2022-10-15, 13:31
Medlem
Bäst att ta bort henne nu innan hon drar ner SD i smutsen helt. Sitter med skämskudden på varenda gång jag ser henne i Riks. Gapig och verkar lida av någons slags torrets där hon inte kan kontrollera vad hon säger.
Citera
2022-10-15, 13:33
Medlem
Rebali179s avatar
Nu agerar emellertid Sverigedemokraterna centralt mot Fallenkvist.
Partiet understryker att man är missnöjd med Fallenkvists beteende.

– Vi ser allvarligt på Rebeckas okänsliga och olämpliga jargong på sociala medier och kommer att inleda en intern process tillsammans med vår HR-avdelning, uppger SD:s presschef Oskar Cavalli Björkman till Aftonbladet.

– Rebecka Fallenkvist är tagen ur tjänst under tiden detta pågår, framhäver presschefen.

https://marcusoscarsson.se/just-nu-sd-ledamot-tas-ur-tjanst-mycket-hard-kritik/?fbclid=IwAR2fGwCDNg_g5QJ1GJn8ccsdJCx33-Gd2rPFYRi8fhdQl-SdZH32ZfagtCQ
Citera
2022-10-15, 13:34
Medlem
smoerreboms avatar
visste inte ens att de gett henne politikerplats, det där partiet måste vara desperata efter företrädare, undrar om man ska börja jaga en riksdagsplats för dem nästa val, riksdagen lär vara fett soft och det är skit mkt förmåner + inkomstgaranti ett tag efteråt oxå. Då får man vara hundra på att emigrera sen bara för en sociala status här lär vara helt i botten sen. En nackdel är väl iofs att man måste vara i stockholm så det kommer inte gå att träna.

Hon ser jävligt kåt ut iaf, jag tror hon är tip top alltså! Hon verkar ha noll omdöme för att ha en politisk befattning. Har hon nån utbildning överhuvudtaget?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Synd att Fallenkvist föll på eget grepp. Hennes moraluppfanning om sedeslöshet hos barn- och unga och skapelseläran med Julia Kronlid skulle kunnat blivit en bra kombo..

Jag som brukade försvara Sd när de anklagades för att ha massa stollar i partiet. My bad. Vi kan fan inte ha galningar med diverse alternativa verklighetuppfattningar på politiska poster i Sverige.

Vem blir utrikesminister? Någon från SD? Börjar kännas nervöst.
Citera
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Tvärtom. Otto tog bort dessa stycken.

Märkligt då avsnitten publicerades, komplett med Ottos sidmarkeringar och understrykningar.
Citera
2022-10-15, 13:35
Avslutad
Om jag läser en bok, tycker den innehåller mycket om sex. Sedan skriver att huvudpersonen verkar vara kåtheten själv, så ska det bli mediastorm om det och man ska få sparken från sitt jobb? Det om något är vansinne och kränktheten självt.
Citera
Medlem
Jag har inte läst boken , men bara hennes ordval sedeslös låter otidsenligt. Är hon någon
slags nykonservativ?.
Hur som helst har väl den där boken sålts i mera ex än Bibeln, svårslaget rekord
Citera
Medlem
Alltså är man förvånad? haha.. En av SDs stora profiler som attackerar Anne Frank från ingenstans.. Nazismen verkar vara svår att tvätta bort ifrån SD
Citera
2022-10-15, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Bäst att ta bort henne nu innan hon drar ner SD i smutsen helt. Sitter med skämskudden på varenda gång jag ser henne i Riks. Gapig och verkar lida av någons slags torrets där hon inte kan kontrollera vad hon säger.

Lite för fria tyglar där kanske? SD:s egna fel varför det gick som det gick?

Ska mulatten köra på helt själv nu eller?
Senast redigerad av Lavinder 2022-10-15 kl. 13:55.
Citera
2022-10-15, 13:36
Medlem
Yoweris avatar
Oavsett om Franken var tonårkåt eller ej är det jävligt klantigt - igen.

Fröken Fallenkvist, SD:s egen Binanca Ingrosso. Respekt till SD som låter alla försöka bli politiker, men skrota denna myndiga fjortis nu, oavsett vilken partitopp som lägrar henne
Citera
2022-10-15, 13:37
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Jag skulle nog inte sitta högröd av ilska och gråtskrika på internet i alla fall

Håller med! Vi borde inte ha några som helst krav på våra politiker vad gäller anständighet och moral. Låt dem göra vad de vill när de vill.
Citera
2022-10-15, 13:37
Medlem
fendadens avatar
Har det inte uppdagats att Anne Franks dagböcker i själva verket skrevs av någon vuxen? Har för mig att det gjordes någon lingvistisk analys och det framkom att barn i det sociala sammanhang hon levde i omöjligtvis kunde uttrycka de livserfarenheter/metaforer som Anne Frank gjorde. Som mycket annat kring judenheten under andra världskriget är det höljt i dunkel och kritisera det får man inte heller - vilket gör det glasklart vilka som i den slutliga analysen styr över oss.

Över till fallet Fallenkvist, det bör vilken politiker som helst begripa sig på att den internationella judenheten™ inte låter kritiken vänta när någon från det utvalda folket på något minsta sätt ifrågasätts, kritiseras, förlöjligas, parodiseras eller på annat sätt framställs i ett skimmer som inte får personen i fråga att framstå som ett helgon och Guds gåva till mänskligheten. Hela det västerländska politiska etablissemanget går ständigt på tårna för att lugna den sionistiska överheten om att de är Guds utvalda folk. Även om inte Fallenkvist håller med om detta bör hon ha tillräckligt med insikt om att svensk etablerad media som till stor del är i händerna på internationella judenheten™ inte kommer att vika sig förrän hon lämnar sin post, för kättare måste man göra exempel av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in