Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Ja, det blir ett tungt, men nödvändigt arbete. Kommer också ta tid, tyvärr.
Klart vi kommer motarbeta.
Jag själv är emot invandringen, inte invandrare. Är radikalfeminist och en mild form av nationalist.
Alla barn förtjänar ett fosterland/moderland. Min förhoppning är att vi kommer lägga prioritet på föräldralösa barn och barnfamiljer nu.
Att det blir ett budskap till kriminella. Småbarn skjuts. Man ska kunna åka bil eller komma till Sverige utan att dö av handgranat i sömnen när man hälsar på släktingar.
Man ska utvisas om man går emot svensk lag och skickar hem flickor för könsstympning och tvångsåktenskap ska resultera i utvisning för hela familjen (med möjlighet för brottsoffer för tvångsäktenskap att stanna).
Svenska män, skattebetalare i många fall, som gifter sig med kvinnor som inte är svenskar och får barn ska inte få sina familjer splittrade till förmån för ensamma män.
Jag hoppas på en politisk inriktning för barnfamiljer och föräldralösa barn. Hälften av världens flyktingar är barn. En extrem mängd av dem är under tonåren.nBarn och där till och med förskolebarn försvinner i Sverige. Deras förövare ska utvisas.
Sverige har varit lam. Förhoppningsvis kommer människor skrämmas till att upphöra med övergrepp som inte är i linje med mänskliga rättigheter, barnkonventionen utan veta att de vid brottslighet kan komma att utvisas.
Men det är inte SDs politik och där får man kämpa.
Oss på vänstern blir ni inte av med. Inte ens oss som är emot invandringen i de proportioner som skett. Ett arbete, innebär inte att en man är en bra person. En man med familj och barn är enligt mig någon med större rättigheter. Särskilt barn som har fullständiga rättigheter till ett land. Men så tycker väl inte SD vad jag förstår. Många på högern har en hemsk människosyn.