2022-10-15, 14:46
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Den texten du beskriver, finns den i någon tryckt upplaga i svenska handeln? Eller bara något som finns opublicerat?

Rumänskan Fallenkvist må ha varit duktig på Rikstv, men ibland måste man tänka några steg längre fram.

SD kör nu med dunderfart längs motorvägen i maxfart och verkar ha släppt av Rebecca någonstans på vägen.

Nej, det stod i artikeln att stiftelsen inte publicerat texten. Gissa varför..?!
Citera
2022-10-15, 14:47
Medlem
Barentss avatar
Haha vilken jävla dåre, precis när hon börjat komma upp sig inom partiet. Totalt hjärndöd och empatilös och med Noll koll på vad man ska skriva på nätet. Man får dra in hennes telefon och tangentbord, hon har mindre förnuft än min 13-åring och kan få ha dem 1 timme på lördagar under övervakning av en vuxen.

Bra att SD agerar. Hon är totalt opassande inom SD och måste få sparken.

Ironiskt att Rebecca SD beter sig exakt som de MENA-invandrare utan impulskontroll som SD vill få hemskickade.

Jag röstade M och förra gången SD.
Senast redigerad av Barents 2022-10-15 kl. 14:50.
Citera
2022-10-15, 14:47
Medlem
Så Anne Frank var intresserad av killar.

Jaha. Kors i Jesse namn så förfärligt!
Citera
2022-10-15, 14:48
Medlem
Igni-ferroques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Åter igen så utmärker sig Sverigedemokraten Rebecka Fallenkvist genom att göra galna uttalanden.

Fallenkvist har läst Anne Franks dagbok och beskriver på Instagram Anne Frank som kåtheten själv samt sedeslös.

Artikel på Nyheter24:
https://nyheter24.se/nyheter/1089474-sd-profilen-rebecka-fallenkvist-hanade-anne-frank-mots-av-hard-kritik-nazistisk

Vad kommer att hända nu-
Har Rebecka Fallenkvist nu gjort borft sig för gott och kommer bli utsparkad från SD?
Kommer hon att bli portad på Riks?
Hur kan det komma sig att SD-politiker hela tiden lyckas göra sådana här typer av idiotiska misstag?
Är Fallenkvist korkad?

Ärligt talat vem skriver en recension om denna typen av bok efter 50 sidor, och i synnerhet en bok där man vet att det som väntar runt hörnet är hemskt?

Känns knepigt faktiskt. Jag trodde att "helg seger" var ett skämt, men nu börjar jag faktiskt undra.

Dessutom ogillar jag den anda av sexualmoralism som "sedeslös" och "kåt" implicerar.

Påminner allt för mycket om de moralpoliser som anser sig ha rätt att trakassera folk i förorten.

Allmänt trött på att se shariatankar poppa upp här och där...
Citera
2022-10-15, 14:49
Avslutad
Suck! Varför kan det aldrig fokuseras på sakfrågor?
Inte konstigt att allting går åt helvete när det hela tiden ska fokuseras på tonläget: "Usch, nu skrev hon det och hur uttrycker hon sig osv."
Senast redigerad av Grus-Olle 2022-10-15 kl. 14:53.
Citera
2022-10-15, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Asså jag hatar den människan om hon vill befria världen från onska borde hon ta livet av sig och inte mobba barn.

Man kan inte mobba någon som dog för snart 80 år sedan.
Citera
2022-10-15, 14:52
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Ja, det är det. Att Fallenkvist ägnar sig åt löjlig karaktärsmord på just Anne Frank är ingen slump. Att hon heilar är inte heller någon slump.

Att hon plötsligt lyssnar på Kanye West är inte heller slump (Han har i dagarna uttryckt sig rasistiskt mot judar)
Citera
2022-10-15, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Haha vilken jävla dåre, precis när hon börjat komma upp sig inom partiet. Totalt hjärndöd och empatilös och med Noll koll på vad man ska skriva på nätet. Man får dra in hennes telefon och tangentbord, hon har mindre förnuft än min 13-åring och kan få ha dem 1 timme på lördagar under övervakning av en vuxen.

Bra att SD agerar. Hon är totalt opassande inom SD och måste få sparken.

Ironiskt att Rebecca SD beter sig exakt som de MENA-invandrare utan impulskontroll som SD vill få hemskickade.

Jag röstade M och förra gången SD.

Hon är rumänska. Mentaliteten är densamma som de söderöver du beskriver.

Du kan sminka en gris som det heter..

Betyder det att hon är annorlunda bara för att hon bär svenskklingande namn?

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik&ab_channel=Swe0gge%26Swemini
Citera
2022-10-15, 14:53
Medlem
Kiddieoxos avatar
Rebecka Fallenkvist är en proryssk infiltratör som ägnar sig åt sabotage eftersom SD inte är NATO kritiska längre.
Hej då Rebecka Balkansson.

Sd måste bli mer paranoida och mindre naiva.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Hon känner att hon kan stoltsera mer med sin antisemitism nu när SD styr Sverige.
Men hon är ju inte antisemit. Det är hela grejen. Hon bara häver ur sig grejer utan minsta tanke på karriären, och så gör samhällsklimatet i Sverige resten. Det man kan fråga sig är varför hon inte fattar att det hon sysslar med är att göra sig omöjlig. Egentligen skämtar hon väl, som med "helg seger", fast hon gör det på ungefär samma sätt som t.ex. Dan Park.
Citera
Medlem
qups avatar
Riktig dålig känsla för PR. Hon ser lika fucked up ut som Kent Ekeroth på tjack. Låt henne få ha hennes jävla yttrandefrihet och ta konsekvenserna av sin högerwoka damp.
Citera
2022-10-15, 14:54
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Oy vey goyimsen har åsikter om våra böcker! Rebecka är rolig och lyckas trigga alla snöflingor varje gång och SD är lika ryggradslösa som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in