2022-10-14, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KartongLeif
Kan inte berätta utan att outa mig själv men kortfattat så: Påtänd neger utan pengar ockuperade lägenhet med kniv för att stjäla kläder samt droger
Hahah😂 bosatte han sig i lägenheten eller snodde han bara grejer o knalla vidare ?
Citera
2022-10-14, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Btw såg ett klipp ifrån dialogiskt och där säger hon något i stil med att hon aldrig tagit droger 🤔 är inte hon dömd till ringa efter att hon pissade positivt?

Jag kan helt ärligt talat tro på att hon inte fick i sig det medvetet. Delar man lägenhet med en laddtorsk där de lämnar skiten ÖVERALLT efter sig tex på köksbänken, tallrikar, tv-bordet, använder ens bankkort/idkort och tvättar inte händerna efter så kan man som sambo få i sig. Alex kan också ha haft käften full med rester och de hånglade etc. Ett gammalt ex höll på med skiten och jag testade positivt en gång trots att jag aldrig dragit en lina i mitt liv. Hade det varit en annan typ av droger i tablettform eller gräs hade jag däremot trott att hon ljuger.
Citera
2022-10-14, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Jag kan helt ärligt talat tro på att hon inte fick i sig det medvetet. Delar man lägenhet med en laddtorsk där de lämnar skiten ÖVERALLT efter sig tex på köksbänken, tallrikar, tv-bordet, använder ens bankkort/idkort och tvättar inte händerna efter så kan man som sambo få i sig. Alex kan också ha haft käften full med rester och de hånglade etc. Ett gammalt ex höll på med skiten och jag testade positivt en gång trots att jag aldrig dragit en lina i mitt liv. Hade det varit en annan typ av droger i tablettform eller gräs hade jag däremot trott att hon ljuger.
ja iofs det är en möjlighet
Citera
2022-10-14, 13:26
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Fan hon drog ju lina på video tror du seriöst hon är clean?
Citera
2022-10-14, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Fan hon drog ju lina på video tror du seriöst hon är clean?

En sån video har jag missat helt? 🤔 Någon som sitter på en länk och skulle orka dela?
Citera
2022-10-14, 15:02
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
En sån video har jag missat helt? 🤔 Någon som sitter på en länk och skulle orka dela?
https://youtu.be/Ys4-61ZH9UY
Kör 0.25 hastighet
Senast redigerad av CheeseHD 2022-10-14 kl. 15:04.
Citera
2022-10-14, 16:30
Medlem
Fast man ser inte att hon drar en. Men kan anta. Kan vara något helt annat eg.
Citera
2022-10-14, 16:38
Medlem
YugLdds avatar
Jag tror hon snortade en lina Dextrosol. Lär ju vara diabetiker vid det här laget, Alva.
Citera
2022-10-14, 17:22
Medlem
YugLdds avatar
.
Senast redigerad av YugLdd 2022-10-14 kl. 18:08.
Citera
2022-10-14, 19:12
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Kör 0.25 hastighet
Haha, känner igen rörelsemönstret!

Men jävlar vad "normal söt tjej" Alva ser ut som, i motsats till den senaste tidens plastversion av henne!
Citera
2022-10-14, 19:56
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Fast man ser inte att hon drar en. Men kan anta. Kan vara något helt annat eg.
Absolut men med tanke på deras bakgrund och vilket pundarcouple de är så drar hon en lina. Tror inte hon är så oskyldig som hon försöker framstå. Buhu "medberoende" bitch please hon hade slöja och spelade muslim för en instagrambild
Senast redigerad av CheeseHD 2022-10-14 kl. 19:59.
Citera
2022-10-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Kör 0.25 hastighet

Kan vara att hon sätter i en kontaktlins... hon borde ha nått litet sugrör i bild eller så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in