Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Kan absolut vara polisens hundar
Vet inte hur ett ståndskall låter men vet hur en polishund låter.
Vart hör du det någonstans ungefär?
Jag bor centralt, jättenära polisstationen, skogtomt, jag se kramm masten härifrån o bakom skogen ja ha vid huset så kommer man ner till Icktjärns vägen, men de ekar bra här, är de drag på stan så låter det alltid hemskt nära oxå. Ja dom låter lite som jämthundar tro jag men ja vet oxå hur schäfrar låter. Ståndskall, dom skäller hela tiden