Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Kan du precisera i vilket område du såg polisaktivitet?
Polisbussen körde emot stora okq8, en bil oxå, sen kan ja tänka mig att dom ev körde in där kan säga de är nästan centralt om du int kmr härifrån, man kan även åka in emot icktjärn den vägen vid okq8. drönarn tyckte jag mig se borta vid dollarstore fast på andra sidan. Vid ett område som heter bruket, tro dom hittade en kvinna mördad där för länge sen oxå. men jag såg ingen polisbil där ja tyckte såg drönarn, men som sagt ja körde ju bil så kan ha sett fel