2022-10-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber65x55
Ja det är några kilometer bortanför (längre från stan sett) nästvattnet gissningsvis kring 3km.

Möjligheten finns att dom söker av flera platser. Nämligen fått till mig att det var avspärrat vid en fastighet i närheten av nästvattnet. Inte varit upp något och kollat själv men är från orten och har koll på att nästvattnet kommer före storvattnet om man kommer från Kramfors.
Citera
2022-10-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det är nog bara en spekulation. Han finns inte med bland dom som har gillat hennes bilder i alla fall.

Jag tror nog de kan vara en person som L inte känner, inte har på Facebook. Vad dom vet så ha varken L eller hennes familj kopplingar till ngn i Kramfors. Sa polisen i ett klipp
Citera
2022-10-15, 20:31
Medlem
nova68s avatar
En P.D passar bättre in på beskrivningen.
Citera
2022-10-15, 20:32
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Bland folk mun så finns det ingen sekretess. Sitter folk med säker info om den anhållne och dom går ut med att dom har säker info här på fb så är de klart folk vill veta.

Han stämmer inte in, han äger ingen sån bil. Han verka inte ha en stuga?

Även om någon här i tråden verkligen VET vem som sitter anhållen, så hur vet du att det är en "säker källa"?

"Säker källa" är riktig media eller dokument från tingsrätt.

Vittnet till bilen var ju högst osäker på modell, m.m. och han kan ju ha lånat någon annans bil.

Han ÄGER ju huset på Finnmarksvägen 26, han är i varje fall folkbokförd där, så stuga/villa har han.
.
En 41 årig ensamstående man......lite ovanligt att vara ensamstående i den åldern, kanske.
Citera
2022-10-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Även om någon här i tråden verkligen VET vem som sitter anhållen, så hur vet du att det är en "säker källa"?

"Säker källa" är riktig media eller dokument från tingsrätt.

Vittnet till bilen var ju högst osäker på modell, m.m. och han kan ju ha lånat någon annans bil.

Han ÄGER ju huset på Finnmarksvägen 26, han är i varje fall folkbokförd där, så stuga/villa har han.
.
En 41 årig ensamstående man......lite ovanligt att vara ensamstående i den åldern, kanske.

Är de??? Jag är ensamstående, jag är 40 🤷🏻‍♀️
Citera
2022-10-15, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Jag tror nog de kan vara en person som L inte känner, inte har på Facebook. Vad dom vet så ha varken L eller hennes familj kopplingar till ngn i Kramfors. Sa polisen i ett klipp

Ls kompis F bor enligt Facebook i Bollstabruk som ligger nordväst om Kramfors. Det är väl en koppling? Och en användare här som beskriver sig som anhörig till L uppger också själv att hen tidigare bott i Kramfors.
Citera
2022-10-15, 20:42
Medlem
Jag är också ensamstående, tack o lov. Slutkompromissat i mitt liv.
Skulle det vara säskilt misstänkt beteende?
/Syntax
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68

Utveckla gärna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker
Ls kompis F bor enligt Facebook i Bollstabruk som ligger nordväst om Kramfors. Det är väl en koppling? Och en användare här som beskriver sig som anhörig till L uppger också själv att hen tidigare bott i Kramfors.

Ja det vet jag, det har jag sett.
Citera
Medlem
Citat:

Vilken kan det vara?
Citera
2022-10-15, 20:45
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
P*t*r Dahlb*rg i Nästvattnet?

Varför?
Citera
2022-10-15, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker

Beror väl lite va dom tänker på koppling.. L ha varit till F ett par ggr men F åker till sundsvall ofta då F kommer därifrån. Vet inte om dom tänker koppling sådär att dom åker ofta, kanske släkting el så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in