2022-10-15, 22:52
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
#144 måste vara den överlägset sjukaste gäddan dom någonsin fiskat upp...

Ja han verkar ju inte frisk i skallen. Vad gör han idag? Var finns han?
Citera
2022-10-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Sorry, vad för konstruktivt har du tillfört tråden? Något jag har missat?
Jag har levererat information och vad människor använder den till är inte upp till mig, jag bestämmer inte över dom.

Du kanske ogillar mina åsikter, men du är sinnesslö.

Vilka brottsoffer, finns inga. Är fiktivt.

Ja att du inte läser andras inlägg så noga är uppenbart. Brottsoffer har det framkommit och räddats många tack vare Dumpen.

Ja jag är sinnesslö nog att utan att blinka kunna donera 8000 på en kväll för jag vill parera effekten av inceltomtar dig.
Citera
2022-10-15, 23:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
#144 måste vara den överlägset sjukaste gäddan dom någonsin fiskat upp...
Den där tjommen vid bensinmacken nånstans i Värmland som hota med att ta livet av sig och ville sätta på en tvååring analt är den värsta i.m.o. Den där Henrik från Märsta är också däruppe i och med att han själv hade småbarn och antagligen utsatt stackarn för allt möjligt.
Citera
2022-10-16, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vad gör han idag? Var finns han?

Ruttnar.
I jorden.

Förhoppningsvis ovanstående.
Citera
2022-10-16, 00:44
Bannlyst
Citat:
Sorry, vad för konstruktivt har du tillfört tråden? Något jag har missat?
Jag har levererat information och vad människor använder den till är inte upp till mig, jag bestämmer inte över dom.

Du kanske ogillar mina åsikter, men du är sinnesslö.

Vilka brottsoffer, finns inga. Är fiktivt.

https://dumpen.se/2022/10/12/heter-kanske-bengt-napp-156-trollhattan/

Vem är den här tjejen som tagit över rodret? Låter ju precis lika jävla manisk och hysterisk som Sara? Var hittar de de här typerna egentligen? Små varelser som gottar sig i att hänga ut folk. Noll övers om det är en förståndshandikappad de har att göra. Allt handlar enbart om sensation. Rövhål med noll känsla verkligen. Hon vet att det är en skadad människa hon bemöter, ändå håller hon på hysteriskt som hon gör. Sara verkar verkligen vara en förebild för många unga kvinnor där ute. Det märks här.
Citera
2022-10-16, 00:49
Bannlyst
Citat:
Tack för ett underhållande inlägg, gjorde min kväll.

Gillade ordet domedagslänkar. Priceless.

Det tar lite tid, du får ha tålamod

Har du märkt att de ivriga Dumpenphejarna med skygglappar enbart är inställda på att Dumpen gör såååååå mycket gott i samhället.

De glömmer att zooma ut,

och dra slutsatsen att Dumpen skadar jävligt mycket mer än man tror. Ställer till skada och splittringar i familjer och i samhället i stort. Hänger ut människor ryggradslöst som inte har något att säga till om. Har noll övers för de som faktiskt inte är funktionella nog och fungera, här går Dumpen-fanatikerna loss och skiter i vem det handlar om. Sensation står högst uppe på agendan.

Det de håller på med är vidrigt. Bakom fasaden där allt handlar om en "god sak" luktar något samtidigt genomruttet om Dumpen.
Citera
2022-10-16, 00:54
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Har du märkt att de ivriga Dumpenphejarna med skygglappar enbart är inställda på att Dumpen gör såååååå mycket gott i samhället.

De glömmer att zooma ut,

och dra slutsatsen att Dumpen skadar jävligt mycket mer än man tror. Ställer till skada och splittringar i familjer och i samhället i stort. Hänger ut människor ryggradslöst som inte har något att säga till om. Har noll övers för de som faktiskt inte är funktionella nog och fungera, här går Dumpen-fanatikerna loss och skiter i vem det handlar om. Sensation står högst uppe på agendan.

Det de håller på med är vidrigt. Bakom fasaden där allt handlar om en "god sak" luktar något samtidigt genomruttet om Dumpen.
Dom har inget intresse av barn. Ett falskt narrativ. Det är Swish och en födkrok som är syftet. Förhoppningsvis kommer fler människor till den insikten.
Citera
2022-10-16, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Har ingen anledning att misstro dig men lovar du att det är sant, scoutheder?

Absolut, tydligen ska hans fru ha kontaktat en granne då hon var bortrest och inte fått tag på honom på länge och grannen ska då ha hittat honom.
Dock verkar vissa ha missuppfattat och tror att han har avlidit, detta är inte fallet än såvitt jag vet. Senast jag hörde något från en trovärdig källa låg han i respirator.
Citera
2022-10-16, 01:24
Medlem
Citat:
Dom har inget intresse av barn. Ett falskt narrativ. Det är Swish och en födkrok som är syftet. Förhoppningsvis kommer fler människor till den insikten.

Ändå har dom räddat flera riktiga barn att slippa övergrepp. Hur tänkte du där?
Citera
2022-10-16, 01:32
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Ändå har dom räddat flera riktiga barn att slippa övergrepp. Hur tänkte du där?
Que? Vilka då?
Ingen har blivit dömd för något brott pga Dumpen. Det är fakta.
Citera
2022-10-16, 01:35
Medlem
Citat:
Que? Vilka då?
Ingen har blivit dömd för något brott pga Dumpen. Det är fakta.

Inte än nej. Men napp #96 kommer bli dömd. Och förmodligen baskermongot också. Och det finns fler. Adelsgäddan bla.
Citera
2022-10-16, 01:49
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Det vore högst intressant att veta vilka företag. Företag skänker ju dels pengar till välgörenhet för att få good will, liksom oftast lite grejen med det hela, och som konsument vill man ju kanske samtidigt veta vilka företagen av den ena eller andra anledningen. Fram med en lista på dessa fina företag, eller ofina om man nu tycker det, du som vet.

Donerar verkligen företag pengar till Kokain och allmänt löst leverne, tveksamt.

Tydligen ska GäddanBengt ha försökt ta sitt liv och ligger i respirator, tidigare så stod det i tråden att SkellefteåGäddan hade tagit sitt liv, stämmer dessa uppgifter så har nu Sara minst två självmord och ett äkta självmordsförsök att rista in på sin sänggaveln.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-16 kl. 02:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in