Citat:
Ursprungligen postat av
SyntaxError66
Vad skulle vara påhopp/trams?
Skulle kunna kalla dig för idiot men jag gör det inte för att jag kan reglerna, Gamhäxa skulle jag också kunnat säga men jag avstår.
/Syntax
Vad jag ser så hänger ingen ut någon. Folk skriver initialer och spekulerar. Är det fel så går man vidare. Inga namn nämnda heller.
Det är en man, så mycket vet vi. Han bor eller har koppling till Kramfors (kanske)
Jag har haft någon i åtanke men skrivit väldigt kryptiskt och försiktigt.
Varför är du på Flashback om det är så jobbigt? Det enda vi vill göra är att diskutera och eventuellt hjälpa till med tjejens försvinnande. Förmodligen har ju någon mördat henne