Citat:
Ursprungligen postat av
Ljus2000
För övrigt opassande det hon skrev om Anne Frank. Det hon skrev tillför inte debatten något.
Så onödigt av henne att ens säga helg-seger. Varför ge vänsterfolket något att attackera? Varför medvetet vilja bli misstolkad?
Jag VISSTE att Rebecka skulle hamna i klister, jag har ett sjätte sinne, detta var VÄNTAT för mig, jag är inte ett dugg förvånad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lavinder
https://www.youtube.com/watch?v=q3oLjR8m0JU&ab_channel=Riks
Hennes sarkasm i slutet, alldeles för överdriven vissa stunder?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kimma7
Bäst att ta bort henne nu innan hon drar ner SD i smutsen helt. Sitter med skämskudden på varenda gång jag ser henne i Riks. Gapig och verkar lida av någons slags torrets där hon inte kan kontrollera vad hon säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lavinder
Kändes tidigt på Rikstv att där fanns något annat bakomliggandes ja.
Man har då inte behövt något sjätte sinne för att ana Rebeccas avgång... Bruden har ju totalt tappat det inför valet i Riks.
Jag trodde faktiskt att SD skulle vara pigga nog att göra sig av med det här "rötägget" redan efter Helg seger-incidenten, men det behövde alltså gå såhär långt.
Jag tror Rebecca kommer bli tystad medialt, om inte här och nu så inom kort efter någon annan skandal. Rebecca kommer bli djupt kränkt och ansluta sig till Alternativ för Sverige eller liknande.