2022-10-16, 21:04
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hon kan ju hälsa på kunderna på ICA genom att säga HELG SEGER, fullt normalt va?

Skulle hon få jobb på ICA då.

Fast då är hon inte överkvalificerad utan bara kvalificerad, men jag tror (utan att vara säker) på att hon faktiskt kan klara ett jobb på Ica.
Senast redigerad av johkv637 2022-10-16 kl. 21:07.
Citera
2022-10-16, 21:04
Medlem
Mitt intryck är att hon försökt vara rolig:

- Hell...g seger (hi, hi, hi).

- Kåtheten själv (hö, hö, hö).

Hon får nog byta karriär nu. Provsmakare av champagne vore kanske något. Men kanske får hon nöja sig med att jobba som provsmakare av lådvin eftersom det kan vara litet känsligt att skämta om judar. Det är mer accepterat skämta om kåta blonda svenskor, i alla fall i Hollywood. Porky´s hämnd från 1985 är väl ett bra exempel.

Såg att hon bodde i ett flerfamiljshus i Bromma. Är det en bostadsrätt ville hon kanske kliva ur det boendet just nu. Skall hon leva på A-kassa är väl något typ Boliden lämpligt, skulle jag tro.

Men tillhör hennes föräldrar den ungerska minoriteten i Rumänien (Fallenkvist är väl ett taget namn, antar jag) så kan hon kanske göra som Erik Almqvist och dra till Ungern och försörja sig på att framställa som Tokajer-vin, eller i alla fall vara provsmakare. Vilketdera beror kanske på hur mycket SD vill betala för att köpa ut henne. Tror dock inte hon kan räkna med lika mycket pengar som Erik Almqvist.

Att vara stå upp-komiker blir väl knepigt om man har en alltför politiskt inkorrekt image. Men kanske skulle hon kunna försörja sig som lustigkurre på Internet och leva på swish-bidrag från fansen. Frågan är dock om hon kan kläcka ur sig tillräckligt mycket lustigheter för att kunna försörja sig på detta.
Citera
2022-10-16, 21:05
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Nu är ju inte hon judinna så nobelpristagare faller bort. Sen är hon mer en mediapersonlighet än en proffspolitiker. De brukar normalt inte ha svårt att finna ett arbete men tyvärr domineras media av judar så det kan bli knepigt när förintelsen står på spel.

Förstår inte vad det hade mitt svar att göra, men det låter kul.
Citera
2022-10-16, 21:08
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NervusVagus
Det är väl en typiskt klassisk tjänst som folk knullar sig till..?
Möjligtvis i USA men jag vet inte. Jag har aldrig jobbat med media. Hon framstår inte direkt som någon bimbo utan hjärna. Att hon tog ut svängarna med Segerhelgen och sedeslösheten var en missbedömning men säg den som är felfri.
Citera
2022-10-16, 21:12
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Möjligtvis i USA men jag vet inte. Jag har aldrig jobbat med media. Hon framstår inte direkt som någon bimbo utan hjärna. Att hon tog ut svängarna med Segerhelgen och sedeslösheten var en missbedömning men säg den som är felfri.
"Inte felfri" och genuint värdelös är väl ändå skilda saker? Men jag förstår din ingång, vilket gör det ännu värre för SD men det förstår inte du, det är judarnas fel... Om du hade varit lite mer taktisk kanske du skulle dra ner på judehatet, eller också bryr du dig inte men då är du inte riktigt SD utan mer andra partier va?
Senast redigerad av johkv637 2022-10-16 kl. 21:17.
Citera
2022-10-16, 21:19
Avslutad
Citat:
Björn Söder är en sionist och stor israelvän. Att han klantat till det och fått Simon Wiesenthal efter sig visar hur lågt i tak det är i synagogan. Becka får väl åka på en rehabresa till Auschwitz och snyfta lite så blir allt bra igen.
Det spelar ingen roll vad han är, mycket kritik fick han ändå men inget hände. Alltså är det upp till partiet hur dom gör från gång till gång... Hade judarna "bestämt" hade han också avgått.

