Citat:
Ursprungligen postat av
johkv637
Nu har du nog missat något i min argumentation, jag försvarar inte direkt Fallenkvist utan tycker hon är en jävla sopa. Sedan är jag absolut höger och skyller gärna på vänsterliberaler om jag kan, men inte i detta fall!
Då missuppfattade du mig för jag menade inte dig, utan jag bara resonerade. Visst kan man skylla på vänsterliberaler, ibland så till den milda grad att vissa anklagar alla som har en anann åsikt än dem själva för att vara kulturmarxist eller vänsterliberal, har även blivit kallad det själv av garderobsnazister trots att jag inte ens är vänster själv. Men för vissa är allt till vänster om Adolf kommunister. Jag antar att det är samma slags radikalisering som sker med vissa inom SD tex Fallenkvist med även andra som hängivit sig åt judehat och fan vet vad. Man storknar nästan hur galet det kan bli då folk isoleras och radikaliseras i sin egen bubbla, skrämmande.
Citat:
Ursprungligen postat av
VetVemDuAr
PK-Jimpa tycker Rebeckas uttalande är förkastligt.
Precis. Hade ju varit bättre om Jimmie skulle ha hyllat Fallenkvist för att hon anser Anne Frank vara sedeslös och kåt, för det skulle ju ge SD minst 40% i nästa val va?