Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-15, 15:09
Medlem
KohPhangans avatar
Abushi Shamse i förhör:

Citat:
- För jag slog henne jättemycket. Jag slog henne jättemånga gånger men jag vet inte hur mycket. Och så kunde hon inte andas.
FL: Hur blev det för dig då hon inte kunde andas?
- Ehh, då gick jag därifrån.

Citat:
FL: Hur har du mått sen det här hände?
- Bra.

Citat:
- Jag slog bara henne och sen slog jag jättemånga men sen kunde hon inte andas, och sen låg hon still och rörde sig inte. Och då gick jag hem till mamma.

Abushi måste nog uppfinna en hel del spännande maträtter till matkulturen och rädda ett antal pensioner för att väga upp för detta, så att det lönar sig längre fram.
Citera
2022-10-15, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KohPhangan
Abushi Shamse i förhör:

Abushi måste nog uppfinna en hel del spännande maträtter till matkulturen och rädda ett antal pensioner för att väga upp för detta, så att det lönar sig längre fram.
Tyvärr så tror jag att Migrationsverket, Socialtjänsten och Rubin samt Hilda-nätverket av jurister redan försöker bereda vägen för Abushi får sitta med dem övriga muslimparasiterna i TV4-soffan och bli intervjuad hos Malou. Kanske får han ett eget matprogram likt de övriga muslimparasiterna i TV4!
Citera
2022-10-15, 15:51
Medlem
Jag förstår inte hur personal kan jobba med det här monstret och inte skriva ut här på fb var han hålls gömd. De anställda hos myndigheter som vet var Abushi, monstret, är men inget säger gör då ett aktivt val att skydda honom. De är därför lika onda som honom.
Citera
2022-10-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbmorre
Väldigt lite hade med själva brottet att göra. Merparten var utvecklingsstört svammel. Extrem censur på den FUP:en jämfört med andra jag läst genom åren.

Vem vill ha integration? Är väl bara bra att utlänningarna har egna enklaver annars är risken att folk blandar bort sina genom årtusenden förfinade nordiska gener med generationer av halvt utvecklingsstörda kusingifte-gener. Helst av allt ska dom bara hem.

Ja de va den klart mest censurerade fup jag läst, onödigt mycket.

Ja här å där kommer de ut ett missfoster med denna genbank men oftast kör dom vidare inom sin släkt med utsedda fruar direkt flickan ser dagens ljus.
Citera
2022-10-15, 15:58
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag lyssnade på en pod igår om detta fallet.
Tror det var Aftonbladets.
Dom sa det inte rakt ut men det hintades om att GM troligtvis har någon typ av intellektuell funktionsnedsättning.
Jag började då fundera på hur ett eventuellt straff kan påverkas.
Alltså om han blir mildare dömd pga detta.
Hur brukar det bli när en med intellektuell funktionsnedsättning begår brott och döms?

Brukar väl blir sluten rättspsykiatrisk vård på obestämd tid, detta kan bli både kortare eller längre tid än vad ett fängelsestraff hade gett.
Citera
2022-10-15, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Han och sin familj kommer bli tvungna att lämna landet. Hotbilden är helt enkelt för stor

Vart ska de placera honom när han blir frisläppt? Alla kommer ju att känna igen honom. Enbart denna tråd hade över 5 miljoner visningar efter 4 dagar.

Det räcker med att EN person känner igen honom och skvallrar på sociala medier.

Se där bästa nyheten i detta fallet, han trivdes bra och gillade spela Playstation å basket samt vara i gympasalen men nu vart de inte lika kul tydligen.

Som även sas i början efter överfallet så stämde de att han va på fri fot hemma med familjen men då hotbilden ökade skickades gm med familj från stan, i fup när förhöret den 12/7 går mot sitt slut frågar polisen vad han ska göra/hitta på men han vet inte. Då säger polisen att han får gå ut till pappan och så får dom hitta på något.
Fy fan vilket monster och som vet exakt vad han gjort sen att han har en iq på under 70 är bara normal i den befolkningen.
Citera
2022-10-15, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Pappan såger att sonen alltid har familj med sig när han är ute. Men den dagen gick han ut själv. Ca 12. Vid 16 kollar de efter honom när de ska handla men ser honom inte. När de kommer hem ca 20 är sonen hemma med polisen som sällskap.

Han förklarar att det tar väldigt lång tid att handla när de är hela familjen. Det är max 1 km till närmaste affär. Till Willys är det 2 km. 4 timmar?? Totalt 8 timmar sen man såg honom sist. När man har en begåvningshandikappad unge ute på vift?

Alla hästar är inte hemma i hagen hos familjen heller.

Ja polisen som hörde pappan reagerade också, undrar va fan polisen tänkte innerst inne då de tar 4 timmar att handla, nu va de iof kl 13 monstret lämnade hemmet och att han lämnats själv i 7 timmar är väl normalt med dessa invällare?
Citera
2022-10-15, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Brukar väl blir sluten rättspsykiatrisk vård på obestämd tid, detta kan bli både kortare eller längre tid än vad ett fängelsestraff hade gett.
Men, det förutsätter väl att han har något allvarligt psykiatriskt tillstånd som påverkade honom vid tiden för dådet och inget av det han har sagt eller betett sig tyder på det. Däremot skulle jag inte bli förvånad över om muslimmonstret har någon lindrigare psykisk störning, men däremot är han inte psykotisk eller oförmögen att skilja på rätt eller fel.

Min gissning är att det blir LSU-hem i 1-3 år och sedan släpper de ut monstret igen.
Senast redigerad av Abetterworld 2022-10-15 kl. 16:48.
Citera
2022-10-15, 16:52
Medlem
Mr.Pesetass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Men, det förutsätter väl att han har något allvarligt psykiatriskt tillstånd som påverkade honom vid tiden för dådet och inget av det han har sagt eller betett sig tyder det. Däremot skulle jag inte bli förvånad över om muslimmonstret har någon lindrigare psykisk störning, men däremot är han inte psykotisk eller oförmögen att skilja på rätt eller fel.

Min gissning är att det blir LSU-hem i 1-3 år och sedan släpper de ut monstret igen.

1993 så mördade två 10 åringar James Bulger i Liverpool och vad jag vet så sitter dom fortfarande inne
så om monstret är 15 år borde han få livstidsstraff.
Citera
2022-10-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pesetas
1993 så mördade två 10 åringar James Bulger i Liverpool och vad jag vet så sitter dom fortfarande inne
så om monstret är 15 år borde han få livstidsstraff.
De släpptes fria 2001!
Citera
2022-10-15, 17:03
En tanke när jag läsar delar av fupen är ju att denna gm måste ju vara psykiskt sjuk!??
Han kan ju inte svara på nåt. Pratar som en 6åring.
Både utvecklingstörd och psykiskt sjuk. Finns ju inte ett normalt svar nånstans.
Citera
2022-10-15, 17:14
Medlem
Mr.Pesetass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
De släpptes fria 2001!

Ok. Såg detta nu sedan åkte de in igen för annan skit. Iallafall så är det bäst att hålla inne monstret
Väldigt länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in