2022-10-14, 13:56
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Det är bara Ryssar som stjäl inte Ukraina..
Helt korrekt.
Citera
2022-10-14, 13:57
Medlem
Boris.Shcherbinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Mycket jobb för lite pengar blir det förstås när " agenturen " tagit sitt . Hon kan ju inte riktigt ta ett normalt jobb efter detta . Tänk om den skamliga sanningen kommer ut " fascist propagandist hon förlängde kriget "

Jag är normalt inte krigisk av mig. Jag är en enkel snickare. Men om den dagen kommer så skulle jag bli jävligt glad att ställa denna person mot väggen. Gudarna vet att den personen har gjort sig förtjänt av den behandlingen.
Citera
2022-10-14, 13:59
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja. Det här kan komma att påverka Svenska elpriser positivt.

Och ännu bättre, det kommer nog även ha en skonsam effekt på andra europeiska länder som hamnat i en utsatt situation till följd av gaspriserna, Italien t.ex. The Telegraph nämnde Tysklands köpkraft på gasmarknaden som en potentiell källa till infekterade konflikter i EU, dvs. att tyskarna skulle kunna konkurrera ut alla andra köpare och på så vis kraftigt snedfördela problematiken inom EU. Men i och med att man redan flaggat för detta, samt fyllt på sina gaslager för vintern, så antar jag att man kommer lyckas styra undan från sådana bekymmer.
Citera
2022-10-14, 14:01
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuietExit
Verkar som ryssen blev lurad igen 😊 https://twitter.com/UAWeapons/status/1580853706807193607?s=20&t=ZUyf4aiQZ06xOiAqyFlwsg
Som jämförelse, så här ser det ut när ryssarna inte skjuter på ett skenmål:
https://twitter.com/nietonucom/status/1580887866988986369?s=46&t=bxriWeTRjCln1WkW4CbTuA
Lite skillnad.
Citera
2022-10-14, 14:01
Medlem
Citat:
"Ny information från Ryska federationens försvarsministerium: