2022-10-14, 11:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Kritiken var den som framfördes nyligen i tråden. Greta har idag inget formellt uppdrag utöver sin andliga invigning hos First nations. Hon behöver därmed på intet sätt berätta om sina resor, särskilt inte om resor av ömtålig natur som den här!
Vilket datum ska denna påhittade resa ha skett då enligt dig?
2022-10-14, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vilket datum ska denna påhittade resa ha skett då enligt dig?
Resan var i somras. Eftersom Greta solade på videon och stillbilderna och var lättklädd med solhatt, var det uppenbarligen både varmt och vackert väder.

Jag fick videon och stillbilderna även i somras, kort efter att de hade tagits.

Det skulle vara en fördel om du förstod bättre, att Greta flera gånger begärt att jag ska vara mera försiktig, vilket jag även sagt till henne att jag godtar.
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-10-14 kl. 11:25.
2022-10-14, 11:25
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Resan var i somras. Eftersom Greta solade på videon och stillbilderna och var lättklädd med solhatt, var det uppenbarligen både varmt och vackert väder. Jag fick videon och stillbilderna även i somras, kort efter att de hade tagits.
Du ser ju datum på eventuella foton och videos när de ska ha blivit skickade till dig.
Delge dessa t,ex.
2022-10-14, 11:28
Medlem
Kan ange sändningsdatum, när och om det passar mig. Datum och tider för när bilderna och videon togs kan jag däremot inte ange, då detta kan vara belagt med sekretess.
2022-10-14, 11:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Kan ange sändningsdatum, när och om det passar mig. Datum och tider för när bilderna och videon togs kan jag däremot inte ange, då detta kan vara belagt med sekretess.
Kör på med sändningsdatumen bara. Det var ju "kort" efter dessa togs menar du.
Vilken sekretess ligger själva fototillfället under? Trollsekretessen?
2022-10-14, 12:19
Medlem
Citat:
Kör på med sändningsdatumen bara. Det var ju "kort" efter dessa togs menar du.
Vilken sekretess ligger själva fototillfället under? Trollsekretessen?
Knappast, men Greta var ombord på ett räddningsfartyg. Om fartyget var som angivet civilmilitärt, så gäller delvis särskilda juridiska regler för fototillfället.

Även i Sverige gäller faktiskt vissa formella skyddsregler, vilket vore bra om du som bläckfisk skaffade dig kunskaper om!

Får på förekommen anledning vädja om mer respekt för människor som sätter sina liv på spel för att rädda andras liv.

Greta har full sådan humanitär respekt och det vore välgörande om fler fick denna fullt befogade respekt. Annars blir man bara cynisk, om jag inte tar fel!
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-10-14 kl. 12:22.
2022-10-14, 12:29
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Knappast, men Greta var ombord på ett räddningsfartyg. Om fartyget var som angivet civilmilitärt, så gäller delvis särskilda juridiska regler för fototillfället.

Även i Sverige gäller faktiskt vissa formella skyddsregler, vilket vore bra om du som bläckfisk skaffade dig kunskaper om!

Får på förekommen anledning vädja om mer respekt för människor som sätter sina liv på spel för att rädda andras liv.

Greta har full sådan humanitär respekt och det vore välgörande om fler fick denna fullt befogade respekt. Annars blir man bara cynisk, om jag inte tar fel!
Var är sändningsdatumen?
Du vet att vi har ganska bra koll på Gretas förehavanden under sommaren bara här i tråden. Kan du pussla ihop det så det passar med din påhittade storyline?
Senast redigerad av Giant Squid 2022-10-14 kl. 12:31.
2022-10-14, 12:34
Medlem
Citat:
Fredagsbilden. Kurdiska flaggan samt Moses är med igen med en egen skylt, synd att man inte ser vad som står på den.

https://pbs.twimg.com/media/FfAu0OpXgAAdYXb?format=jpg&name=small
Vad har kurdiska flaggan med klimatet att göra? greta™:s vägar äro outgrundliga.
Citat:
Och vilket lands marin fantiserar du om att skeppet tillhör? För det är väl inte Flygande Holländaren som greta™ liftade med när hon solbadade och tog ultraljud på gravida pojkar i 25-årsåldern?
2022-10-14, 12:40
Medlem
Citat:
Knappast, men Greta var ombord på ett räddningsfartyg.

Japp att solbada på ett räddningsfartyg och skicka bilder o film på det visar tydligt att Greta
Har " full humanitär respekt "

Kära inspiratorn :
Skriver du din långa många inlägg under påverkan av några rusningsmedel???
Utöver din kärlek till Greta?
Senast redigerad av Roggaluktargris 2022-10-14 kl. 12:42.
2022-10-14, 13:48
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Nja, Greta har vid flera tillfällen blivit rejält arg på mig, så hennes beskrivning av sig själv stämmer inte helt. Å andra sidan har hon flera gånger visat, att hon tyckt mycket om mig, när hon varit en liten glad solstråle!
Menar du alltså att Greta till och från kan ljuga? Nu blir jag riktigt besviken... på dig, givetvis.
2022-10-14, 13:51
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Resan var i somras. Eftersom Greta solade på videon och stillbilderna och var lättklädd med solhatt, var det uppenbarligen både varmt och vackert väder.

Jag fick videon och stillbilderna även i somras, kort efter att de hade tagits.

Det skulle vara en fördel om du förstod bättre, att Greta flera gånger begärt att jag ska vara mera försiktig, vilket jag även sagt till henne att jag godtar.
Borde inte du vara lite mer försiktig då? Eller så borde du säga att du inte godtar. Ärlighet kommer man relativt långt med.
2022-10-14, 13:54
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:

Att sola på en räddningsdarkost samtidigt som barn drunknar runtomkring Greta visar att hon är en del av de strukturer som inte respekterar mänskligt lidande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in