2022-10-15, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag sätter en Teliaaktie på att den där kalkylen kommer att spricka ganska omgående: Tysken i gemen fryser redan och tyskar gillar inte att frysa. Dom befolkar redan tyska gator med plakat skanderande att relationen med Ryssen ska repareras. Dom vill att rysk gas åter ska värma deras kalla fötter.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9zKGEq/fortfarande-stor-osakerhet-kring-vem-som-egentligen-ska-betala

Så här säger en tysk i reportaget:
– Vi skickar hela tiden mer vapen till Ukraina och får höra att det ska skapa fred. Det är ju fullkomligt absurt.

Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Inte blott en fråga om att frysa..

Western European economies are heading to the Middle Ages.

https://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2022/09/11/europe-is-heading-for-deep-recession-deindustrialization/

Är i helt förryckta?

Vi har för fan uthärdat två världskrig, de senaste 100 åren, enbart för fitt-ryzzarnas skull.

Och ni tror på allvar att vi nu, den tredje gången, tänker vika ner oss?

Sickna jävla dumfittor ni är!
Citera
Medlem
KillPus avatar
Vackert!

"Timur Akhmetshin, 34 år gammal. Från byn Roza. Han arbetade på fabriken "Vtorresurs". Mobiliserad 29.09, död 8.10. Inga förberedelser. Dödad i kaoset vid reträtten nära Cherson
7-årige sonen gråter. Hans mamma med tre stroke sörjer fruktansvärt. Fru och bror (på video) uppgivna - varför, för vad?"

Jag gråter inte. Jag skrattar. Jag vill läsa mer om gråtande ryZZka kärringar och barn! Varför? Ja...jag fortfarande har liten liten förhoppning att dessa idioter till folk börjar fatta att deras fiender sitter inte i Kiev, Washington, Bryssel eller Warszawa. De finns inte vid fronten i Kharkiv, Kherson, Donbass. De sitter i Kreml. Det är dessa som de bör kriga emot...inte för. För att dessa barn och kärringar ska sluta gråta.

https://twitter.com/ZolotorevskiyB/status/1580988932787163136
Citera
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Nu får Ukraina se upp för nu börjar ryssarna plocka fram sina wünderwaffen som de sparat till sist.

https://twitter.com/wartranslated/status/1581046286223974401?s=20&t=q81rB_lwutZe7kCuP0VFZg
Ha ha, det går enligt plan!

Vem vågar avfyra en sån pjäs?😳😳
Citera
2022-10-15, 14:14
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett

Har läst att ukrainarna har såna med. Används mot ryZZka marktrupper. Funkar bra så länge ammunitionen finns. Sen bara skrota antiken.
Citera
2022-10-15, 14:15
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensk90
Lite extragodis
RUSS LOITERING MUNITIONS TERMINATE WOKENATO’S TANKS, ARTILLERY, AIR DEFENSE SYSTEM IN FORMER UKRAINE.

https://www.bitchute.com/video/VkSRAA9o18kw/

Ditt "extragodis" är fake, en debunkad propagandavideo. Det s.k luftvärnsrobotsystemet som förstörs i klippet är en attrapp byggd av trä. Det är sånt samt att mörda några titotal civila Ukrainare åt gången som ni clowner klarar av.
Citera
2022-10-15, 14:17
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett

Hoppas de använder den lagrade ammunitionen också

Då lär de tappa manskap både i logistikkedjan samt i pjäsbesättningarna .
Citera
2022-10-15, 14:17
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Fast.

Ditt hjärndöda inlägg handlade väl mest om hur många gammelkommunister som beträder tyska gator?

Hur jag ska frysa i vinter kan jag inte ens själv begripa hur det ska gå till.

Vi har lärt oss att leva under ryss-helvetets jävelskap sedan mannaminne.

Bagarstugan ute på tomten är från före ryss-jävlarnas försök att inta norrlandskusten på 1700-talet.

"Ryss-gropen" (som är utmärkt på Lantmäteriets karta anno 1960-tal) används fortfarande som en allmänning, som en allmän soptipp, en bränngrop.

Menar du att vi kommer att frysa i vinter? För första gången på, säg, 500 år?

Tillåt mig hånskratta.

Dumfitta!
Du har fått i dej skiten med bröstmjölken. Det hörs. Du fryser. Det hörs också. Var då litet tacksam för de tyskar som är ute och demonstrerar för din skull. Du kan väl kolla om din aska kan få strös i den där gropen när du lagt näsan i vädret? Att ligga underst i en komposthög ska va varmt och gosigt enligt vad som sägs.
Citera
2022-10-15, 14:19
Medlem
KillPus avatar
MobiliZerade avverkas i rasande tempo.
MobiliZerad 29 september. Kommer "hem" 16 oktober. Begravning.
Precis som systerm önskade i sitt inlägg. "Brorsan, hoppas att du kommer hem snart!"

https://twitter.com/666_mancer/status/1581244862350778369
Citera
2022-10-15, 14:20
Medlem
Läste om att Saudi helt plötsligt ger Ukraina flera miljarder i stöd. Är det någon som vet varför? Jihadisterna är ju väl goda vänner med ryssarna. Vart kommer den här vändningen från?
Citera
2022-10-15, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Fast.

Ditt hjärndöda inlägg handlade väl mest om hur många gammelkommunister som beträder tyska gator?

Hur jag ska frysa i vinter kan jag inte ens själv begripa hur det ska gå till.

Vi har lärt oss att leva under ryss-helvetets jävelskap sedan mannaminne.

Bagarstugan ute på tomten är från före ryss-jävlarnas försök att inta norrlandskusten på 1700-talet.

"Ryss-gropen" (som är utmärkt på Lantmäteriets karta anno 1960-tal) används fortfarande som en allmänning, som en allmän soptipp, en bränngrop.

Menar du att vi kommer att frysa i vinter? För första gången på, säg, 500 år?

Tillåt mig hånskratta.

Dumfitta!

Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Du har fått i dej skiten med bröstmjölken. Det hörs. Du fryser. Det hörs också. Var då litet tacksam för de tyskar som är ute och demonstrerar för din skull. Du kan väl kolla om din aska kan få strös i den där gropen när du lagt näsan i vädret? Att ligga underst i en komposthög ska va varmt och gosigt enligt vad som sägs.

Du menar att jag skulle vara "glad" över att Greta demonstrerar för min skull?

Njae, det överlåtar jag till quislingar som dig. Och alla andra gammelkommunister som nu beträder paradgatorna i Berlin.

Edit: Att leva under ett konstant hot från Ryzzz-helvetet ger perspektiv. Gör det inte? Särsklit för länderna i närheten.
Senast redigerad av Invektiv72 2022-10-15 kl. 14:25.
Citera
2022-10-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donald12
Lösningen i EU är att gas endast används i kraftvärmeverk så att man får både el o fjärrvärme. Elen använder man till värmepumpar. luftvärmepump funkar bra i Europa.

Tyskland har påbörjat en aggressiv omställning

Vänta bara nu på att de ryzzka mongoliderna kommer och säger att det spelar ju ingen roll om man gör om gasen till el om man sen kör med värmepump..
1kwh el är ju alltid 1kwh
Citera
2022-10-15, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Läste om att Saudi helt plötsligt ger Ukraina flera miljarder i stöd. Är det någon som vet varför? Jihadisterna är ju väl goda vänner med ryssarna. Vart kommer den här vändningen från?

"115% av alla länder i världen.......har inte röstat nej till den piss-ryzzka invasionen.....yadda...."

Kash is king!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in