2022-10-16, 14:10
Medlem
spoilers avatar
"En kvinna fick föras till sjukhus efter en misstänkt våldtäkt i centrala Linköping på lördagskvällen.

Platsen för det misstänkta brottet, Järnvägsparken vid Resecentrum var avspärrad för teknisk undersökning ända fram till klockan 04 på söndagsmorgonen."

https://sverigesradio.se/artikel/misstankt-valdtakt-i-park-kvinna-ford-till-sjukhus

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/kvinna-ford-till-sjukhus-efter-misstankt-valdtakt

Någon som vet mer?
Citera
2022-10-16, 14:22
Medlem
Alla resecentrum jag sett har varit nerlusade av hängande hazarer, negrer och araber - detta främst dagtid då jag rest tåg/buss i jobbet till främst medelstora städer.

Samma på kvällar och nätter?
Citera
2022-10-16, 14:31
Avstängd
Rör sig hyfsat med folk i Järnvägsparken vid den tiden. Märkligt att ingen ingriper. Kvinnan kanske ljuger.
Citera
2022-10-16, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Rör sig hyfsat med folk i Järnvägsparken vid den tiden. Märkligt att ingen ingriper. Kvinnan kanske ljuger.

"Kvinnan" är min sambos 15-åriga lillasyster, hon har definitivt inte hittat på det här..!
Citera
2022-10-16, 14:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nisklask
"Kvinnan" är min sambos 15-åriga lillasyster, hon har definitivt inte hittat på det här..!
Ok ledsen, men det rör sig en del folk där och många bilar och bussar. För jävligt om folk bara passerar.
Citera
2022-10-16, 18:56
Medlem
Vem fan är det som gjort detta? Ut med namn.
Citera
2022-10-16, 19:58
Medlem
Berätta vem fanskapet är så vi kan sätta ett pris på honom!
Citera
2022-10-18, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ok ledsen, men det rör sig en del folk där och många bilar och bussar. För jävligt om folk bara passerar.

Citat:
Ursprungligen postat av Nisklask

Finns kanske en koppling till den våldtäkt som skedde i trädgårdsföreningen i somras där 3 st vidriga syrianer våldtog men blev släppta pga sin låga åldrar. Det sjuka är att jag redan innan jag läste om det så slog det mig att detta inte är första gången han/dom gjort detta och åkte säkert fast oxå men blev just släppta av den anledningen ovan..
3 st vidriga babbar som borde skjutas av får chansen att än en gång förstöra ett liv..

Löfvens killar detta..
Citera
2022-10-18, 12:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Googlad1234
Finns kanske en koppling till den våldtäkt som skedde i trädgårdsföreningen i somras där 3 st vidriga syrianer våldtog men blev släppta pga sin låga åldrar. Det sjuka är att jag redan innan jag läste om det så slog det mig att detta inte är första gången han/dom gjort detta och åkte säkert fast oxå men blev just släppta av den anledningen ovan..
3 st vidriga babbar som borde skjutas av får chansen att än en gång förstöra ett liv..

Löfvens killar detta..

Tre våldtäkter i stan i oktober. Säkert babbe/babbar. Skjut av dom som du sa. Men ärligt hur naiv kan man va, ung tjej ensam i Trädgårdsföreningen sent på kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in