i lottningen.
Citera
2022-10-16, 21:37
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Fick Borg ändå ett Wild card till huvudturneringen, eller klarade han kvalet? För han verkar vara med i lottningen.

Fick wildcard efter att Mymer tog sin in via semifinalplatsen i Florens och inte behövde gräddfilen längre.
Citera
2022-10-16, 21:45
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Kul att du nämner Lukas Rosol samma dag som 37-åringen lyckades kvala in till huvudturneringen i Stockholm Open. Den numera 233-rankade tjecken, som chockade Nadal i en minnesvärd match i Wimbledon 2012, har bara spelat en ATP-match i år - just i Wimbledon. Stockholm och Wimbledon, han väljer verkligen sina tillfällen.

Citat:

Jimmy Carr är ett geni.

Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Nicola Pietrangeli som prisutdelare när 90 år många år sedan man såg han kubbas med Janne och Uffe

Tungt
Citera
2022-10-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Fick wildcard efter att Mymer tog sin in via semifinalplatsen i Florens och inte behövde gräddfilen längre.

"Tennisens Zlatan" och Borg Jr i huvudturneringen alltså, känns ändå rätt intressant ur svensk synvinkel..
Citera
2022-10-16, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

OK, tack för info. På något sätt får jag tycka det är rätt, även om det vore att föredra att det fanns bättre svenskar att ge det till. Och fanns väl andra unga svenskar i ungefär samma klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in