2022-10-14, 14:46
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Det finns ingen man som säger nej till en fjortistjej som har rosa bomullstrosor och en billig parfym på sig som luktar godis. Det är en naturlig dragning som alla män har. Därför borde dumpen förbjudas.
Allt som är naturligt är inte ok.
Citera
2022-10-14, 14:47
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja, det är tydligt att deras knarkande har satt sina spår i både knopp och kropp.
Vem vet dom kanske hamnar på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning?

Det hade varit en twist som heter duga. Kanske får sitta på samma avdelning som Lysturken och KallaKarar.

Jag tror att snart är det game-over
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 14:49.
Citera
2022-10-14, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja, det är tydligt att deras knarkande har satt sina spår i både knopp och kropp.

Om du läser Patriks bok så framgår det att han endast testat kola vid ett tillfälle för typ 20 år sen. Påsen i hans ficka hade en elak person stoppat ner.
Citera
2022-10-14, 15:02
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ja, bevisbördan är en av de saker som skiljer rättssamhället från häxbränningar, där vem som helst kan hamna på bålet för beskyllningar från vem som helst som har retat upp sig på någonting. Dessvärre innebär det att somliga skurkar slipper undan, men jag ser hellre det än alternativet.

Ja nu har man iaf inte det problemet på dumpen då gäddorna tydligt visar vad de vill svart på vitt.
Det är bevis om något kan jag tycka.
Sedan är det väldigt svårt att bevisa något när ord står mot ord och i många fall när det är mindre barn inblandade så blir det än svårare.
Hade det bara varit somliga skurkar som slipper undan så hade jag köpt det…men så är inte läget utan tvärtom tyvärr.
Citera
2022-10-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Jag väntar ivrigt och förväntansfullt på att Dumpen skall skriva på sin hemsida att dom är utsatta för en hatkampanj på Flashback.

Det kommer, jag garanterar det. Vämjeligt.

Twisted logic.

Tror inte du får den uppmärksamheten tyvärr. Snygg-Sara är inte så aktiv här längre men i hennes skvallertråd skriver hon att hon är inne och tjuvläser i bland. Den tråden borde för övrigt låsas upp då hon numera är rikskändis enligt media.
Citera
2022-10-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Om du läser Patriks bok så framgår det att han endast testat kola vid ett tillfälle för typ 20 år sen. Påsen i hans ficka hade en elak person stoppat ner.

Ja, är man 5 år gammal går man säkert på alla hans 100 olika bortförklaringar och rena lögner. Han ljuger som en häst travar, om allt. Titta bara på trafikolyckan.

Jag litar mer på personerna i hans närhet som berättat om hans knarkande.

Trafikbrott, skattebrott, narkotika, massiva skulder....
Citera
2022-10-14, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Helan och Halvan
Helan och Halvan gned sig på stjärthalvan
Halvan och Helan ville ju stjärten dela
Helan tog den ena halvan
Och Halvan tog den andra stjärthalvan
Men det som var däremellan
Fissurer, hemorrojder och Relentlessly
Det ville ingen ha
Men det fick de båda två

Helan:
KinkyOve tar ordet vedervärdig till nya nivåer (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyove-tar-ordet-vedervardig-till-nya-nivaer-napp-igen/

Videon bjuder inte på så mycket. Helans dallriga bilringar sitter inpressade i förarsätet till en liten Citroen, man får bara se när han smäller igen dörren och drar iväg. Chattloggen, som beskriver vad han vill göra med en 13åring, är däremot lite mer färgstark:
Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå
Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont. vill du det
Du kan ju föra upp en finger i röven på mig när du suger.
Du kommer få slit på fingret . Du slickar själv fingret rent
Vill du bli pissad i munen
Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig

Förnamn 1: Samma som Antero "Julius" Nevalainen, som spelat trummor i Nightwish.
Förnamn 2: Samma som en gud i finsk mytologi och han har ibland kallats för skogens kung. I Karelen kallas guden också för Hiisi. Även en asteroid med nummer 1705.
Efternamn: Samma som Annamari, en finländsk gymnast född 1986. Även samma som Steve (14 april 1947 – 16 juni 2019), en amerikansk cyklist.
Född samma år som Martin Luther King mördades och Stanley Kubricks 2001 hade premiär.

Halvan:
Ännu en som fastnade på kroken (pedofilstädning)
https://dumpen.se/2021/10/11/den-manskliga-toalettstolen/

Här presenteras en skinntorr och sleten knarkare för oss, han vill dricka en 13årings piss direkt från den gyllene källan. Halvan dömdes till 10 månader för att ha slagit, knivskurit och hotat tända eld på sin sambo.

Någon rebus behövs inte då hans riktiga för- och efternamn samt födelseår finns i chatten.
Citera
2022-10-14, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Dumpen varken griper eller dömer.

Fel! Fel! Fel! (nämnde jag att du har Fel ?)

Dumpen hänger ut folk på utomrättsliga grunder och de uthängda personerna är för alltid dömda som "pedofiler", då de är "bevarade på Nätet".

Själv har jag bara beskådat ett par uthängningar och i båda fallen var det uppenbart, att "gäddorna" inte var "friska" i psykiatrisk mening. De var helt enkelt i sådan status, att de "inte kunde besinna sig". I en rättslig prövning hade de troligen dömts till psykvård.
Citera
2022-10-14, 15:27
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Fel! Fel! Fel! (nämnde jag att du har Fel ?)

Dumpen hänger ut folk på utomrättsliga grunder och de uthängda personerna är för alltid dömda som "pedofiler", då de är "bevarade på Nätet".

Själv har jag bara beskådat ett par uthängningar och i båda fallen var det uppenbart, att "gäddorna" inte var "friska" i psykiatrisk mening. De var helt enkelt i sådan status, att de "inte kunde besinna sig". I en rättslig prövning hade de troligen dömts till psykvård.

"Inte kunde besinna sig".
Det finns tid för gäddorna/pedofilerna att besinna sej.
Det finns gott om tid att inse att det inte är någon bra ide att ta sej till mötesplatsen och därför komma fram till att det är bättre att avstå. Det är inga plötsliga attacker vi pratar om här.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-10-14 kl. 15:32.
Citera
2022-10-14, 15:35
Medlem
Relentlesslys avatar
Remarkabelt, hur så många försvarar Dumpen.

Finns inga barn, allt är fiktivt. Inget brott har begåtts i lagens mening.

SMH
Citera
2022-10-14, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
"Inte kunde besinna sig".
Det finns tid för gäddorna/pedofilerna att besinna sej.
Det finns gott om tid att inse att det inte är någon bra ide att ta sej till mötesplatsen och därför komma fram till att det är bättre att avstå. Det är inga plötsliga attacker vi pratar om här.

Du har visst inte riktigt "snappat" detta med "psykiatriska diagnoser" – vissa personer KAN helt enkelt inte "besinna sig" pga en psykiatrisk "variation" (om vi skall tala "nu-svenska"). Steget för dem är därför inte långt, om de utsätts för (och uppmuntras av) Dumpens "fiskare".
Citera
2022-10-14, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Det vore väl bättre att du som påstår att helt oskyldiga har hängts ut, nu pratar jag inte om eventuella medlemmar på flashback utan verkliga verifierade fall
Du menar verkliga verifierade fall av brottsprovokation och sedan uthängning? Ja Dumpen är verkligen en kassako! Ni jubelidioter som ger dem pengar, det är ju helt ofattbart och under all kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in