2022-10-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Då får du mer än gärna förklara hur Chelsea som sämst slutade sexa mellan 1997 och 2003 med en ekonomi käpprätt åt helvete.

Hur tror du det gick för Man City under denna period?

West Ham kom väl sexa förra året? Kan tänka mig att dom låg ungefär där Aston Villa ligger nu utan att orka kolla, jag tror du fattar vart jag ville komma? 😊
Citera
2022-10-16, 00:08
Medlem
Greenwood åtalas för våldtäkt och massa skit till slut, sen hade han väl brutit mot att inte kontakta sitt ex där. Så han lär nog inte spela denna säsongen iallafall, kanske aldrig igen i PL. Tråkigt med tanke på hans talang, men beter man sig på det viset ska man ha starka konsekvenser för det också!
Citera
2022-10-16, 00:43
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
West Ham kom väl sexa förra året? Kan tänka mig att dom låg ungefär där Aston Villa ligger nu utan att orka kolla, jag tror du fattar vart jag ville komma? 😊

Om du tvunget ska hålla på med sådana jämförelser så gör rätt åtminstone.

Chelsea=Villa
Man City=West Ham

Vi kan sammanfatta båda klubbars status på 90-talet såhär, 1998 vann Chelsea Supercupen mot Real Madrid. Samma år förlorade Man City mot Lincoln i tredjedivisionen.
Citera
2022-10-16, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Då får du mer än gärna förklara hur Chelsea som sämst slutade sexa mellan 1997 och 2003 med en ekonomi käpprätt åt helvete.

Hur tror du det gick för Man City under denna period?

Menade hur förra säsongen slutade och under förra säsongen kom West Ham sexa om jag inte minns fel. Du säger själv att ni kom som sämst sexa dom åren, så då är jag inte helt fel ute ju. Det var inte det som var det viktiga heller utan du fattade nog poängen tror jag 😊

Vilken jävla söndag det är på gång! El Classico samma tid som Arsenal Chelsea och United spelar! Brukar kunna se 2 matcher samtidigt Men 4 känns överkurs 😀
Citera
2022-10-16, 14:34
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Burnley leder alltså Championship med 6 vinster på 14 matcher. Kom igen Kompany dra upp er till PL
Citera
2022-10-16, 14:52
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Burnley leder alltså Championship med 6 vinster på 14 matcher. Kom igen Kompany dra upp er till PL

Och bara 9 poäng mellan serieledarna och 19 plats. Spännande!
Citera
2022-10-16, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Spelar en helt annan fotboll numera också. Possession och passningsspel snarare än brunkfotboll och brottning runt mittcirkeln.
Citera
2022-10-16, 16:54
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Spelar en helt annan fotboll numera också. Possession och passningsspel snarare än brunkfotboll och brottning runt mittcirkeln.

Får nog börja följa Championship, verkar ju vara en riktigt bra säsong so far.

Starkt utav Newcastle att sno poäng mot båda Manchester lagen.
Citera
2022-10-16, 17:54
Medlem
Våran sämsta match för säsongen! Leeds var jävligt jobbiga och möta med deras press. Fattar inte hur Gabriel kan få ett hjärnsläpp där i slutet, kunde riskerat 3 poäng men tur att det rättade till sig!! Starkt och vinna trots dåligt spel får man väl säga idag! Leeds var ändå obesegrade på hemmaplan innan😊 Nu dags och kolla stormöte på Anfield✌
Citera
2022-10-16, 18:04
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Våran sämsta match för säsongen! Leeds var jävligt jobbiga och möta med deras press. Fattar inte hur Gabriel kan få ett hjärnsläpp där i slutet, kunde riskerat 3 poäng men tur att det rättade till sig!! Starkt och vinna trots dåligt spel får man väl säga idag! Leeds var ändå obesegrade på hemmaplan innan😊 Nu dags och kolla stormöte på Anfield✌

Andra gången denna säsong gabriel får hjärnsläpp?
Citera
2022-10-16, 18:59
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:

Sjukt onödigt av Gabriel att måtta eftersläng. Nu träffade den ju inte som tur var, istället blev Bamford avslöjad som en usel filmare. Men även om det inte hade blivit straff (eftersom det var frispark först) hade 3 matchers avstängning på Gabriel inte varit bra.

Jag skrev det efter Liverpool att Gabriel är en säkerhetsrisk där bak. Jag tycker mer och mer att White och Saliba kanske borde bilda mittpar med Tomiyaso och Kierney/Zinchenko som YB.

Skönt med en skitseger i alla fall.
Citera
2022-10-16, 19:25
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Känns inte så tråkigt med förlust då liverpool än inte utmanar om titeln. Arsenal vet man kommer krasha ihop snart ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in