2022-10-15, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Nej som tur är "slipper" vi inte hennes vackra kropp och söta ansikte och intelligenta kommentarer med sin lena mjuka röst. Du är nog bög för övrigt

Hon är historia. Vare sig du vill det eller ej.

Rebecka Fallenkvists dagar på Riks är över.

Kika kommentarerna hon får och återkom därefter.

En tabbe gör inget, men två och tre-åtskilliga gånger. Svensken tål inte hur mycket som helst.

Hennes dagar är förbi.
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nja man kan mycket väl tänka sig att en judegubbe skulle lägga till lite tonårssnusk för att "öka trovärdigheten" i skriften.

När du säger det, så tycker jag också att sexbitarna påminner just om tonårsböcker skrivna av män, där den vuxne manlige författaren ger sig på att skriva "ur en tonårsflickas perspektiv". Det blir inte äkta, och man märker att författaren själv blir upphetsad medan han skriver.

Det måste vara genuint ovanligt, att en så ung flicka i sig själv har sådana här grova sexuella fantasier.
Citera
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast vem skulle ha gjort det? Om det var judarna själva som ville ha medlidande och ömkan, så skulle de ju inte ha skrivit dit de här "fula" bitarna från början. Utan det skulle bara ha handlar om hur orolig Anne var för sina närmaste, och för sina vänner och bekanta där ute, och hur mycket hon tycker om ponnyhästar och saknar att få spela sina pianoläxor... samt lite religiöst.

EDIT: kulspetspenna? De sidor jag har sett har definitivt varit skrivna med en reservoarpenna, eller någon annan penna med en likadan spets - som man doppar i riktigt, löst bläck. Och det här är ett ämne jag kan.
Dagboken är editerad av någon med kulspetspenna. Pappa Frank behövde nog bättra på bilden av hans dotter och rev ut vissa besvärande stycken med fekalier och homosexualitet.
Citera
2022-10-15, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Oavsett vad man tycker om denna soppan så har Rebecka en mycket skön röv.

Åk till närmaste rumänska soptipp och du ska hitta detsamma.
Citera
2022-10-15, 23:43
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Hon är historia. Vare sig du vill det eller ej.

Rebecka Fallenkvists dagar på Riks är över.

Kika kommentarerna hon får och återkom därefter.

En tabbe gör inget, men två och tre-åtskilliga gånger. Svensken tål inte hur mycket som helst.

Hennes dagar är förbi.

Fast "svensken"? Du kan inte tala för alla svenskar, och inte för alla sverigedemokrater heller. Själv gillar jag människor som vågar kalla en spade för en spade, och utmana heliga kor.
Citera
2022-10-15, 23:44
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Dagboken är editerad av någon med kulspetspenna. Pappa Frank behövde nog bättra på bilden av hans dotter och rev ut vissa besvärande stycken med fekalier och homosexualitet.

Jaha OK.
Citera
2022-10-15, 23:45
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Fallenkvist vidgar medvetet på åsiktskorridoren för att göra tidigare uttryck och fraser "rumsrena". Taktiken är att förändra diskussionsklimatet så att det passar sverigedemokraternas narrativ, då slipper partiet ständigt stå till svars för klavertramp och kan föra sin retorik på "hemmaplan".
Jag tror också att det är medvetet. Hon är nog smartare än många tror.

Hon lade upp sin sågning av Anne Frank till Kanye West och gjorde därmed en subtil referens till en person som uttalat sig kritiskt om judar. Jag tror hon vet exakt vad hon gör.
Citera
2022-10-15, 23:47
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Deras stora problem.
True
Citera
2022-10-15, 23:47
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Hon lade upp sin sågning av Anne Frank till Kanye West och gjorde därmed en subtil referens till en person som uttalat sig kritiskt om judar. Jag tror hon vet exakt vad hon gör.
Man kan alltid hoppas.

Seger Helg.
Citera
2022-10-15, 23:48
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Åk till närmaste rumänska soptipp och du ska hitta detsamma.

Rasist! Du är en sån där vänsterkille som lajvar feminist och antirasist men egentligen är du värre än alla du anklagar.
Citera
2022-10-15, 23:49
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Absolut så, hon är skarp till tusen så visst vet hon vad hon gör och skulle inte förvåna mig om även Dick nog visste. Hon är ivrig å vill få till förändring å töjer så mycket det bara går.
Citera
2022-10-15, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
När du säger det, så tycker jag också att sexbitarna påminner just om tonårsböcker skrivna av män, där den vuxne manlige författaren ger sig på att skriva "ur en tonårsflickas perspektiv". Det blir inte äkta, och man märker att författaren själv blir upphetsad medan han skriver.

Det måste vara genuint ovanligt, att en så ung flicka i sig själv har sådana här grova sexuella fantasier.
Klokt skrivet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in