2022-10-15, 21:12
Medlem
PerniWhas avatar
Uppenbarligen inte skarpaste kniven i lådan och vad jag hörde på radion är hon tydligen tagen ur tjänst.
Förvånad någon?
Citera
2022-10-15, 21:13
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Läste boken i mellanstadieåldern och minns den bra. Finns inte minsta antydan till sedeslöshet och kåthet i den så var Skitenkvist får det ifrån är omöjligt att förstå. AF var kanske lite småförälskad så som unga tonårsflickor är men inget mer. Boken är bara otroligt sorglig och hemsk. Anne Frank var bara 15 år när hon dog i koncentrationsläger (av tyfus tros det).

Fallenkvist är inte vid sina sinnens fulla bruk.

Själv kom jag att tänka på när Ricky Gervais skämtade om att han hade hyrt Schindlers List och insinuerade att han hade runkat till den. Onekligen mörk humor det med. Skillnaden är dock att Gervais livnär sig som komiker medan Fallenkvist är aktiv inom politiken.
Citera
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Heder åt henne - som vågade! En spjutspets är hon för SD så ta hand om henne för hon vill inget illa bara ta ner det högtravande patetiska hyckleriet.

Så nu kommer antagligen Liberaler med större sannolikhet att rösta emot SD tack vare hennes uttalanden

Men det var det värt, heder åt henne… Vi lämnar över facklan till Maggan, vårt jobb är nu utfört här…

Om hon nu är så rakryggad som du säger, varför pudlar hon då?
Citera
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Är det hon ludret som gör massa tiktoks?
Citera
2022-10-15, 21:14
Medlem
belfs avatar
Det stämmer väl rätt bra?. HBTQ lobbyn har väl hyllat Anne Frank för sin avvapnande kåthet? Och otaliga onaniskildringar tror jag redigerades bort för att göra boken läsbar, jag är öppen för att rättas då jag går på minnen av ett ointressant ämne. Men hon störde ingen annan med sitt idoga onanerande så jag vet inte hur pass sedlighetssårande det var.
Citera
2022-10-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Den bok du läste var editerad och vissa stycken med bajssex och lesbiskt bortplockat. Den finns i tre versioner.

Nja, nån sida med bi-nyfikenhet och några sidor mamma-hat säger en snabb goggling
Citera
2022-10-15, 21:15
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Är det hon ludret som gör massa tiktoks?

Nej det är Linda Snecker (V)
Citera
Medlem
Hon må vara blåst, med det var ett högst medvetet inlägg av Rebecka. Hon parade ihop Anne dagboken med lite Kanye musik. Han blev ju bannad från IG och Twitter nyligen pga sitt judehatande. Detta var ett stort fett varnande fulfinger riktat till svenska judar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Den bok du läste var editerad och vissa stycken med bajssex och lesbiskt bortplockat. Den finns i tre versioner.

Sen dog hon av skabb. Fråga dig varför hon inte gasades.

Bajssex? Berätta mer för en som inte har läst boken!!
Citera
2022-10-15, 21:16
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Stackars Dick Erixon som först fick försvara Rebecka i TV efter valnatten och nu tvingas hantera detta.
Jag lider verkligen med Dick Erixon. Riks hänger löst nu och trovärdighet sätts på spel. Hoppas att de kommer att rida ut stormen.
Citera
2022-10-15, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Ursäkta?
Du är välkomnad.
Citera
2022-10-15, 21:17
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
jag hörde på radion är hon tydligen tagen ur tjänst.

Det blev en helg förlust alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in