2022-10-14, 12:17
Medlem
qups avatar
Nu får det fan vara nog!! Eller, lite till kanske är ok.

Har polisen barn?
Citera
2022-10-14, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Skulle jag satsa pengar blir det nog på att polisen är inblandad i några affärer alternativt haft en riktigt jävla totalt omotiverad dryg attityd som tyvärr inte är helt ovanligt

Varför skjuta in i lägenheten hos en polis som varit helt reko och bara gjort sitt jobb?

Har du något underlag för att korruptionen ökar av sänkta antagningskrav? Du låter väldigt övertygad, vad går ditt resonemang ut på?

Du behöver inte vara otrevlig för jag ställer bara en fråga och gör det av nyfikenhet.

Vet flera kriminella äldre som skickar in yngre syskon till utbildningen.och varför,inte svårt förstå
Citera
2022-10-14, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vet flera kriminella äldre som skickar in yngre syskon till utbildningen.och varför,inte svårt förstå

Men blir inte dom stoppade när dom gör lite bakgrundskoll?

Eller har dom slutat med den också?
Citera
2022-10-14, 12:30
Medlem
Citat:
Men blir inte dom stoppade när dom gör lite bakgrundskoll?

Eller har dom slutat med den också?
De yngre syskon är helt rena,skötsamma,inte ska dessa straffas pga syskon......
Citera
2022-10-14, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Eller så är det just poliser som sköter sitt jobb som får kulor genom fönstret?
Poliser som sätter ner foten, avslöjar och krossar gängen.

Är det då konstigt att dessa människor med noll konsekvenstänk skjuter mot en person som aktivt jobbar för att bura in dom och krossa deras inkomstkällor? Nej dina argument håller inte, du har inte en aning om detta är en "grisig" polis eller bara en som gjort sitt jobb bra.
Det fetade får jag väl egentligen ge dig rätt i. Däremot är det högst troligt att det är en anställd som tror bödel uppgifter ingår i arbetet.
Följer tråden med spänning
Citera
2022-10-14, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag skrev INTE att de samarbetar med polisen. Jag skrev att de ville att nägon skulle RINGA polisen.
Och det tog du ur arslet. Nej, de vill inte att någon ringer polisen heller. Visa mig var du har sett en kriminell uttrycka det.
Citera
2022-10-14, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Och det tog du ur arslet. Nej, de vill inte att någon ringer polisen heller. Visa mig var du har sett en kriminell uttrycka det.

En del skickar ju polisen på varandra värre än vad mina grannkärringar skvallrar. Fast nu menade väl han att ta hjälp av polisen och ett känt exempel på det i närtid var tuffingarna i det där köpcentrumet i Malmö, han som bajsade på sig, som skrek just "ring polisen".
Senast redigerad av rotebro-conny 2022-10-14 kl. 13:09.
Citera
2022-10-14, 13:18
Medlem
Citat:
En del skickar ju polisen på varandra värre än vad mina grannkärringar skvallrar. Fast nu menade väl han att ta hjälp av polisen och ett känt exempel på det i närtid var tuffingarna i det där köpcentrumet i Malmö, han som bajsade på sig, som skrek just "ring polisen".
Nej, det är ännu en sak du tagit ur ditt arsle. Du har aldrig sett en kriminell ringa polisen på någon, och du kan heller inte visa några belägg för att det är sant.

När vi pratar om "kriminella" så menar vi naturligtvis gäng- och proffskriminella. Inte nån snubbe som rånat en butik.
Citera
2022-10-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Barnsligt, du verkar inte förstå att gängen i Sverige tappat det totalt?
De ger sig på ALLA som står i deras väg..

Att du sitter och försvarar detta för att en polis gör sitt jobb och försöker stoppa gängen är patetiskt av dig.
Men är du rolig eller? De finns alltid två sidor av ett mynt. Myntet kan inte alltid landa på samma sida. Sen om du betala skatt och tycker och tänker på ett visst moraliskt sett att jesus är vit och allt annat dem programmera dig med. Så är det dax att vakna.
Citera
2022-10-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Det händer inte, det finns mycket regler i den världen som inte polisen känner till. Råkar man som polis ut för ett sånt här attentat har man inte rent mjöl i påsen själv. Så enkelt är det faktiskt. Tiden för att jävlas med kriminella genom att själv bryta mot lagen eller svina runt utan konsekvenser är förbi. Verkligheten kommer komma ikapp myndighetens anställda obehagligt fort dom närmsta åren.
Gött med så mycket åsnor ute på gatorna så när snutarna jävlas så kan man lugnt gå vidare, le å tänka, "du kommer få ditt och jag behöver bara vänta på att du ska springa in i fel åsna".
Man behöver inte ens vara otrevlig tillbaka längre, man vet att dom kommer få det mycket otrevligare tillbaka av någon annan random i framtiden.
Mycket tillfredsställande känsla
Har du läst förundersökningsprotokoll på senaste tiden? Det är hänsynslösa psykopater som poliserna jobbar med.

Låt mig lägga in ett citat som en kriminell som skulle beordra ett mord på en annan kriminell skrev i en chatt:

"Men om det är flera på platsen så ska alla ryka. Kvinna barn spelar ingen roll"
Citera
2022-10-14, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Nej, det är ännu en sak du tagit ur ditt arsle. Du har aldrig sett en kriminell ringa polisen på någon, och du kan heller inte visa några belägg för att det är sant.

När vi pratar om "kriminella" så menar vi naturligtvis gäng- och proffskriminella. Inte nån snubbe som rånat en butik.
Han har rätt där faktiskt. Atilla Can och grabbarna hade ju snuten på speed dial och det ska finnas på fup
Citera
2022-10-14, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Ingen tillfällighet att I gbg så blev en konstapel poppad förra året och nu detta. GBG polisen är allmänt kända för att vara riktiga lagbrytare, ingen hemlighet, då når våldet också utanför lagens spelregler. Gängkriminella gör ingen skillnad, bryter du mot lagen så är du med i gemet på lika villkor. En uniform är helt underordnad i den världens spelregler. Antingen håller man sig till lagen även som polis eller så går man in i på en spelplan där helt andra spelregler gäller. Den här fönsterrutan hade nog en bandit i polisuniform som ägare. Mycket troligt. Spännande

Fakta! Kommer alltid finnas dem som slingrar sig undan sanningen så dem kan bli relevanta med en lögn. Som dem vill alla ska tror på. Men i detta fallet är det ganska tydligt. Synd att den snuten inte blev Andreas Danman 2. Hon hade kunnat bli en fin remix av den första grisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in