2022-10-14, 16:59
Avstängd
USA planerar att skicka pansarbilar och ammunition till Ukraina som en del av ytterligare ett hjälppaket på 725 miljoner dollar, rapporterar Reuters med hänvisning till källor.
Citera
2022-10-14, 16:59
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolandiz
Jag förstår inte hur folk stöttar fortsatt vapentillförsel till Zelensky? Jag har så mycket hat mot dessa diktatoriska EU ledare och USA. Vad fan tänker de? Att Ryssland bara kommer backa undan efter detta? Det som kommer hända är att Ryssland kommer att använda kärnvapen till slut, och svarar EU på detta (som de sagt) kommer även de bombas va kärnvapen. Det bryr de sig inte om alltså? Sen när fick jag rösta om att offra mitt liv för Zelensky? Och självmordsbenägna troll här som håller på "ryzzka" bla bla bla. Vet de inte hur detta kommer sluta?

"Om vi låter Ryssland göra detta kommer de komma åt oss sen" Nej, inte fan vill Ryssland ha något med NATO länder att göra och det har varit tydligt från start. Jävla idioter.

Jo vi vet precis hur det kommer att sluta. Ryssland är slut som nation.
Citera
2022-10-14, 17:01
Medlem
leachs avatar
Citat:
Men kan du hålla käften med din propaganda din Zzelensky kuksugare. Det finns 100 såna videos från Putin också. Du är en Jävla råtta som vill utplåna oss för korrupta zzelensky.

Nej det finns det inte. OM det finns en video så har "soldaterna" rullats fram till dvärgens bunker.
Citera
2022-10-14, 17:03
Bannlyst
Citat:
Jag förstår inte hur folk stöttar fortsatt vapentillförsel till Zelensky? Jag har så mycket hat mot dessa diktatoriska EU ledare och USA. Vad fan tänker de? Att Ryssland bara kommer backa undan efter detta? Det som kommer hända är att Ryssland kommer att använda kärnvapen till slut, och svarar EU på detta (som de sagt) kommer även de bombas va kärnvapen. Det bryr de sig inte om alltså? Sen när fick jag rösta om att offra mitt liv för Zelensky? Och självmordsbenägna troll här som håller på "ryzzka" bla bla bla. Vet de inte hur detta kommer sluta?
Ja det är sjukt att EU visar sig vara den diktatur den är Men jag undrar vad planen är för dom här 100k.

Skära av Östra ukraina tror jag. Det kan dom göra via Sumy. Lite djupare in finns det viktiga förbindelser och energibyggnader. Jag satsar på att det är dom kommer attackera.

Man kan harrassa Kiev från Sumy och Cherniv också. och pressa zelensky därifrån. Etablera eldkontroll.

Tror det kommer pop off vilken dag som helst.
Citera
Medlem
Citat:

"Om vi låter Ryssland göra detta kommer de komma åt oss sen" Nej, inte fan vill Ryssland ha något med NATO länder att göra och det har varit tydligt från start. Jävla idioter.

Oroa dig. Om Putin blir världens mäktigaste ledare så kommer du att slippa rösta. Möjligen med undantag för den där folkomröstningen där Kreml beslutat att 99,99% av svenskarna röstar "ja" till att gå upp i Ryssland.
Citera
Medlem
leachs avatar
Citat:
Hela ditt land kommer också sluta som nation, är du efterbliven eller? Fattar du inte vad konsekvenserna av ett kärnvapenkrig är?

Jo jag sa precis detta! Ryssland finns inte längre. Sluta nu tjafsa.
Ytterligare en film på en riktig statsman.
https://twitter.com/TpyxaNews/status/1580936289171673091
Citera
2022-10-14, 17:05
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88SON
Ser ut som en gammal video? Löven är lite för gröna

Otroligt dumt oavsett
Ja det är verkligen ofantligt korkat. Särskilt när man vrider kameran och visar hur omgivningen ser ut med infrastruktur. Det här stället är nog identifierat inom 30 min på sin höjd. Frågan är om man väntar på konfirmation på plats eller om man brassar iväg några Iskander direkt för att försöka förhindra att man hinner utrymma platsen.
Citera
2022-10-14, 17:06
Medlem
qups avatar
Putin säger att han är redo att förhandla med Kiev. Hur skev är gubbfan!? Klart han vill förhandla nu när han håller på förlora. Jag har också spelat strategispel på datorn och vet hur det går till. Man anfaller Preussen och tror att det ska gå rätt så lätt men så går det åt helvete för Frankrike går med i kriget. Inte fan vill Preussen släppa några erövrade provinser då. Samma sak med det här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
USA planerar att skicka pansarbilar och ammunition till Ukraina som en del av ytterligare ett hjälppaket på 725 miljoner dollar, rapporterar Reuters med hänvisning till källor.

Ja och Ryssland kan inte matcha det med att reparera stridsvagnar från 60 talet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
100 000 soldater, vitryssland/ryssland samlas just nu vid vitrysslands västra/östra gräns. Något kommer pop off där när som helst.
De håller nog övningar i vem som kan gräva sämst värn med en spade gjord utav bly. De på den västra flanken förbereder nog skyddsvärn gentemot Polen. Efter detta skall de ge sig på Kiev.....igen, men denna gången till fots för att slippa soppatorsk. Det är detta spezzzzzzzialtåget av lämmlar som det talats om så mycket på sistone.
Citera
2022-10-14, 17:07
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Ja det är sjukt att EU visar sig vara den diktatur den är Men jag undrar vad planen är för dom här 100k.

Skära av Östra ukraina tror jag. Det kan dom göra via Sumy. Lite djupare in finns det viktiga förbindelser och energibyggnader. Jag satsar på att det är dom kommer attackera.

Man kan harrassa Kiev från Sumy och Cherniv också. och pressa zelensky därifrån. Etablera eldkontroll.

Tror det kommer pop off vilken dag som helst.

Du tror så mycket Tror inte du förstår riktigt vad 10000 utbildade män utrustade med ny fin utrustning från väst innebär Om det gått dåligt innan för er så kommer du spamma sönder forumet av ångest och med än mer dumma inlägg
Citera
2022-10-14, 17:08
Medlem
Citat:
Hela ditt land kommer också sluta som nation, är du efterbliven eller? Fattar du inte vad konsekvenserna av ett kärnvapenkrig är?
Otrevlig ton rolandiz. Ryzz?

Något kärnvapenkrig har vi gudskelov inte haft i världen än, lyckligtvis, så ingen kan veta konsekvenserna av ett sådant. Putin har hotat gång på gång, både direkt och indirekt som en galning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in