2022-10-15, 22:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Skulle nog jämföra med Astrid Lindgren..

Du jämför en random judisk tjej som bara har skrivit om sitt liv med en världsberömd författare som har skrivit hundratals böcker för barn runt om i världen? Ok. Dock tycker jag man ska få kritisera Astrid Lindgren också om man så vill. Det var ju bara ca 10 år sedan som Magnus Betnér skämtade i Parlamentet om att man borde gräva upp Astrid Lindgrens lik och knulla det i ögonhålorna.
Citera
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Varför skulle den perversa judinnan Anne Frank vara en oskuld?
Hon var väl ändå rätt ung. Har inte läst ett ord i boken men det var väl en tonårstjejs fantasier o drömmar som beskrivits i boken. Nä nu slår iaf jag igen denna bok. Alltid något var detta - i väntan på statsministeromröstningen
Citera
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Blev paff när jag läste att hon är rom, vad kallas syndromet hon och Jackie Arklöv har?

Vem säger att hon är rom? Hon härstammar ifrån rumänien, men är inte rom vad jag vet. Tycker hon ser ut som en typisk rumän.
Citera
2022-10-15, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nej, Anne Frank hade varit helig även om hon var ett kristet barn som mördades av Boko Haram i Nigeria eller en yasidisk flicka som brändes levande av ISIS.

Man skriver inte så om ett mördat barn helt enkelt. Det är folkvett.

Sånt kan man säga till sina närmsta vänner efter några öl möjligtvis.
AF døde av Tyfus.
Citera
2022-10-15, 22:29
Medlem
greta75s avatar
Man måste beundra hennes timing - nånting har hon det skall erkännas. Ovanligt gränslös, det är alltid kul även om det skulle funka bättre i underhållningsbranchen.

Först stupfull och ropar ett förtäckt Sieg Heil på valnatten - ajajaj - att hon inte rök redan då fattar jag inte.

Och nu smutsa ner Anne Frank på samma dag som regeringsbilddningen. Vem annars som helst kunde sagt det men inte en facist, företrädande Sveriges näst största parti och som skrikit sieg heil någon månad tidigare. Det blev droppen.

Skickade de inte nu så hade det bara kommit mer. Hon är hopplös.
Senast redigerad av greta75 2022-10-15 kl. 22:35.
Citera
2022-10-15, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det är islamistiskt att moralisera över ungdomars sexualitet.
SD gillar inte islamister.

Varför skulle sedeslöshet vara ett problem bland ungdomar?

Vem gillar islamister menar du? Gör du det?
Citera
2022-10-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du jämför en random judisk tjej som bara har skrivit om sitt liv med en världsberömd författare som har skrivit hundratals böcker för barn runt om i världen? Ok. Dock tycker jag man ska få kritisera Astrid Lindgren också om man så vill. Det var ju bara ca 10 år sedan som Magnus Betnér skämtade i Parlamentet om att man borde gräva upp Astrid Lindgrens lik och knulla det i ögonhålorna.
Det var det äckligaste skämt jag hört. Tur att jag aldrig sett nåt med honom (om det nu e sant)
Citera
2022-10-15, 22:31
Medlem
trillians avatar
Först fuckade och grusade hon valnatten och vinsten för många som röstat SD.

Sen fuckade hon ich grusade framgångarna med Tidöavtalet. Väldigt många som lagt mååånga timmars arbete på detta så kommer hennes naziskit å tar över debatten. Meningslöst.
Citera
2022-10-15, 22:32
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Det kanske jag kan köpa. Men utifrån resonemanget i mitt inlägg som du citerade borde man ju därför snarast ta det hon säger på mindre allvar. Eller flög det över ditt huvud?
Japp, det flög över. Hon är en idiot helt enkelt.
Vad är det du inte begriper?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside

Är hon en bråkstake? Dvs nån som inte vill sd väl..
Börjar ana ugglor i mossen
Citera
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hon var väl ändå rätt ung. Har inte läst ett ord i boken men det var väl en tonårstjejs fantasier o drömmar som beskrivits i boken. Nä nu slår iaf jag igen denna bok. Alltid något var detta - i väntan på statsministeromröstningen
It's when you take a shit ("Anne Frank"), You don't wipe, and then you spread your butt cheeks and put your partner's nose in your dirty bum hole.

Och pappa Frank gick på bordell. Promiskuösa familjen Frank.
Citera
2022-10-15, 22:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Det vet bara islamisten Fallengren. Fråga henne.
Citat:
Ingen gillar islamister, så det vore korkat att emulera deras beteenden om man skall vara svensk och heta Fallengren istället för det invandrarnamn man föddes med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in