Citat:
Ursprungligen postat av
kalabalik13
Bland folk mun så finns det ingen sekretess. Sitter folk med säker info om den anhållne och dom går ut med att dom har säker info här på fb så är de klart folk vill veta.
Han stämmer inte in, han äger ingen sån bil. Han verka inte ha en stuga?
Även om någon här i tråden verkligen VET vem som sitter anhållen, så hur vet du att det är en "säker källa"?
"Säker källa" är riktig media eller dokument från tingsrätt.
Vittnet till bilen var ju högst osäker på modell, m.m. och han kan ju ha lånat någon annans bil.
Han ÄGER ju huset på Finnmarksvägen 26, han är i varje fall folkbokförd där, så stuga/villa har han.
.
En 41 årig ensamstående man......lite ovanligt att vara ensamstående i den åldern, kanske.