Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Åter igen så utmärker sig Sverigedemokraten Rebecka Fallenkvist genom att göra galna uttalanden.
Fallenkvist har läst Anne Franks dagbok och beskriver på Instagram Anne Frank som kåtheten själv samt sedeslös.
Det Rebecka gör, är att hon gör en "Mona Shalin". Mona pratade bort sig från S genom sina konstiga förslag och uttalanden. Ingen tvekar på att Mona var en röd socialdemokrat och för mycket av det "goda" gör att folk som ska rösta på hennes parti inte gör det, för de håller inte med.
Samma med excentriska Rebecka. Jag tvivlar inte på att Rebecka är en sverigedemokrat, däremot är det inte i linje med partiet, dessa uttalanden hon gör. Hon kommer i Mona-anda att bli utsparkad från SD. Hon får då inte vara med i Riks. Rebecka är inte dum eller korkad, däremot säger hon saker rakt ut, för hon kör sitt egna race förmodligen. Istället för att diskutera och samarbeta med sina partikollegor och läsa in sig på vad hon ska säga.
Jag vet heller inte vart hon kan ta det utrymmet hon gör, Youtube bannar. Synd för hon är kul och intressant att titta på, när hon pratar. Inte för jag kollar regelbundet på Rebecka men har lyssnat på vad hon säger ett antal gånger.