Men okej dom "bestämmmer" allt ändå... Är anti-judar så mesiga att dom inte vågar gå emot judar mer än så? 🤷‍♂️ Dom avvaktade ju inte ens en dag innan hon avgick och "ursäkten" kom, trots att hon redan hade tagits ur tjänst och inte hade lika mycket att förlora...

Eller så är det rent önsketänkande att hon är så fientligt inställd till judar.

Du/andra har ju själva påstått att det finns massa sionister och israaelvänliga högt uppsatta i SD, men just Rebecca litar ni blint på att hon inte tillhör det gänget?
Citera
2022-10-16, 21:19
Medlem
BRASKAMINSKIs avatar
Notera hur oerhört privilegierade judarna är: Kanye West blev av med sin bank för att han sa att judarna har mycket makt.

Fallenkvist verkar bli av med sitt jobb Riks, eventuellt iaf, bara för att ha sagt att Anne Frank var kåt. Något som till och med SVT har skrivit en artikel.

Givetvis små petitesser i en lång rad av judisk maktutövning. Hart–Celler Act gjorde att USA blev multietniskt och judarnas existens i USA blev tryggare och Irakkriget gjorde att Israel blev tryggare i Mellanöstern.

De är svenskens farligaste hot och det är för jävligt att SD är det största judekuksugande partiet i Sverige.
Citera
2022-10-16, 21:24
Medlem
pocahontas väns avatar
Tyvärr går ironin förlorad på alla boomers i tråden som vanligtvis hyllar Koranbränningar men gud nåde om någon skulle göra sig lite lustig över Anne Franks dagbok - som förövrigt är mer påhittad än Koranen
Citera
2022-10-16, 21:28
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miche040
Men det är ju fullt av politiker som gör så och inget händer! Men när SD och liknande gör det men jaja du har rätt. Det är bara så jävla vidrigt.

Det är för att dom är livrädda för SD och SD är ett hot mot deras ruttna liv. Det blir bättre senare när SD blivit ännu starkare men just nu är det lite känsligt med sådana grejer..
Citera
2022-10-16, 21:46
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Tyvärr går ironin förlorad på alla boomers i tråden som vanligtvis hyllar Koranbränningar men gud nåde om någon skulle göra sig lite lustig över Anne Franks dagbok - som förövrigt är mer påhittad än Koranen
Förklara ironin snälla! Kan inte påminna mig om att jag sagt något om koranbränningar, men berätta nu om ironin.
Senast redigerad av johkv637 2022-10-16 kl. 21:52.
Citera
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Fast då är hon inte överkvalificerad utan bara kvalificerad, men jag tror (utan att vara säker) på att hon faktiskt kan klara ett jobb på Ica.

Hon har i alla fall underkvalificerat sig för arbete inom SD. Hon är för närvarande avstängd både från Riks- och från partiets verksamhet. Ungdomsförbundet Ungsvenskarna sågar hennes uttalanden helt och samma sak gäller partiledaren Jimmie Åkesson som startat en process som vi får se hur den slutar. Verkar inte som att Anne Franks dagbok är så hett ämne att prata om i dagens SD, får väl betraktas som att Fallenkvist gjort en blunder.

Men i grunden väl allt detta vänsterliberalernas fel va, det är väl alltid någon annans fel såfort en enskild SD:are begår politiskt självmord?
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-10-16 kl. 21:50.
Citera
Medlem
Helg-Segers avatar
Tycker reaktionerna är väldigt överdrivna. Jävlar vilket drev det har blivit.

Rebecka är inte direkt min favorit på Riks och tycker ofta att hon är jobbig men frågan är ju hur kanalen går utan henne. Hon fyllde ju en roll, helt klart. Hoppas man tar in någon annan tjej som går hem i rutan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in