2022-10-16, 22:53
Medlem
TrueCs avatar
Jag har aldrig förstått mig på folk som dömer andra för deras sexualitet, jag skiter helt i vad andra tänder på.

Däremot är gemensamma utrymmen för omklädning och liknande att anse som avsexualiserade. Det är ju därför det är separerade utrymmen för män och kvinnor, barn och alla andra ska vara fredade från sexualiserade kontakter i gemensamma anläggningar i miljöer främst skapade för barnfamiljer.

Så jävla svårt kan väl inte det vara att förstå? Sitter jag i en gemensam bastu med min son ska varken sexuell kontakt mellan varken bögar, lesbiska eller heteros initieras där, är ni med där ute i stugorna?

En sak som är rätt sjukt är, om jag hade sopat på en heterosexuell man för att bete sig illa i en bastu är det misshandel, men är det en homosexuell man så klassas det som hatbrott. Inte för att man får använda våld, men ändå, det stör mig.
Citera
2022-10-16, 22:57
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Om ni levde i vanföreställningen att bögar var normala människor så har vi en tråd här på flashback där en bög förklarar att han använder det lokala offentliga badhuset som en plats för orgier tillsammans med sina andra bögar där de i grupper knullar röv slukar sperma.

Jag tycker inte att det finns behov av att misstänkliggöra någon på grund av sexuell läggning, då är det egentligen lika sjukt att gilla avsugningar eller rövsex, bdsm och onani, eller vad annan sexuell akt som helst som inte skapar barn.

Men med det sagt så är någon som äcklar sig i en bastu inte mer värd än en rejäl omgång stryk.

Låt dom hålla på, skit i att döma andra på dessa grunder så mår du bättre.
Citera
2022-10-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Jag tycker inte att det finns behov av att misstänkliggöra någon på grund av sexuell läggning, då är det egentligen lika sjukt att gilla avsugningar eller rövsex, bdsm och onani, eller vad annan sexuell akt som helst som inte skapar barn.

Men med det sagt så är någon som äcklar sig i en bastu inte mer värd än en rejäl omgång stryk.

Låt dom hålla på, skit i att döma andra på dessa grunder så mår du bättre.

Här är tråden där en bög förklarar att bögar hänger ständigt på simhallar för att kolla på kukar och rövar och syssla med pervosex med andra bögar:

(FB) Åka till simhallen enbart för att se lite naket

En annan bög förklarar i samma tråd att de sysslar med bögorgier i bastun i det lokala badhuset där flera bögar knullar varandras rövar och slukar sperma.
Citera
2022-10-16, 23:17
Medlem
Haajibs avatar
Om vuxna män börjar ha rövsex framför barn så skulle jag ringa polisen och inte badvakten
Citera
2022-10-16, 23:22
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Här är tråden där en bög förklarar att bögar hänger ständigt på simhallar för att kolla på kukar och rövar och syssla med pervosex med andra bögar:

(FB) Åka till simhallen enbart för att se lite naket

En annan bög förklarar i samma tråd att de sysslar med bögorgier i bastun i det lokala badhuset där flera bögar knullar varandras rövar och slukar sperma.

Absolut jag tvivlar inte en sekund på att bögar’ bögar sig, men tvivlar heller inte på att vi heteromän hade hängt mer på badhuset om det skulle varit gemensamma omklädningsrum med kvinnor, där av problemet med homosexuella, inte att de är sjukare än oss
Citera
2022-10-16, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Absolut jag tvivlar inte en sekund på att bögar’ bögar sig, men tvivlar heller inte på att vi heteromän hade hängt mer på badhuset om det skulle varit gemensamma omklädningsrum med kvinnor, där av problemet med homosexuella, inte att de är sjukare än oss

Men nu råkar det vara så att det är inte gemensamma omklädningsrum utan det är bögarna som hänger på badhuset och gör det badhuset osäkert och snuskigt för resten av allmänheten.
Citera
2022-10-16, 23:31
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Men nu råkar det vara så att det är inte gemensamma omklädningsrum utan det är bögarna som hänger på badhuset och gör det badhuset osäkert och snuskigt för resten av allmänheten.

Absolut jag håller med.

Jag säger bara att vi inte behöver påstå att bögar är sjukare än oss andra, bara för att de har möjlighet att böga sig på ett sätt vi andra inte kan göra med kvinnor.

Men visst, inte acceptabelt
Citera
2022-10-16, 23:33
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Jösses, måste dom böga loss i duschen, bastun

Småbarn får ju en skev bild
Att se en man suga på en penis och samtidigt få en rejäl dolme i dajmen gör ingen lycklig, så att säga

Och du tror det händer be isf dem att komma till ett kommunalt bad i Sundsvall
Citera
2022-10-16, 23:40
Medlem
F.Hansens avatar
Homosexuella män brukar väll ha pengar, de kan väll öppna sitt eget bad där de kan göra sin grej.
Citera
2022-10-16, 23:42
Medlem
Böga får dom göra utanför ett badhus.
Citera
2022-10-16, 23:45
Medlem
Rejält med smitta som kan spridas!
Citera
2022-10-16, 23:49
Medlem
Statsminister2030s avatar
Ingen som är vid sina sinnes fulla bruk använder väl bastun på kommunala badanläggningar ?

Det skulle ju vara större nyhetsvärde om man går ut och förkunnar att vid våren anläggning så fungerar inte bastun som raggningsplats för homosexuella kontakter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in