Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Nej, alltså det är ingen som går på det där förutom 16-åringar utan vett eller bildning. Hon brunmålar MEDVETET SD själv genom att anspela på Hell Seger, heilande och sen kränka Anne Frank samtidigt som hon lyssnar på Kanye West som precis kommit ut som nazisympatisör. Det du gör här är precis vad rasist-incelsen i Theroux dokumentär om den nya amerikanska extremhögern gör; säger grovt rasistiska och misogyna grejer och får sen toddler-utbrott när nån påpekar det, så att säga ”kallar en spade för en spade”. Genomskinligt manus du följer.
Din kommentar är så verklighetsfrånvänd att jag knappt vet var jag ska börja.
För det första kan man inte kränka en död person, det är du och andra här som är kränkta åt henne.
För det andra är det som jag beskrev i kommentaren inte något "brunt" i att kritisera en individ och dennes idéer. Det får man göra i ett fritt demokratiskt samhälle, men jag förstår att du och alla andra som bara är för "demokrati" när andra tycker som du själv inte förstår detta.
Kanye West har inget med den här diskussionen att göra och vad jag vet är han inte heller nazist för att han haft en white life matters tröja på sig och inser hur eliten skapar raskrig för egen vinning.
Sen skriver du att jag skriver grovt rasistiska och misogyna grejer. Vart gör jag det? Rasism innebär en människosyn där det för det första finns raser och det för det andra finns en naturlig hierarki mellan dessa. Jag varken tror på eller har uttryckt det. Att vara misogyn är att vara kvinnohatare, jag hatar inte kvinnor som grupp och speciellt inte min fru, dotter, mamma eller syster.
Om du anspelar på att jag inte tycker om fallenkvist så är du själv enligt din logiska fallenhet misogyn då du kritiserar Rebecka.
Att vara rasist och att vara incel är två helt olika saker. En incel är någon som är ofrivilligt celibat. Jag har både fru och barn, dessutom är jag som tidigare fastslaget inte rasist.
Och nä jag följer inget manus som du och dina gelikar. Du förstår det behövs ingen hjälp eller logiska fallenheter när man har sanningen på sin sida. Men för all del, fortsätt du hitta på egna definitioner av ord och lev i din bubbla som resten av extremvänster; majoriteten av befolkningen kommer aldrig gå på era lögner.