2022-10-15, 18:43
  #949
Medlem
Sjukt tragiskt om det stämmer. Kan någon bekräfta att dom faktiskt är där och dyker nu.
Citera
2022-10-15, 18:50
  #950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Jorå de är samma väg men vägen delar sig på ett ställe .. Och om ja läser kartan rätt dvs

Viksjö precis, de är ju precis innan hsand de

Ja pratar vi om samma väg👍
Men nog pratat om vägen nu.... Nu får vi hoppas på en snabb lösning av det här fallet så att vi får reda vilken ev gärningsman som varit i farten!
Citera
2022-10-15, 18:53
  #951
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Nämen usch inte en bild. Tänk på anhöriga som läser tråden.

Fast en bild på polisbilar och eventuella avspärrningar från långt håll är väl knappast kränkande? Det är ju såna bilder som tidningen publicerar. Men kan vara intressant att få en bild av platsen.
Citera
2022-10-15, 18:56
  #952
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Fast en bild på polisbilar och eventuella avspärrningar från långt håll är väl knappast kränkande? Det är ju såna bilder som tidningen publicerar. Men kan vara intressant att få en bild av platsen.


Inte kränkande, men hemskt kanske. Kanske bara jag som är hemskt känslig el blödig för andras räkning. Håller ju med till en viss del
Citera
2022-10-15, 18:58
  #953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenForest
Med risk för att det redan tagits upp, men hur långt är det till gruvan därifrån?
Citerar mig själv då..

Edsele heter den btw..
Citera
2022-10-15, 19:00
  #954
Medlem
Varit upp två svängar nu, mötte en polisfärgad amarok andra gången påväg upp. Stannade vid badplatsen och det såg mörkt ut över vattnet. Men efter vi vänt så kommer det fyra civila bilar på rad ut från en väg man svängar in på för att ta sig till stugområdet där, varav den sista var registrerad på polismyndigheten i Sundsvall. Troligtvis även den första, en vit xc70. Sett några stycken sådana nu ikväll när vi varit och åkt runt häromkring stan/finnmarken.
Citera
2022-10-15, 19:01
  #955
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber65x55
Varit upp två svängar nu, mötte en polisfärgad amarok andra gången påväg upp. Stannade vid badplatsen och det såg mörkt ut över vattnet. Men efter vi vänt så kommer det fyra civila bilar på rad ut från en väg man svängar in på för att ta sig till stugområdet där, varav den sista var registrerad på polismyndigheten i Sundsvall. Troligtvis även den första, en vit xc70. Sett några stycken sådana nu ikväll när vi varit och åkt runt häromkring stan/finnmarken.

Så låter det verkligen som att de är något på spåret. Bra.
Citera
2022-10-15, 19:10
  #956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber65x55
Varit upp två svängar nu, mötte en polisfärgad amarok andra gången påväg upp. Stannade vid badplatsen och det såg mörkt ut över vattnet. Men efter vi vänt så kommer det fyra civila bilar på rad ut från en väg man svängar in på för att ta sig till stugområdet där, varav den sista var registrerad på polismyndigheten i Sundsvall. Troligtvis även den första, en vit xc70. Sett några stycken sådana nu ikväll när vi varit och åkt runt häromkring stan/finnmarken.

stugområdet in där är väl storvattnet? Å andra hållet nästvattnet?
Citera
2022-10-15, 19:11
  #957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber65x55
Varit upp två svängar nu, mötte en polisfärgad amarok andra gången påväg upp. Stannade vid badplatsen och det såg mörkt ut över vattnet. Men efter vi vänt så kommer det fyra civila bilar på rad ut från en väg man svängar in på för att ta sig till stugområdet där, varav den sista var registrerad på polismyndigheten i Sundsvall. Troligtvis även den första, en vit xc70. Sett några stycken sådana nu ikväll när vi varit och åkt runt häromkring stan/finnmarken.

Okej. Det finns en viss aktivitet alltså.
Ser du mer så rapportera gärna
Citera
2022-10-15, 19:11
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenForest
Citerar mig själv då..

Edsele heter den btw..


Edsele ligger en bra bit bort... Sen stängs den vägen av också in till gruvan efter sommaren
Citera
2022-10-15, 19:13
  #959
Medlem
Midsommar people står redo att börja söka. Väntar på besked från polisen rapporterar Tv 4 nyheterna
Citera
2022-10-15, 19:14
  #960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber65x55
Varit upp två svängar nu, mötte en polisfärgad amarok andra gången påväg upp. Stannade vid badplatsen och det såg mörkt ut över vattnet. Men efter vi vänt så kommer det fyra civila bilar på rad ut från en väg man svängar in på för att ta sig till stugområdet där, varav den sista var registrerad på polismyndigheten i Sundsvall. Troligtvis även den första, en vit xc70. Sett några stycken sådana nu ikväll när vi varit och åkt runt häromkring stan/finnmarken.

Menar du vägen som går ända till södra änden på sjön eller första vägen vid Rodinsviken i kurvan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in