2022-10-14, 15:48
Medlem
Fibonaccitals avatar
Kolla tillbaka på mina inlägg när det gäller bilar och en husvagn.

Jag tror och hoppas att hon är inlåst någonstans.

En bod, villa, hus, husvagn, kanske en båt (?), en bil.

(FB) Ung kvinna anmäld försvunnen i Timrå (2022-10-08)

(FB) Ung kvinna anmäld försvunnen i Timrå (2022-10-08)
Citera
2022-10-14, 15:49
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Ja de gör dom, både sett bussar o bilar o såg ja inte fel så såg ja drönarn snabbt oxå när ja körde bil

Kan du precisera i vilket område du såg polisaktivitet?
Citera
2022-10-14, 15:55
Medlem
Tycker det är synd att de inte går ut med fler uppkopplingar angående resväg,Timrå-Kramfors E4-RV90 eller mindre såsom 331-718-738-747-748-RV90. Det går även att åka 331-ta av vid Neavita (Viksjön) mindre grusväg? som kommer fram i Mjövattnet till väg 767 till Kramfors.

Beroende på mobiloperatör/nät är det inte säkert alla har täckning, Telia brukar vara bäst i skogsbyggd jmr med tex Tele2. Om vi tänker oss GM är där på jakt och har stuga i tex Habborn så är resväg rimlig, att dumpa mobil i Kramfors som pingar där gör det svårt att söka om hon är bragd om livet, helt enkelt vill vara oanträffbar eller utsatt för någon som håller henne mot sin vilja.

Men de vill väl inte påverka ev tips med dessa uppgifter och att ev GM känner att de är hack i häl.
Citera
2022-10-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har du tillgång till hennes vänlista?

Kolla mer info och där vem "Följer"
Antar att det är den JD som åsyftas. Har själv varit inne på denne man.
Citera
2022-10-14, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kan du precisera i vilket område du såg polisaktivitet?

Polisbussen körde emot stora okq8, en bil oxå, sen kan ja tänka mig att dom ev körde in där kan säga de är nästan centralt om du int kmr härifrån, man kan även åka in emot icktjärn den vägen vid okq8. drönarn tyckte jag mig se borta vid dollarstore fast på andra sidan. Vid ett område som heter bruket, tro dom hittade en kvinna mördad där för länge sen oxå. men jag såg ingen polisbil där ja tyckte såg drönarn, men som sagt ja körde ju bil så kan ha sett fel
Citera
2022-10-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monglo
Kolla mer info och där vem "Följer"
Antar att det är den JD som åsyftas. Har själv varit inne på denne man.

Är det inte lite hillbilly över han
Citera
2022-10-14, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paletta
"Liselotte har långt ljust hår. Hon är cirka 155 centimeter lång och väger cirka 40 kg. Klädsel vid försvinnandet är okänt, men hon kan sannolikt bära en vit täckjacka med brun- och vitspräcklig pälskrage och ett par vita sneakers med gulddetaljer på hälen."

Ok tack, konstigt att de inte uppdaterat på sin vanliga hemsida det där är på missing facebook.
Citera
2022-10-14, 16:14
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Ok tack, konstigt att de inte uppdaterat på sin vanliga hemsida det där är på missing facebook.

Jag kommer inte åt Fejan, har försökt i timmar med Chrome och Firefox:

https://www.facebook.com/MPSweden
Den här sidan är inte tillgänglig just nu
Det kan bero på ett tekniskt fel som vi arbetar på att åtgärda. Prova att ladda om sidan.
Citera
2022-10-14, 16:17
Medlem
Jag hörde typ som ståndskall nu, låter som schäfer hundar, ev annat. Jakten pågå inte nu va? Här där jag bor är de ett jäkla eko för skogen bortanför lill skogen vid mig där är icktjärn. Men de blev tyst efter ngr minuter så kan ju va vad som helst
Citera
2022-10-14, 16:21
Medlem
Vittnesuppgiften lördag vid 14-tiden känns vag.
Likaså de florerande uppgifterna om Hallstaberget är vaga.
Mobiltelefonens historik kanske är det bästa som framkommit hittills?
Citera
2022-10-14, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Jag hörde typ som ståndskall nu, låter som schäfer hundar, ev annat. Jakten pågå inte nu va? Här där jag bor är de ett jäkla eko för skogen bortanför lill skogen vid mig där är icktjärn. Men de blev tyst efter ngr minuter så kan ju va vad som helst

Kan absolut vara polisens hundar
Vet inte hur ett ståndskall låter men vet hur en polishund låter.

Vart hör du det någonstans ungefär?
Citera
2022-10-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Jag kommer inte åt Fejan, har försökt i timmar med Chrome och Firefox:

https://www.facebook.com/MPSweden
Den här sidan är inte tillgänglig just nu
Det kan bero på ett tekniskt fel som vi arbetar på att åtgärda. Prova att ladda om sidan.

Konstigt jag kommer in om jag går in på deras hemsida och skrollar ner och trycker på f-et och jag har inte FB, hoppas det ordnar sig tydligen viktigt att kolla även där för fullständig info.

Edit kom även in med din länk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in