Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Kvinnorna anser ju inte att våldtäkter är något betydande problem då de accepterar en extrem ökning av det. Varför ska jag då ingripa?
Nu fantiserar du. Klart ingen kvinna accepterar en ökning av våldtäkter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schulman69
De vill bli våldtagna många av deras fantasier handlar just om det att känna att mannen har total kontroll och får utlösning i slidan mot deras vilja
Har du svårt att skilja på fantasi och verklighet? Det är en sak för en kvinna att vara
frivilligt undergiven och ha säkerhetsord för "sluta, jag vill inte längre", vilket då respekteras och där kvinnan ändå är med och styr handlingen, så att det som sker är något hon vill.
Och en helt annan sak med "sex" där hon förnedras på ett för henne
inte önskvärt sätt och blir avhumaniserad och andra gör med henne vad de vill, mot hennes vilja. Ren och skär våldtäkt, med andra ord. Sådant vill givetvis
ingen vara med om.
Jag föreslår att du ser filmen "Pleasure", finns på SVT nu. Om 18-åriga Linnea som vill bli nästa stora porrstjärna i USA. Hon har en väldigt positiv upplevelse av att vara "undergiven" vid ett inspelningstillfälle, där hon är helt bunden och hennes motspelare är dominant mot henne och får henne till orgasm. De har säkerhetsord och hela biten. Allt som sker, sker i fullt samtycke, även fast hon är totalt undergiven. Hon njuter av det.
Sedan är där en scen där hon spelar mot två män som totalt förnedrar henne, spottar på henne, kallar henne fula saker, avhumaniserar henne. Detta är hon inte med på. Vilket visas både i den scenen och i en senare scen när hon pratar med sin agent. Hon upplever det som våldtäkt.
Se filmen, så ser du skillnaden mellan undergivet-frivilligt sex och undergivet-ofrivilligt sex/våldtäkt, utifrån ett fiktivt perspektiv.
I sina fantasier styr man handlingen. De kvinnor som fantiserar om att bli dominerade
styr ändå handlingen, då det är
deras fantasi. Precis som de
styr handlingen vid respektfullt dominant/undergivet sex.
Vid våldtäkt,
styr inte offret handlingen, det som sker, sker mot offrets vilja. Vilket är en jädra skillnad mot fantasin.